לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-07-2005, 09:21
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כתבה 99% מהאיסלם נורמלי, רק 1% קיצונים - מאמר מתורגם

מתורגם במיוחד לפרש -- מאמר מעניין המדבר על זה ש 99% מהאיסלם נורמלי ורק 1% קיצונים, וגם על אמריקה שלפני 50 שנה שם הקו קלוקס קלאן שביצעו מעשי טרור ולינץ' נגד שחורים היו גם כן מיעוט.

יכול להיות שיש משהו באיסלם
מאת קתלין פרקר
מישניוז
15 ביולי 2005

בזמן שהבריטים מקשיחים שפתיים עליונות ופוליטיקאים מזדרזים לומר שאיסלם הוא לא הבעיה, דיסוננס קוגניטיבי (חוסר איזון הכרתי, מצב פסיכולוגי של קונפליקט בבחירה מתוך מספר אפשרויות, babylon) אוחז בכוכב הלכת.

אם איסלם הוא לא הבעיה, מה כן? והאם אנו לא מזמינים תבוסה עצמית על ידי חוסר ההכרה שהאיסלם הוא לפחות חלק מהבעיה?

עכשיו כששונאי זרים מלקקים את האצבעות, תנו לי להציע את כתב הויתור ההכרחי. רוב המוסלמים מתעבים את הטקטיקה הברברית של הרדיקלים שחטפו מהם את הדת כדי להצדיק הרג אזרחים חפים מפשע. לרוב המוסלמים לא מגיב הבוז מהלא-מוסלמים יותר מאשר לכופרים מגיע "צדק" שנעשה בידי משוגעים.

לזכותם ייאמר, רוב הארגונים המוסלמים זריזים לגנות כל התקפת טרור חדשה. הם גם מהירים לציין שהפנאטים הם מיעוט והם מונים כ 1% ממוסלמי העולם.

אלו מחשבות מנחמות, אלא אם כן יוצא לך לנסוע באוטובוס עם אחד מאותו ה 1%. או אלא אם כן יש לך נטייה מתמטית, במקרה זה אתה בקלות רואה - כמו ש Arnaud de Borchgrave ציין לאחרונה -- ש 1% מאוכלוסיית המוסלמים בעולם המוערכת במיליארד מוסלמים זה 12 מיליון מוסלמים פנאטים המחשיבים את ארה"ב ועוד 1.2 מערביים כפועלים של השטן.

זה בערך האוכלוסיה של אוהיו. אם כל אחד באוהיו דבק באיסלם הקיצוני, סביר להניח שהיינו מסיקים שיש לנו יותר מבעיה קטנה, וגם היינו מבחינים שלאיסלם יש קשר קרוב עם הבעיה.

לכתב-הויתור השני שלנו, יש לציין שלאיסלם אין צד בפנאטיות. מתי שהוא בשנה הבאה, תושבי דרום קרוליינה יוכלו להביט קדימה לזרימה פנימה של "נוצרים קונסרבטיבים" המתכוונים להגר ולהרוות את המדינה עם מצביעים שמטרתם היא להחליף את חוקת ארה"ב עם עשרת הדברות. או לעודד ניתוק יחסים.

המנהיג Cory Burnell (christianexodus.org) הודה ש "אנשים הולכים לקרוא לנו משוגעים," והוא צודק. אבל עד כה, הוא רק דוחק במאמינים לדבוק בעשרת הדברות, שבין השאר אוסרות על הריגת אנשים אחרים. כשהוא יתחיל לעודד בני נוער לקשור פצצות ולפוצץ ילדים, נחזור אליכם.

בינתיים, סביר שתהיה לו השפעה רבה, בגלל שאמריקאים -- אפילו דרום קרוליינים ש, מודים ש, יש להם סף גבוה-מן-הממוצע של אקסצנטריות (מוזרות, אופי חריג, התנהגות יוצאת דופן, babylon) -- לא ממהרים לקרוא למשוגע משוגע. "שב ושתוק" מתגלגל בשפתותיהם בתרבותנו המתקנת את עצמה, במיוחד כאשר המטרות הם נוצרים לבנים.

נראה שיש לנו יותר קושי לדבר כאשר בני דתות או קבוצות אתניות אחרות מעורבים. האימון בגיוון שלנו, הנטייה הטבועה בתרבותנו לסובלנות, המסורת של הגירה והמאפיינים הטובים של אמריקה הופכת ביקורת על מיעוטים ואמונות של מיעוטים בלתי ערבה לחיך.

זו הסיבה שמוסלמים מתונים חייבים להיות תקיפים בסילוק -- לא רק גינוי -- השחקנים הרעים של האיסלם. כשאיש דת מוסלמי מטיף ג'יהאד נגד כופרים, זה אומר למוסלמים לנקות את המסגד, להיפטר מממלכת הקיצונים של אללה. אחרת, זה הופך קשה יותר ויותר ללא-מוסלמים לכרוך את מחשבתם סביב "איסלם הוא לא הבעיה."

זה לא מספיק לטעון ש 12 מיליון קנאים פנטים קיצוניים שדוגלים ברצח אמריקנים ואירופאים הם מיעוט ולכן, בהרגשה טובה מוסרית, לחזור לעסק של רישום מצביעים מוסלמים ופורסום הודעות לעיתונות לגבי עלבונות לאיסלם.

לפני חמישים שנה כש"רדיקלים" אמריקנים שרפו צלבים וביצעו מעשי לינץ' מאורגנים באנשים שחורים, מעשי טרור שעשו עליהם סרטים ומחזות, הקו קלוקס קלאן היה רק מיעוט של נוצרים לבנים. רוב רובים של הלבנים, כמו רוב רובם של המוסלמים, לעולם לא יעשו דברים כאלה. ועדיין זה זמן רב מידי, לבנים הגונים לא היו פעילים מספיק לטהר את עושי העוולות מקרבם.

אפס סובלנות זה מה שאנחנו מחפשים כאן.

אחרי הפצצות שהרכו כ 50 אנשים בלונדון, המועצה ליחסי אמריאקים-מוסלמים פרסמה הצהרה שאמרה בחלקה: "פעולות הטרור האכזריות ראויות לגינוי החריף ביותר ע"י כל האנשים בעלי התרבות."

זה נחמד, אבל כבר שמענו את זה מקודם. בנקודה זו -- אחרי 9-11, 3-11 ועכשיו 7-7 -- ההצהרות הן רעשי רקע, מספקות אפס נחמה ומעט ביטחון מלבד זה שקלישאות אינן מפלות. אנחנו גם כן יודעים שבמדינות מוסלמיות ברחבי העולם -- כמו גם במסגדים בכל מקום אחר -- קול הלחישה של התפילה לרוב מושתק על ידי צליל החגיגות כאשר טרוריסט לוקח איתו עוד חופן של נוסעי אוטובוס "כופרים."

עד שהשנאה שמטפחת סוג כזה של שיטיון פולחני תסולק על ידי מוסלמים מתונים שיתעקשו על הבנת המערב, לאיסלם יש בעיה.





Copyright by Kathleen Parker





Email Kathleen Parker

Copyright© MichNews.com. All Rights Reserved.


http://www.michnews.com/artman/publ...icle_8745.shtml

© כל הזכויות על התרגום שמורות ל HummerH1
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:26

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר