לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-10-2005, 01:40
  o.m.t o.m.t אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.08.05
הודעות: 462
תפקידים המוצעים לבעלי פרופיל 72

הפרופיל שלי 72 קבא 52 דפר 70 ואני מתגייס ב19 במרץ. הסעיפים שלי בפרופיל- hyperhydrosis עם בעיות קשות בתפקוד (זיעת יתר), וסטייה מאוזנת המבנה עמוד השדרה (עקמת קלה).
אני בן אדם ששואף תמיד לטוב ביותר ובדרך כלל עושה את הבחירות הנכונות לכל מקום שאני פונה.סיימתי בית ספר עם ממוצע של 86 (בטוח מתחשבים במידה מסוימת בציונים) בכל המקצועות ביניהם 5 מתמטיקה,5 פיזיקה, 5 אנגלית, 5 כימיה, 5 טכ"מ, ושאר מקצועות החובה. במנילה סימנתי ככה- רצון לשרת כלוחם (3). שיריון,נ"מ -(1), תותחנים - לא מעוניין, לוחם איסוף, חילוץ והצלה (5), מ"כ-לא מעוניין. סדר עדיפויות- 1.לוחם איסוף 2. לוחם חילוץ והצלה 3. מ"כ. סטילים -(5), קצונה ייעודית -(5) עדיפויות:1. רפואה 2.תקשוב 3. חימוש 4. לוגיסטיקה. ברור שצרכי הצבא קודמים לכל, ומה לעשות למנילה אין השפעה רבה על השיבוץ. רציתי לפני חודש להוריד פרופיל כששלחתי מכתב על בסיס כאבי גב תחתון, אבל אני מתחרט עליו ומקווה שלא יחזירו לי עליו תשובה כי אני מפחד שידפקו אותי בתפקיד מעפן (אני מעדיף שיריון על גבי תפקיד לא מעניין). השאיפה הראשונית שלי הייתה להגיע למודיעין, אבל מה לעשות יש אכזבות בחיים ועם קבא כזאת אי אפשר להגיע לשם, מה גם שכבר מאוחר מדי. היה לי גיבוש באוגוסט מחיל הרפואה- חובשים להדרכה שלא עברתי , וסירבתי לטכני של חיל האוויר, ביקשתי זימון מסטילים והם דחו אותי בגלל הנתונים הרפואיים שלי, ככה שאני לא יודע לאן אני משובץ וכנראה שאני לא יידע עד חודש לפני הגיוס, מקווה מאוד ללוחם חילוץ/איסוף(בעיה עם הפרופיל) כי אלה האפשרויות שלי פחות או יותר.
לשאלות- 1. עד כמה הצבא מתחשב במנילה, כלומר תגידו לי (מי שכבר התגייס) לאן הוא רצה במנילה ומה הוא קיבל.
2. באיזה מידה מתחשבים בציונים בבית הספר?
3. אילו תפקידים חוץ ממה שהזכרתי קודם מוצעים לאחד כמוני?

תודה מראש, o.m.t
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 27-10-2005, 02:19
  o.m.t o.m.t אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.08.05
הודעות: 462
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Kodi שמתחילה ב "סתם שאלה שמעניינת אותי, אתה..."

חיכיתי שמישהו ישאל אותי את זה....... בצו ראשון שהיה לי בערך לפני 9 חודשים באתי בראש שאני לא רוצה קרבי (באתי בהרגשה שיש לי עוד זמן עד הגיוס ולא ידעתי כלום על הצבא ובמיוחד לא על ההשלכות של הראיון האישי) אמרתי את זה למראיינת כשהיא שאלה אותי את זה וממש היא עברה איתי על כל אחת מהיחידות הקרביות ושאלה אותי לגביהן ואמרתי לה שאני לא רוצה קרבי ואם לא תהיה ברירה אני יצטרך לסרב פינוי ביום הגיוס (חוסר מוטיבציה לתרום לצבא). בנוסף אני בן אדם קצת מופנם וסגור, אין לי כושר מנהיגות והדברים האלה נראו די טוב אצל המראיינת כנראה......
יש כאלה שיגידו לי שאלה לא הסיבות שהורידו לך את הקבא ויש כאלה שכן, אלה הם ההשערות האישיות שלי בלבד (אני זוכר מה אמרתי ואיך דיברתי בראיון), ואם מישהו יגיד שהוא גם היה ככה ויש לו קבא 56 - זה לא מדע מדויק ויכול להשתנות אצל כל אחד ואחד (תלוי מאוד במראיינת).
במנילה הראשונה שקיבלתי גם דירגתי- שיריון,נ"מ,מ"כ, לוחם איסוף , חילוץ והצלה -1 , תוחנים -לא מעוניין. רק קצונה ענייין אותי יחסית- דירגתי 4 באותו אופן שאני דירגתי לפני שבוע במנילה החוזרת. אז אחרי שהחכמתי קצת לגבי התפקידים השונים בצבא, השתנתה המוטיבציה שלי במידה רבה.

נערך לאחרונה ע"י o.m.t בתאריך 27-10-2005 בשעה 02:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:22

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר