20-12-2014, 18:45
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
אוקיי, אז מה האינטרס שלהם?
הרי הם יכלו לכבוש את כדוה"א (בקלות) כבר לפני 100 שנים, כשלבני האדם היה נשק כל כך עלוב שרובוט מלחמה אחד של החוצנים היה כובש את כל הכוכב.
לפי מספר כתבות שקראתי (כן, הייתה לי אחלה שבת):
יש מספר תיאוריות, כל אחד שונה מהשניה.
תאוריה ראשונה:
אחת העיקריות היא שהחוצנים למעשה יצרו אותנו (לקחו את הקוף והוסיפו לו DNA חוצני, ובכך הקפיצו אותו די חזק באבולוציה) וככה נולד המין האנושי, שהוא בעצם נועד להיות מין של עבדים שנועדו לשרת גזע חוצני (לצורך כריית זהב, ושאר עבודות פרך).
הסיבה שהיה חשוב לחוצנים שיהיה לנו טיפה שכל (בהשוואה לשאר בע"ח) היא בגלל שהיינו צריכים להפעיל טכנולוגיה מיוחדת לצורך העבודה.
התאוריה הזאת מתייחסת לתקופת שומר ומסופוטמיה (כביכול הציוויליזציה הראשונה).
מדובר בתאוריה של זכריה סיטשין (ישראלי - יהודי אמריקאי) שהיה בין הבודדים בעולם שיכול היה לקרוא שומרית עתיקה, הוא הוציא גם ספר בנושא.
תאוריה שניה:
חוצנים דמוי לטאות (רפטילאנים) הם למעשה השליטים האמיתים של כדהו"א, יש להם יכולת לשנות צורה לבני אדם, והם למעשה שולטים בעולם עוד מתקופת מצרים העתיקה.
ע"פ מה שנאמר בתוכן הכתבה - יש קשר ישיר בין משפחת המלוכה המצרית העתיקה ועד למשפחות המלוכה הבריטית עם קשר מסוים לממסד הנשיאות האמריקאי.
תאוריה שלישית:
החוצנים נמצאים במימד 4 ואנחנו במימד ה3, מה שאומר שמרבית בני האדם בכלל לא יכולים להבחין בהם, למעט יחידי סגולה שה"עין השלישית" שלהם פתוחה, ויש להם יכולת להבחין ביוצרים ממימדים גבוהים יותר.
לחוצנים האלה יש יכולות ריפוי מתקדמות ("מרפאות חוצנים" - תריצו על זה חיפוש בגוגל).
ומדבר במאות מינים שונים של חוצנים, בגדלים ובצורות שונות.
לדעתי "פראנס" מתייחס לחוצנים ממימד 4 (תקן אותי אם אני טועה).
תאוריה רביעית:
חוצנים ממימד 3 (נראים בעין אנושית), שחוטפים בני אדם על בסיס קבוע, מתעללים בפרות, מחזיקים בני אדם לניסויים בבסיסי ענק תת קרקעים (תריצו חיפוש על "בסיס דולצ'ה").
ממשלת ארה"ב משתפת פעולה עם אותם חוצנים, ומקבלת בתמורה ידע מתקדם לפיתוח מערכות נשק (מבוססות חמקן ולייזר), ובכך היא שומרת על יתרון צבאי על פני שאר העולם, בתמורה היא מאפשרת לחוצנים לחטוף בכל שנה אלפי אזרחים אמריקאים ברחבי ארה"ב.
*ואלו רק 4 תאוריות, יש עוד מלא.
מה הדעה שלך פראנס?
_____________________________________
|