14-07-2005, 14:35
|
|
|
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 1,011
|
|
העניין הוא לא האם העיכוב בכוונה או לא, העניין הוא שיש עיכוב
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "צריך לשמור על יחס נכון, נעה בפרוש שייכת לליגה הראשונה"
ענק, והם מטפלים בזה רע מאוד,(אגב העיכוב הוא בגין זכרונות ה OCZ) - זו לא חברה פקיסטנית נטולת שם, אני בטוח שהעיכוב לא נובע בגין חוסר מקצועיות של החברה בחו"ל, אלא של נעה בארץ.
גם אם יש עיכוב ,אפשר להתקשר ללקוח ולידע אותו, ולעדכן אותו, ולא שאני ארגיש כמו מטרידן, שכל פעם שאני שולח מייל/מתקשר, אומרים לי עוד יום/יומיים ואתה מבין שזה לא יגיע רק שאתה מסתכל במעקב ההזמנות הממוחשב.
השירות הוא בפירוש לא ליגה ראשונה!
אגב שלחתי עכשיו מייל לביטול הרכישה, נראה לי שמוטב שארכוש אצל "החאפרים" שמחזיקים מלאים גדולים ולא אחכה שבועיים פלוס ...... "בליגה ראשונה"
|