לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום תאוריות הקשר וחופש המידע קם לתחיה !!! - כ ו ל ם מוזמנים... חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > תאוריות קשר וחופש המידע
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 05-08-2024, 00:30
  משתמש זכר -TsAcHi - -TsAcHi - אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.01.08
הודעות: 6,768
ה7/10 היה דגל כוזב 100%

ולכן הקריאות של ההנהגה לחכות עם החקירות לתום המלחמה, כדי לגרום ללחץ הציבורי לגווע :

הייתי סמב"צ בצבא, סורק בנתבג, חובש באחת העיריות בארץ ומאבטח בצוות3
אז אני עוד משירותי הצבאי קצת יודע איך עובדים הנהלים בעולם הצבא ובעולם האבטחה, ואני קצת יודע שזה אף פעם לא מסתכם במעגל אבטחה אחד.

למשל בשירותי בנתבג, קודם כל יש את השער כניסה לשדה, הסורק מתשאל אותך, נגיד ועברת תשאול בהצלחה מבלי להפגין ס"מחים, אז יש לך את יל"ה שמסתובבת בכל הכבישים, המעברים , הגדר ההיקפית והחניונים, נניח גם עברת את זה, יש לך מאבטחים סמויים וסורקים בכניסה לכל טרמינל, נניח ועברת אותם, יש לך עוד סורקים ןמאבטחים סמויים שמסיירים בתוך השדה עצמו, נניח גם אותם עברת, אז יש לך עוד מעגלים שלא אחשוף, מצלמות בכל חור, נניח וגם אותם עברת, יש לך את הבידוק הבידחוני בציק אין.

אפילו למאבטח בית ספר יש מספר מעגלי אבטחה, קודם כל שבכ ואמן, אחכ המחסומים באיוש, אחכ משטרת ישראל , והיה ועברת את כל זה והגעת לעיר , יש לך סיורי שיטור עירוני 24/7, והיה ולא הבחינו בך והגעת לשער בית הספר, יש לך כמובן שער לעבור. הצלחת לטפס? יש מאבטח חמוש בפנים, והיה וניטרלת את המאבטח תהייה בטוח שאת הצעקות/יריות מישהו מעובדי הסגל שמע, והפעיל את לחצני החירום שתוך הממוקמים במספר מבנים ברחבי בית הספר , שתוך דק יביא ניידת משטרה/שיטור עירוני לנק.

ככה זה גם היה שעבדתי כסייר חובש בעירייה, וכסמבצ בצבא
למשל כסמבצ. קודם כל היה לי התראות מודיעניות, היה ולא היו, יש לי חיילים שומרים בגזרה איתם אני בקשר רציף ועולה מולם כל שעה לבדיקה, היה וחייל לא עונה יש נוהל מסודר של הקפצת כינתת כוננות הנמצאת מוכנה ומחומשת 24/7 בשטח לשירותי. יש להם היכולת להגיע תוך דקות לכל נקודה בגזרה.בנוסף יש לי מצלמות בכל חור, וטלפון אדום לחירום לכל המי ומה שנמצאים בתפקידן בדיוק בשביל זה,
ואני שיררתי עוד במקום רגוע, הגדר בעזה פי 1000 יותר מאובטחת עם מעגלי הגנה מרובים. ואכן החמלסטיות והתצפצניות כבר איתרו את החדירה ב7 בבוקר ווהודיעו חכל העולם ואשתו, ולכן הסיבה היחידה שלא הגיעו כוחות 8 שעות זה כי בקריה רצו ליצור מספיק קורבנות בכדי ליצור דגל כוזב. אין הסבר אחר

אז אתם רוצים להגיד לי שלגדר הכי חכמה בעולם עם מגוון מעגלי אבטחה הכוללים:
בלוני תצפית, מזלטים, משתפים,8200, סייבר, שבכ,אמן,מוסד , יורה רואה את כל אלו כשלו?
וגם אם נצא מנק הנחה שכן, מראה למישהו הגיוני ש8 שעות לא הגיע כח רציני לאזור אלא רק התארגנויות ספונטניות? שום מסוק אפאצי שאמור להיות מתודלק בכוננות 24/7 לא קפץ?
להזכיר לכם ב2011 באיזה מהירות הגיעו מסוקי אםאצי ויממ למגע עם המחבלים שפרצו ממצרים?
עוד באזור 8 בבוקר כל אזרח ישראלי שווה קריאות לעזרה בלייב בחדשות , אז הפלאפלים בקרייה שחיים ו ונושמים צבא 24/7 365 ימים בשנה לא שמעו? הופתעו? היו בבלבלות? די נו, מזלזלים לנו באיטילגנציה..

ונגיד שכן, איפה היה המודיעין הטוב בעולם במשך לפחות שנה של התארגנויול ואימונים למבצע שכלל לא רק מאות נוחבות שמתאמנים נפגשים ומתקשרים בתוך עזה, זה עוד מאות רבים מסביב במערך התומך והלוגיסטי המתקשרים בינהם . שום דבר מערך הסייבר לא קלט? 8200 לא שמע? משתפים? שבכ? די לזלזל לי באיטליגנציה.

נוסיף דיווחים שצצו כפטריות אחרי הגשם מהרבה מקורות על כך ש:
נשקים לכיתות כוננות נלקחו חודשים לפני הטבח
8200 קיבל הוראה להפסיק להאזין לחמאס חודשים לפני הטבח
גורמים עלומים הזיזו את מיקום הנובה קרוב לגדר שבועות לפני
אותם כורמים האריכו את המסיבה ליליה אחד נוסף
במקרה פרובוקציות באיוש שדרשו הזזת פלוגות מעזה שבוע לפני

להזכיר לכם את מלחמת יום כיפור?
הווידוי של המזכירה של דיין בראיון לערוץ 11 שהייתה על ערש דווי, שדיין סגר עם קיסנגר על המלחמה מראש כדי ליצור תנאים להסכם שלום עם המצרים, ולכן סירב לבקשת דדו לתת מכת מנע, והשביעו אותה בקריה לנצור לשונה לעד, ונוסיף לזה את מותו המסתורי של גו אלון 3 חודשים לפני המלחמה, רק מחזק פה עוד יותר שמשהו כאן מסריח.

לסיכום רק עם עזרה בפנים עמוק בתוך המע דבר כזה יכל לקרות נק.
זה שהמע מסרבת לחקור עצמה עד לתום הלחימה אומר דרשני.

אבל ראיית הזהב האמיתי זה הסרטון ש"חמאס" צילם בבוקר הפלישה. ניתן לראות ולשמוע שם בין עשרות הנוחבות שנלכדו בעיו העדשה , כמה דוברי עברית עם מבטא צבר ברור, טבעות על ידם, מסיכות על פניהם, מ16 משפוצר, הליכה אופיינת של אנשי שבכ שאני מזהה מקילומטרים, ונעליים מצוחצחות שהמצביעות על כך שלא חצו את הגדר אלו חיכו לנוחבות מהצד של ישראל לחבור אליהם.
ודוברי העברית הללו לא רק שהיו בין הכח הלוחם, רואים בבירור מההתנהגות בסרטון שהם היו מפקדיו!

אני מבין שקשה לעכל שהמדינה שלנו תקריב ביודעין אלפי מאזרחיה הצעירים והיפים להישחט במיטותיהם, אבל זו המציאות. ומדינה שיש לה עבר עשיר ומפוקפק הכולל :
חטיפה וניסויים בתינוקות של יוצאי תימן
ניסויים בילדי הגזזת
ניסויי אנתרקס בחיילים
אימונים שלמשייטת במי הקישון
אלפי פרשות שחיתות וקומבינות בהנהגה מקום המדינה
יום כיפור שכבר הוכח כדגל כוזב ליצירת הסכם שלום עם המצרים
וכל אלו זה רק מה שידוע, כמו קרחון רב הדברים המזעזים שהמדינה עשתה נמצאים מתחת לפני הים מוחבאים לעד

הבעיה של בני האדם שאנחנו בע"ח. לכן נכנעים לרב להתנהגויות של חברינו בגונגל. ולכן נמשיך לשכנע עצמנו שמנהיג הלהקה רוצה לטובתנו, ואם רב חברי הלהקה הולכים אחריו, כמו בניסוי המפורסם של אש, גם אנחנו נלך ולא נשאל שאלות.


שים עדר כבשים במרעה גדול מספיק שלא יוכלו לראות את הגדר, תשמר אותם במצב קיומי מאוד מסוים ותראה שכשתנסה להסית את תשומת ליבם ולעורר אותם להבין שבקצה יש גדר הם יענו לך ב"על מה אתה מדבר בכלל, אתמול גזמו לראובן את כל הצמר! אי אפשר לשתוק על זה עוד! היום זה ראובן מחר זה אני או אתה"

תקראו את crystalizing public opinion
בספר יש פוקוס על הבנה ותמרון דעת הקהל באמצעות ניתוח קפדני, יצירת מסרים ושימוש אסטרטגי במדיה ובמשפיענים. אדוארד ברנייס הגה את המושג "הנדסת הסכמה" (engineering consent) לעיצוב עמדות והתנהגויות הציבור.

נערך לאחרונה ע"י -TsAcHi - בתאריך 05-08-2024 בשעה 00:47.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:42

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר