27-03-2020, 00:39
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,375
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "המתמודדים במכרז JMR-TD, מסוק העתיד של הצבא האמריקאי"
לפי אתר DANGER ROOM, צבא ארה"ב בחר בחברות בל וסיקורסקי להמשיך לשלב האב-טיפוס בתוכנית FARA למסוק סיור חמוש עתידי.
המתחרות האחרות היו בואינג, הצעה משותפת של AVX ו- L3, והצעה משותפת של נורתרופ-גרומן, רייתאון ו- Karem aircraft.
ההצעה של AVX- המכוערת ביותר, בעיני.
[
ההצעה של KAREM- נראה כמו מטוס שמישהו חיבר לו רוטור
האתר מנתח כי ההצעה של בל ("אינוויקטוס 360") נחשבת הפשוטה ומועטת הסיכונים ביותר,
וההצעה של סיקורסקי מסובכת טכנית, אבל מתבססת על ה- S-97 raider שכבר טס.
הכוונה היא לקבל אבי-טיפוס ב-2022, ולבחור מנצח ב-2024.
במקביל, נמשכת תוכנית FLRAA למסוק סער עתידי. שם המתמודדות הן סיקורסקי וצוות של בל ובואינג.
זה הפסד גדול לבואינג- כיום מסוקי האפצ'י שלה מבצעים את משימת הסיור הזו.
ההצעה של בל היא קונבנציונלית לגמרי, כשכל ההצעות האחרות כללו pusher prop להשגת מהירות גבוהה. מעניין אם זה רומז משהו על תוכנית FLRAA- האם הגיוני שמסוק הסער יהיה מהיר יותר ממסוק הסיור?..
וכמובן- מה הסיכוי שצבא ארה"ב יוציא מיליארדים לרכוש מסוק סיור, שנים ספורות אחרי שהוציא משירות את המסוק הקודם ללא תחליף?..
נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 27-03-2020 בשעה 00:44.
|