16-07-2012, 16:32
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,353
|
|
מעניין מאוד.
אני בטוח שיש כאן מבינים ממני בתכן מכני ובחיווט, ואשמח להערות.
האבחנות שלי:
- זה בהחלט נראה תקני ובייצור סדרתי (חיבור יפה של הפלאגים לגוף- ללא ברגים)
- שני פלאגים: כניראה שרשור של מארזים להארכת משך פעולה.
- תבריגי הנחושת מיועדים בבירור לחיבור קבוע לשילדה מתאימה (בצורת X, שכניראה נסגרת על מארז הסוללות לאחר הצבתו במקום), מאפיין לא סטנדרטי שנמצא במערכת המסוימת המתאימה, ודי חריג- מסבך את החלפת הסוללה. אולי זו סוללת גיבוי, שהחלפתה נדרשת לעיתים נדירות.
- לדעתי היעדר המכסים למחברים, והשימוש במחברים ובברגים כסופים, מעיד שהמארז לא אמור להיות בשימוש "בשדה", אלא ברכב/כלי טיס וכו' מערכת סגורה.
נערך לאחרונה ע"י קרן-אור בתאריך 16-07-2012 בשעה 16:37.
|