18-02-2013, 22:16
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,777
|
|
לי התקלקל מאוורר במארז של Antec, פניתי אליהם, שלחו לי בדואר, מארה"ב, מאוורר חדש. הם שילמו 11$ על המשלוח. לא שילמתי שקל.
כנ"ל מישהו דאג להעלים לי את המפתח שנועל את המארז, פניתי, שלחו לי מפתחות חלופיים. גם בחינם.
זה, ידידי, נקרא שירות ברמה אמריקאית.
כמובן שזה משתלם להם, כי יש סיכוי גבוה מאוד שהמארז הבא שלי גם יהיה Antec (ואכן, המארז הנוכחי, שהוא אחרי כל הסיפור הנ"ל, הוא של Antec) - והם כבר הרוויחו את הכסף שלהם בחזרה. לצערי, חנויות בישראל, לא מבינות את הקונספט, וחושבות שלדפוק את הלקוח יוביל לדברים טובים...
|