לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 31-07-2005, 11:19
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
"עשרה נערים עשו לינץ' בבן שלי"

נער בן 14 ביקש לבלות בטיילת בראשון לציון - והותקף בידי עשרה אחרים. גם כאשר נפל על הארץ, האגרופים והבעיטות נמשכו. וכל זאת למה? בגלל סכסוך שפרץ בעבר בין נערה אחרת לבין אחותו. "אף אחד לא עצר לעזור", אומר אביו מבית-החולים, "זה כבר הפך לספורט"

במחלקת הילדים בבית החולים אסף הרופא שוכב נער בן 14, מוכה וחבול. אמש (שבת) הותקף הנער על-ידי עשרה נערים בני גילו, שחבטו בו ללא רחם - וללא כל סיבה. אביו, מוטי, שלא מש ממיטתו, לא מאמין שזה קרה דווקא להם. "הם ממש עשו בו לינץ', רק במזל זה לא נגמר רע יותר".

האירוע התרחש בלילה, בחוף הים בראשון לציון. הנער יצא עם חבריו לבלות באזור בתי הקפה באזור. בשלב מסויים הבחינה בו נערה שלפני כשנה הסתכסכה עם אחותו. היא הזעיקה למקום עשרה מחבריה, שהפליאו מכותיהם בנער ההמום. הם המשיכו להכות אותו גם לאחר שנפל על הארץ, חובטים בו באגרופיהם ובועטים בכל חלקי גופו.

"זה פשוט לא להאמין איך עמדו מסביבו בני נוער, היכו אותו, ואף אחד בחוף, שבו היו אלפי אנשים, לא חשב לבוא ולעזור לו", אמר האב ל-ynet. "אני, אפילו אם הייתי רואה אנשים מתעללים בכלב הייתי נזעק ועוזר לו. במקרה של הבן שלי זה לא קרה".

"אני הייתי מחוץ לבית בשעה שאשתי התקשרה אליי ואמרה לי שהילד הגיע לבית חולים", שיחזר האב. "תוך שבע דקות הייתי על-ידו וראיתי אותו. זה פשוט כואב, כי הוא לא הלך לריב ולא התעמת בדיסקוטק עם מישהו. בסך הכל הוא ענה לשאלה של אותה חברה שהכירה את אחותו.

הוא לא הלך לדיסקוטק, הוא לא הלך לאיזה פאב ששם עלולה להתלקח מהומה. הוא הלך לחוף הים. יש שם אלפי בני נוער כל ערב, הרבה שוטרים ואבטחה. אתה בטח לא מצפה שזה יקרה במקום כזה. הוא לא עשה כלום, הם פשוט התנפלו עליו והרביצו לו".

לבני-הנוער התוקפים אין לאב מה לומר. "אני רק מקווה שהמשטרה תתפוס אותם. החברה שהייתה עם הבן שלי סיפרה שאחד מהם אמר אחרי המכות 'איך אני רוצה לאשפז עוד אדם בבית חולים'. זה פשוט כבר נהייה ספורט. הם לא מתייחסים לזה כאל מכות. עד היום קראתי על הדברים האלה בעיתונים, עכשיו אני רואה את זה במציאות, על-ידי. זה פשוט לינץ' לשמו שהם עשו בו. זו הרגשה רעה מאוד לאבא. הם ממש ניפחו אותו במכות על דבר שבכלל לא עשה ולא היה קשור אליו".

מהמשטרה נמסר כי האירוע נמצא בחקירה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3120384,00.html
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"


(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 31-07-2005, 22:02
  asafn88 asafn88 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 7,753
שלח הודעה דרך MSN אל asafn88
האחריות נופלת ברובה על החינוך מבית
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי ארעי שמתחילה ב "במדינה שלנו מעודדים אלימות"

שם מתחיל הרקבון.
מערכת החינוך חסרת אונים אל מול המציאות הזו, והפכה, במקרה הטוב, למוסד אקדמי ירוד גרידא שאין לו דבר וחצי דבר עם חינוך. במקרה הרע מדובר בקייטנת סכינאות, פרחחות, סיגריות וסמים.

אפשר לדבר בק"ן טעמים כנגד מערכות החינוך, אכיפת החוק והמשפט, אבל האמת הכואבת היא שהסרחון מושרש בתרבות.
ה"תרבות" הישראלית היא היבריד מזרחי-מערבי שלקח את החלקים השליליים משתי התרבויות.
אגוצנטריזם ותרבות הרייטינג המערבית השטחית והמדובללת של סיפוקים מיידיים, יחד עם גאווה, בוטות, חמימות מוח ואוריינטליזם מזרחיים.
לעיסה יש להוסיף את המיליטריזם הישראלי הקלאסי שאבד עליו הקלח מחד, ואת הראייה היהודית הארוגנטית הקלאסית של "עם סגולה" מאידך.
גם הראייה הפסימית של "הישראלי המכוער", "גויים אנטישמים שונאי ישראל", "כל הפוליטיקאים מושחתים", "המדינה רקובה" וכו', גורמים לגישה חסרת אחריות של "נאכל ונשתה כי מחר נמות".

כל עוד המצב הבטחוני מעיק על סדר היום הציבורי, אין כל סיכוי שיושקעו אנרגיות בתיקון הסחי והרקבון החברתי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 31-07-2005, 23:21
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
לא מזמן חזרתי בשאלה . אתה מזכיר אומנם מטיף דת , אבל מהזן הנוצרי ..
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי SplndidTorch שמתחילה ב "בהחלט כן"

בראשית היה החטא הקדמון ...
אתה מייחס לכיבוש כוחות מאגיים , זו אמנוה דתית , מגוחכת לפחות כמו האמונה בכוחה של קללת הפולסא דנורא . ה"כיבוש" הוא סיטואציה בה אנו שולטים בעם אחר , הסיטואציה הזאת מתרחשת בכל העולם . זו איוולת לייחס לה את האלימות בחברה שלנו .
האשמה על האלימות בחברה הישראלית נמצאת בחברה הישראלית , בחינוך , במדיה וכו וכו' , כל השאר זה חיפוש תרוצים כדי לא לטפל בבעייה . אתה קורא לזה הכיבוש , הנוכחות בשטחים , אחרים יגידו שזה קורה בגלל האורך של השמלות אותן לובשות או לא לובשות הנערות בתל אביב . לכל אחד אמונה גרוטסקית משלו.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:22

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר