לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #17  
ישן 05-08-2012, 10:32
צלמית המשתמש של bazz2701
  bazz2701 bazz2701 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.12.11
הודעות: 596
הטנק עובר בדיקה שבועית ע"י איש חוליה טכנית או בוחן גדודי
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי hwgeek שמתחילה ב "..."

בבדיקה השבועית בין היתר כלולה הבחינה של המזקו"ם(שזה בשפה פשוטה זחלים קפיצים גלגלים וכו').את החופש בתוף מניע לא כל כך קשה לזהות ולפני שהוא מתפרק הוא בדרך כלל מפזר את כל הברגים שלו(תמונה 1).ולגבי תמונה שניה אני לא רואה בעיה בתוף.יכול להיות באמת התעייפות החומר וכשל כזה קורה ללא סימנים מקדימים.
לא צריך D9 ולא מטען לניתוק זחל.אפשר לחתוך את הזחל לחלקים עם רתכת ולהרים עם מנוף.ואת הטנק גוררים למקום בו אפשר להחליף טוף מניע וברגים שנגזרו(אם נגזר חלק מההניע אז להחליף אותו).
אם רוצים לטפל מהר זה אפשרי .אז המקרה הזה הוא לא הכי גרוע שיכול לקרות לטנק...

נערך לאחרונה ע"י bazz2701 בתאריך 05-08-2012 בשעה 10:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 05-08-2012, 10:46
  חובש ותיק חובש ותיק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.06.11
הודעות: 115
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי bazz2701 שמתחילה ב "הטנק עובר בדיקה שבועית ע"י איש חוליה טכנית או בוחן גדודי"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי bazz2701
בבדיקה השבועית בין היתר כלולה הבחינה של המזקו"ם(שזה בשפה פשוטה זחלים קפיצים גלגלים וכו').את החופש בתוף מניע לא כל כך קשה לזהות ולפני שהוא מתפרק הוא בדרך כלל מפזר את כל הברגים שלו(תמונה 1).ולגבי תמונה שניה אני לא רואה בעיה בתוף.יכול להיות באמת התעייפות החומר וכשל כזה קורה ללא סימנים מקדימים.
לא צריך D9 ולא מטען לניתוק זחל.אפשר לחתוך את הזחל לחלקים עם רתכת ולהרים עם מנוף.ואת הטנק גוררים למקום בו אפשר להחליף טוף מניע וברגים שנגזרו(אם נגזר חלק מההניע אז להחליף אותו).
אם רוצים לטפל מהר זה אפשרי .אז המקרה הזה הוא לא הכי גרוע שיכול לקרות לטנק...


ומה קורה אם הוא נתקע על הגדר בעזה?..
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 05-08-2012, 20:17
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
המארב בסוף בוצע במקום בו הטנק נתקע (שם נעצרו הזחלים, ממש :))
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי bazz2701 שמתחילה ב "אתה בטח יודע שאין פתרונות לדברים כאלה מלבד לאלתר על המקום"

לקראת הזריחה, צוות הטנק וצוות הנגמ"חון ביצעו תרגולת הסוואה. בבוקר יצאנו בשיירה מהמוצב אל הטנק התקוע, עם טנק (כל הצוות שלי - אני הייתי טען - אבל במקום המט"ק שלי נכנס המ"פ), נגמ"חון נוסף עם החוליה הטכנית שלנו ונראה לי גם D9 (אבל לא בטוח... זה היה לפני קצת יותר מ-12 שנה, לך תזכור).
עלינו לגבעה, נעמדנו בעמדה אחורית בחלקה הפונה דרומה של הגבעה, והמ"פ והחוליה הטכנית הלכו ברגל עד לטנק התקוע (כמה עשרות מטרים) בחיפוי שלנו בטנק. האמת, תיקנו את הטנק ממש מהר - תוך פחות משעה הזחל עלה בחזרה מחובר. אחרי זה כולנו חזרנו למוצב, לא ירו עלינו והיה דווקא מאוד שקט ונחמד - למעט T-55 של צד"ל שהבהיל אותנו כשהצד"לניקים החליטו לקחת אותו סתם לסיבוב התפרעות מחוץ למוצב שלהם (אחד נוהג בטנק והשני נתלה על התותח), שהיה לא רחוק מהגבעה עליה היינו.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:05

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר