01-12-2015, 23:12
|
|
|
חבר מתאריך: 09.06.13
הודעות: 1,299
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי urison
אולי קראת שתי שורות מכל בטאון
מה שחיפשת זה דגם וזהו
היה דגם?
היה מה לעשות
לא היה דגם?
הבטאון מצא דרכו לסל האשפה (ומהר ככל האפשר)
בוודאי שלא התעמקת בשמו של העורך
טוב אם לא אתה, אני יכול לומר שכך אני נהגתי...
|
אוריאל, תרשה לי לתקן אותך, כי נראה לי שטעית לגביי בגדול.
הבטאון לא עניין אותי רק בתור דגמים אלא ממש קראתי אותו בשקיקה ועיון עוד בהיותי ילד קטן ובחיים לא זרקתי לפח, אפילו הייתי מנוי עליו וגם שמרתי את כל הבטאונים שאבי ז"ל אסף מתחילת הפצתם, עד לפני שנים ספורות שהעברתי את כל האוסף הענק לחבר, כי כבר לא היה מקום בבית הוריי.
מהבטאונים עצמם למדתי על מטוסים ותעופה וזה גרם לי לחיבור חזק יותר למטוסים וכמובן שעל הדרך נהניתי לבנות דגמים כמו אבי ז"ל.....אלא מה, אף פעם לא יצא לי לעיין, מי העורך, מי המפיץ או מי המו"ל ולכן לא ידעתי עד ליום זה על משה הדר.
במקביל, בשנות השמונים ותחילת התשעים, כאשר התחילו פחות להביא דגמים עד בכלל, חלה תקופה חדשה בבטאון חיל האויר.
תקופה בה היו הרבה כתבות על חיל האויר, כתבות על טייסות וכתבות על מפקדי טייסות וכדו' ופחות כתבות על מטוסים מחו"ל וזה כבר שבר אצלי את הקש על גב הגמל, כי אמרתי לעצמי, אוקיי, אין דגמים, אבל היכן כל הכתבות על מטוסים ועל תעופה מכל העולם כמו שהיה בעבר בבטאונים הישנים והזכורים לטוב, כי על הוואי ועל הרוח בטייסות היה לי מספיק מידע וחומר עקב היותי איש קבע 25 שנה.
ולכן, ברגע שהופסקו הדגמים וגם החומר הכתוב היה יותר על חיל האויר מאשר על מטוסים, הפסקתי את המנוי ואת התעיינותי בבטאון חיל האויר.
ד"א, לא ידעתי עד לפני שנה וקצת את שמו של העורך הראשי של עיתון ידיעות אחרונות, עד העימות החזיתי בינו לבין ביבי.
לילה טוב
|