לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-08-2005, 16:47
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
דווקא היום: קייטנת ילדי שוטרים ומתנחלים

שומרים על קשר, כבר בגיל צעיר. בית הספר "תפוז" בפרדסיה מארח בימים אלו קייטנה "אקטואלית", בה משתתפים ילדים להורים מהתנחלויות בשומרון לצד ילדים לשוטרים הלוקחים חלק בתהליך הפינוי שהחל היום. הפעילויות משותפות, כולם לובשים את חולצות הקייטנה, יוצרים, נהנים ואוכלים יחד, ורק מי שבאמת יתעקש יוכל לראות את ההבדלים דרך הכיפות שחובשים חלק מהקייטנים.



ישראל יוצאת מעזה - כיסוי מיוחד ב-ynet



ב"קייטנת השוטריקים" משתתפים 48 ילדים בגילאי ארבע עד תשע. 17 מהילדים הם תושבי השומרון אשר מגיעים מדי בוקר באוטובוס ממוגן ירי. הרעיון לקייטנה המשותפת של ילדי המתנחלים יחד עם ילדי השוטרים המפנים נולד בתחנת משטרת נתניה. סגן מפקד התחנה רפ"ק משה אוחיון, האחראי הראשי על הקייטנה, מסביר כי הרעיון נולד לקראת יישום תהליך ההתנתקות. "אנחנו רוצים להראות שכולנו עם אחד", הוא אומר. "כאשר נולד הרעיון והעלו אותו בפני המועצה האזורית שומרון הוא התקבל בברכה ומייד יצא אל הפועל".



בקייטנה שאירגנה משטרת נתניה לילדי השוטרים אשתקד השתתפו גם ילדי מושב בארותיים, אשר ביום האחרון ללימודים התהפך האוטובוס שהסיע אותם וכתוצאה מכך נהרגו שלושה ילדים ורבים אחרים נפצעו. "השנה, בגלל ההתנתקות", הוא מסביר, "בחרנו לשתף בקייטנה ילדי מתנחלים. בעינינו יש בפעילות המשותפת הזאת מסר של הקניית ערכים לילדים משני הצדדים. חשוב מאד עבורנו שילדי המתנחלים יראו שלשוטרים יש ילדים שהם כמותם - ולהיפך. זו גם הסיבה שלא היו תנאי קבלה ולא בדקנו אם מדובר בילדים של הורים המתנגדים להתנתקות או תומכים בה".




למתבונן מהצד, כאמור, קשה להבחין בהבדל בין ילדי השוטרים לבין ילדי המתנחלים. כולם משחקים עם כולם ואף נוצרו קשרים חבריים בין הילדים, ללא קשר לתפקיד הוריהם או איזור מגוריהם. הקייטנה מתקיימת השבוע - מיום ראשון עד יום חמישי - וכמו בכל קייטנה הילדים עוסקים בפעילויות שונות כגון יצירה, הכנת שוקולד ומאכלים שונים, פעילות עם בעלי חיים, לימודי קסמים ועוד.



למרות שמדובר בילדים אשר הוריהם נמצאים משני צדי המתרס, אי אפשר למצוא על סדר היום נושאי פוליטיקה או התנתקות. במשטרה אומרים כי להורי הילדים שהגיעו מהשומרון לא הייתה בעיה עם הידיעה שמי שישחק איתם יהיו ילדיהם של שוטרים העוסקים בפינוי מתנחלים.



"פוליטיקה לא נכנסת לכאן", מדגיש אוחיון. "הרעיון הוא לנתק את הילדים מההתנתקות ולאפשר להורים שלהם - המתנחלים והשוטרים - לתפקד בימים בראש שקט ולדעת שהילדים שלהם נמצאים במקום בטוח ומוגן. אסור לשכוח שמדובר בשבוע קריטי לשני הצדדים".

בין הילדים בקייטנה נמצאת גם מלי סיני ממבוא דותן. "כיף לי פה", היא אומרת, ומספרת שמשפחתה מתנגדת לפינוי. "לפעמים היינו הולכים להפגין נגד ההתנתקות אבל עדיף לי ויותר טוב לי להיות כאן ולא בהפגנות".



ביום חמישי הקרוב, יום סיום הקייטנה, ייערך הפנינג גדול בו ישתתפו הילדים והוריהם ואז למעשה גם יהיה המפגש הראשון בין השוטרים למתנחלים.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3127708,00.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:12

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר