29-09-2005, 17:20
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.10.04
הודעות: 954
|
|
היתעלמות מהחברת הסלולר
שלום לכולם ,
*החברה המדוברת היא סלקום יימח שמם!
לפני כ 16 חודשים אני רכשתי את ה3100 שלי בספק מורשה של סלקום,בהתחייבות של 36 חודשים.
זכיתי להישתמש בו כ 5 חודשים בערך והוא טבע לי במהלך טיול ,שהותאתי אותו מהמים הוא עדיין דלק ופעל - ואף ניכנס לתוכניות השונות,כמובן שמייד פיקרתי אותו מהפנאל וכו והנחתי לייבוש ,וכשהגעתי הביתה עשיתי לו פאן וייובוש כמה שאפשר.
ניסיתי להדליק והא ניכבה ככה למשך יומיים לערך,אח"כ ניסיתי להדליק והוא דרש כרטיס סים -הכנסתי את הכרטיס שלי -{שהוא תקין לחלוטין עדיין } והוא דרש קוד הגבלה,וזאת כנראה כיון שחבר עשה לי את המכשיר לסים פרי .
הלכתי לשרות הלקוחות של סלקום והם אמרו לי שזה בגלל הקורוזיה - {בולשיט} ואין מה לעשות -
חירטטו אותי כי אני בן 16 וחשוב שאני אהבל.-ואמרו לי שהם צריכים לדבר עם בעל המכשיר{אבא שלי}
שלחתי אותו לסלקום והם אמרו לו שכיון שהוא נפתח הם לאר מוכנים לטפל במכשיר!
מה זה אמור להיות היחס המכוער הזה? אני לא יודע..
שאלתי היא האם יש משהו לעשות ? {הם עדיין מקבלים כסף על המכשיר-ואני לא מיתמש בו!! )
האם אפשר לפתוח אותו? -אפילו ע"י חברה או משווק אני מוכן לשלם כסף {במידה}
והאם אפשר לעשות זאת בבית בחינם???
בתודה רבה,אלון. -וסליחה על אריכות הדברים .
|