לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #13  
ישן 09-07-2012, 09:30
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
לא, זו לא בעייה שלי. אתה זה שזעק על הסטת אשכול, כשזה כל מה שעשה פה...
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "ברור...אני זה שקפץ מנושא מימון ההפגנה לנושא דיעותיו לכאורה של קגנס על השתמטות ממילואי"

אין בדל של קשר בין תגלית לבין ההפגנה הזו, מלבד כספו של איש אחד. לפי שיטה הזוייה זו אפשר לחבר אותך לדן מרגלית (שטענת שאינך קורא), מכיוון שאתה בעד ברונפמן, שמממן את תגלית, יחד עם אדלסון, שפתח את ישראל היום, שמעסיק את מרגלית - מסקנה, קגנס מאוד אוהב את דן מרגלית וקורא את כל טוריו...


הכתבה ציינה שברונפמן הוא מממני ההפגנה. העובדה שהוא גם מממן את תגלית, היא חסרת רלוונטיות לנושא האשכול, וכל תכליתה לצבוע את ההפגנה בצבעים לא-ניפיים. לעומת זאת, אם כבר עוסקים בהפגנה - ראוי לציין שהיא מכנה עצמה בשם "הפגנת המילואימניקים" ויוזמיה מעדיפים לא לעשות מילואים בעצמם. בשום שלב לא ניסיתי לענות על השאלה למה אתה תומך בהשתמטות שלהם, כך שכל טענותיך בנושא חסרות ערך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 09-07-2012, 09:52
  קגנס מנהל קגנס אינו מחובר  
מנהל
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 14,967
אתה הסטת את האשכול מרגע שנכנסת אליו וזו באמת לא בעיה שלך אלא של כלל באי האשכול
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "לא, זו לא בעייה שלי. אתה זה שזעק על הסטת אשכול, כשזה כל מה שעשה פה..."

ואין טעם לנסות לעוות את האמת כשכל אחד יכול לעיין באשכול. אני התייחסתי ישירות לברונפמן והמימון שלו את ההפגנה. לך היה מאוד חשוב לנסות להעביר את זה גם באשכול הזה לפסים של "מובילי המחאה הם משתמטים ואתה מגן על משתמטים ממילואים". באמת מתנצל שסירבתי,ואני מוסיף לסרב, לשתף פעולה עם זה.
ואתה כניראה חושב הרבה יותר מדי כי עניין תגלית הוא די פשוט. ההפגנה נתמכת, לפחות כספית, על ידי גורם ציוני ולא על ידי ניף כמו שמיהרו לטעון. איך אני יודע שהוא גורם ציוני? כי הוא האישיות המרכזית מאחורי פרויקט תגלית. וזאת השורה התחתונה: ההפגנה הזו לא מומנה, כך עולה מדיווח זה, על ידי גורמים אנטי ציונים. וזאת בניגוד לפעילויות מחאה אחרות. כל שאר הקישורים שאתה עושה הם על אחריותך.
טענתך שאני תומך במשתמטים היא שקר גס ומכוער. גם הטענה שלא התייחסתי לאותה טענה מכוערת שלך היא שכר גס ומכוער שבעתיים. זה שאני מסרב לדון בזה במקביל בשני אשכולות נפרדים ולסייע לך להסיט את הדיון לא אומר שיש לך צ'ק פתוח לשקר בנושא. מי שרוצה לדעת את האמת שיכנס לאשכול השכן. השקרים השקופים האלה מבזים רק אותך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 09-07-2012, 10:36
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
כשמישהו משקר, השיטה הקלאסית שלו היא לקרוא לאחר שקרן...
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "הצלחת לשבור את שיא מספר השקרים פר מילה. יישר כח!"

אולי יש משתמטים ממילואים שאינך תומך בהם - באלה שארגנו את ההפגנה תמכת בהתלהבות רבה, ואף ניסית לטעון שהם בסדר גמור (תוך ניסיון לגרור, במסורת הסטת האשכולות שאתה כמובן מייחס לאחרים, את ליברמן לעניין). אתה יודע את הסיבות לכך שאתה מנסה להפוך את עניין המילואים לשולי, אני לא אכנס לספקולציות בעניין...

אני מודה לך על ההמלצות ומציע לך לאמץ אותן. זה שתמשיך לכתוב דברי בלע ולהסיט אשכולות, תוך יצירת מראה מעוותת למציאות ("הפגנה=תגלית"), זה פשוט דבר עצוב. מה שכן, אני סומך על המקלדת שלך שתעמוד בכל מה שלא תכתוב...

תוספת בעריכה:

יודע מה? אני אאמץ את ההמלצה שלך. אין טעם בהמשך הדיון. הרי אין סיכוי שמשהו יגרום לך פתאום להודות באמת. נצחת
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 09-07-2012, 17:06
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "לא ייתכן. הרי ברונפמן איננו איש ניף אלא ציוני שתורם את הכסף לפרויקט תגלית"

תתפלא.
ראשית כל- אנחנו מכירים את ניף בעיקר בהקשר הרע, דרך שתיל וארגוני הסיוע שהיא מממנת, אבל הקרן עצמה מימנה פרוייקטים אחרים רבים, שאינם קשורים לפוליטיקה, ומתרימה בעבור זה יהודים אמריקאיים רבים שאינם חורשי רעות כמו חלק מהפונקציונרים בקרן. הבנתי שגם הנשיא החדש במקום נעמי חזן הוא בחור יחסית בסדר.

ובלי קשר- גם אם ברונפמן מימן את המחאה, זה לא אומר שהוא עשה זאת לבד, נכון? אני בטוח שהיו באמת אקטיביסטים אנטי WMD בזמן ההפגנות של ילדי הפרחים ולא כולם היו שתולים.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 09-07-2012, 20:45
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי קגנס שמתחילה ב "לפי הידיעה הקצרה, מדובר בתרומה ישירה של ברונפמן ואין קשר לניף"

החלק השני של תגובתי עסק באופציה שהמימון היה ישיר. ברונפמן הוא גם איש שמאל ידוע שתרם לקמפיינים של פוליטיקאים, והתבטא בזכות הסכם עם חמאס. זה לא אומר שהוא לא ציוני, כמובן, תגלית זאת הוכחה מספקת. אבל את האהדה שלו לממשלה ימנית אתה יכול להעריך באפס.

ואני שוב חוזר לשנת 99. זה לא מפתיע אותך שנושאים של עשרות שנים מתפרצים דווקא בזמן ממשלות ימין? לא גרם לך לחשוד? עשורים של ממשלות שמאל, ימין ואט"ד לא נגעו בנושא כמעט, ועכשיו הכל מתפרץ- כלכלה, ביטחון, חרדים..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:25

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר