01-07-2014, 13:41
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,940
|
|
לא הסברת כלום
ניתן לבנות יופי של ערים גם בלי רכבת.
גם בערים בלי רכבת יש פארקים, היי-טק, שכונות מגורים, וגרים אנשים ועובדים, והכל טוב.
ואז שופכים מליארדים על רכבות שרק אחוזים בודדים משתמשים בהן, והמדינה צריכה לסבסד כל נסיעה,
החלופה לרכבת (כביש) חייב היה להיסלל, וכיום גם סוללים כבישים מהירים וטובים לפריפריה.
אז התרומה של הרכבת - אפסית.
אם התרומה מהרכבת הייתה אכן גבוהה, אנשים היו שמחים לשלם מחיר מלא - שהרי המשכורת שלהם הייתה עולה משמעותית מקיום הרכבת.
אבל אנשים לא מוכנים לשלם את מלוא מחיר הרכבת - כי הרכבת לא חסכה כלום.
רוב קוי הרכבת מיותרים לחלוטין - סתם עוד בזבוז כספי ציבור.
לצרכי בילוי, קניות ואיכות חיים לא משתמשים בפריפריה ברכבת,
אם יש קו אוטובוס - העניים משתמשים בו,
אבל כמעט כולם פשוט נוסעים באוטו.
|