03-08-2005, 14:33
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.11.01
הודעות: 10,760
|
|
יש לכם תקלה עם הנוקיה 6680? אל תדאגו.
הבוקר התפרסמה בידיעות אחרונות כתבה על מכשיר הנוקיה 6680 שהושק לפני כ-10 ימים ברשת.
בכתבה נטען כי פרטנר שוקלת לאסוף מהלקוחות את המכשירים ע"מ לתקן תקלה הקיימת בתוכנה של כרטיס הזיכרון.
ידיעה זו אינה נכונה.
הבעיה המדוברת נוגעת במספר קטן של לקוחות ומאופיינת בבעיית גישה לכרטיס הזיכרון.
בעיה זו מטופלת ברוב המקרים ע"י הדרכה בשירות הטלפוני.
במידה והלקוח אינו מצליח לטפל בבעיה בעזרת הדרכה טלפונית, הוא מופנה לטיפול במרכז שירות .
יש לציין כי מדובר בביצוע פעולה פשוטה של פרמוט הכרטיס.
בכל מקרה, מעולם לא נשקלה האפשרות לאיסוף המכשירים או החלפתם, אין צורך בכך ואין בכוונת החברה לבצע מהלך שכזה .
מדובר במכשיר מתקדם ביותר ברשת הדור ה-3, הנמכר בהצלחה מרובה ברחבי העולם וברשת orange.
_____________________________________
שמוליק.................................................. ..............העוגות של שמוליק
|