לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-07-2005, 05:48
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
טוקיו: הושק מקלט טלוויזיה המשדר 2 תמונות נפרדות בהתאם לזווית הצפייה

חברת האלקטרוניקה היפנית שארפ הציגה בטוקיו מקלט טלוויזיה המשדר תמונות שונות, בהתאם לזווית הצפייה. ההמצאה החדשה מאפשרת לשני צופים להתבונן בתוכניות שונות המשודרות בו-זמנית. בסוף החודש תחל החברה בייצור המוני של המקלט המהפכני, הצפוי להגיע למדפים עד סוף השנה.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/958/862.html?pFile=1

איזה יופי, עכשיו נוכל לראות באותה הטלויזיה בעת ובעונה אחת שידור של שרון אומר משהו אחד לאמריקאים ומשהו אחד לישראלים, או של עבאס אומר משהו אחד לישראלים ומשהו אחד לפלסטינים.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 16-07-2005, 09:58
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
צילום אפשר להפסיק לריב: מסך טלוויזיה דו-צדדי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "טוקיו: הושק מקלט טלוויזיה המשדר 2 תמונות נפרדות בהתאם לזווית הצפייה"


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/UploadImages/XX-350322902202607.jpg]


אפשר להפסיק לריב: מסך טלוויזיה דו-צדדי
אפשר להפסיק לריב על הטלוויזיה: שארפ תתחיל החודש בייצור סוג חדש של לוח LCD שכאשר יותקן במכשיר הטלוויזיה יאפשר לצופים לשבת משני צידי המסך ולצפות בערוצים שונים

סוף לריבים המשפחתיים: חברת שארפ היפנית מצאה פתרון למלחמות הקבועות בסלון על השאלה "מי קובע מה רואים בטלוויזיה".

שארפ הודיעה השבוע, כי תתחיל החודש בייצור סוג חדש של לוח LCD שכאשר יותקן במכשיר הטלוויזיה, הוא יאפשר לצופים לשבת משני צידי המסך ולצפות בערוצים שונים.

חשבו על משפחה אופיינית - כשהאמא רוצה לראות את סדרת הדרמה האהובה עליה והאבא מתעקש לצפות במשחק הכדורגל או בפרשנות המייגעת שלאחריו... כעת הם יכולים לראות יחד את שתי התוכניות על אותו מסך, כך הסבירו דוברי החברה במסיבת העיתונאים שהתקיימה השבוע.


נכון לעכשיו - שומעים בעזרת אוזניות


בחברה הודו, כי נושא הקול אכן מהווה בעייה. רמקולים כיווניים יהיו אחת האפשרויות בעתיד, אך אוזניות הן האפשרות הטובה ביותר נכון לעכשיו.

יצרנית טלוויזיות ה-LCD הגדולה בעולם הסבירה כי השיגה את פריצת הדרך על-ידי הוספת "parallax barrier" ל-LCD במטרה ליצור מקור להפרדת האור לשני כיוונים שונים - ימין ושמאל, וכך יצרה מה שנקרא תצוגה כפולה.

השיטה שונה מזו של 'תמונה בתוך תמונה' הנפוצה בטלוויזיות רבות הנמכרות כיום בשוק.

שימושים במוצרים רבים

חברת שארפ לא מסרה לאלו מוצרים נוספים ישמש הלוח החדש, אך דיווחה כי בעתיד יימצא לו שימוש בטלפונים סלולריים, מחשבים אישיים, מערכות ניווט רכב ואפליקציות מסחריות שונות.

הלוח יתאים גם לשימוש, במטרה לפרסם שתי מודעות פרסומת שונות על מסך אחד באותו זמן, כשהוא ימוקם ליד מדרגות נעות לדוגמא, ועוברי האורח יראו מודעת פרסומת אחת בדרכם למעלה ואחרת בדרכם למטה.

החברה משוכנעת כי טכנולוגיה זו תיושם גם במערכת ניווט רכבים, ותאפשר לאדם במושב הנוסעים לצפות בסרט או בתוכנית טלוויזיה בעוד הנהג בוחן את מפת הדרכים.


צפייה במידע סודי


שארפ הודיעה גם, כי היא פיתחה לוח LCD חדש שזווית הצפייה בו ניתנת לשינוי - מזווית רחבה לצרה, מה שיאפשר לאנשים לצפות במידע פרטי על מסך המחשב שלהם או הטלפון הסלולרי, ללא שיצטרכו לדאוג כי אחרים מסוגלים לראות מידע זה.

כספומנטים או מסופים הנמצאים בחנויות מכולת הם אפליקציות פוטנציליות נוספות. לוח LCD זה מכיל חומר מיוחד המונע מאור לעבור מצידו השמאלי של המסך לצידו הימני.

לדברי החברה, היא נמצאת כעת במגעים עם מספר לקוחות פוטנצילים והמוצרים ישווקו בקרוב.

http://www.nfc.co.il/archive/001-D-...ml?tag=10-57-17
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:31

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר