2 חברות נבחרו ע"י אוסטרליה לשלב הבא של המכרז הידוע בשם "לנד-400 שלב שלישי" והחברות הן:
The first one is the German Company Rheinmetall with the IFV KF-41 The second one is the South Korean Company Hanwha with the IFV Redback
חברות אלו נבחרו מתוך 4 חברות לשלב הבא של המיכרז שבו 2 החברות צריכות להגיש תוך 12 חודשים 3 רכבים לבחינה ע"י מנהלת הפרוייקט שיש לה 12 חודשים לבחון את הרכבים.
הסיבות מדוע 2 הרכבים האלו נבחרו יפורסמו במועד מאוחר יותר, אם כי זו הייתה הערכה גם לפני שפורסמו תוצאות המכרז. אפשר לציין ששני רכבים אלו נבנו מלכתחילה להתחרות במיכרז לנד 400 שלב-3 לעומת שני המיתחרים האחרים ה-CV-90 והאג'קס של GDLS שהם שידרוגים והתאמות של רכבים קיימים. אחד היתרונות של הנגמ"ש הגרמני, היא הקירבה שלו לנגמ"ש ה"בוקסר" שנבחר לשלב השני של המיכרז לנד-400.
המכרז לשלב השלישי מדבר על רכישה של 400 רכבי לחימה וסה"כ המיכרז נאמד בכ-20 מיליארד דולרים אוסטרליים.
מי משני הרכבים יבחר בסופו של דבר ניראה בשנת 2022.
על המיכרז אפשר לקרוא בקישור למטה במגזין של די.טי.אר חודש אוקטובר עמוד מס'-34
https://dtrmagazine.com/issues/october-2019/
במיכרז זה יש לנו (הישראלים) נקודה מעניינת והיא הצריח שפותח ע"י EOS אוסטרליה ואלביט ישראל שנקרא T-2000 שמותקן על הנגמ"ש Redback ותמונתו למטה הוא מתבסס על הצריח של אלביט שנקרא MT30.
ניתן לראות בתמונה את מערכת ההגנה נגד רקטות וטילי נ"ט של אלביט "אגרוף ברזל" כאשר היא מותקנת משני צידי הצריח, בנוסף רואים את אנטנות המכם, את יחידות ההתראה וניראה לי שמעל יחידת ההתראה ניתן לראות את מערכת השיבוש "סופט קייל", מימין לצריח רואים את מערכת הראייה של התותחן. על הצריח רואים עמדה נשלטת ל-"0.5 של חברת EOS שנקראת R-400S MK HD. יתכן שמותקנת, במסגרת עמדה זו, גם מערכת נגד רחפנים. בנוסף ברכב תותקן המערכת שנקראת "שיריון שקוף" שמאפשרת לאנשי הצוות ראייה היקפית מבלי להוציא את הראש מחוץ לצריח. כמו כן מצוייד הצריח בשני טילי נ"ט ספייק ארוך טווח שיורדים לתוך הצריח. הצריח יעבור בקרוב סידרת ניסויים בישראל.
בנוסף ב-Redback מותקן מנוע של MTU בהספק של 1,000 כ"ס שזהה למנוע שמותקן בתותח המתנייע שלהם בקליבר 155 מ"מ שנקרא K-9, הגיר נלקח מהטנק האמריקאי אברמס, והמזקו"מ נלקח מהטנק הדרום קוריאני K-2 "בלק פנתר". אחת היכולות של טנק זה היא היכולת לעלות ולהוריד את החלק הקידמי או האחורי של הנגמ"ש בהתאם לשטח. מיכוון שמערכות אלו כבר מותקנות על רכבים אחרים אפשר להניח שמערכות אלו יקטינו את זמן הניסויים ויגבירו את אמינות הרכב.