לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-07-2005, 12:57
  Boss11 Boss11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.01.04
הודעות: 4,378
שלח הודעה דרך MSN אל Boss11
לקוחות אל על יוכלו לבחור מושב במטוס דרך האינטרנט


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://ico.walla.co.il/w/l/news.walla.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://ico.walla.co.il/w/l/news.gif]


לקוחות אל על יוכלו לבחור מושב במטוס דרך האינטרנט
יום שני, 4 ביולי 2005, 8:17 מאת: זוהר בלומנקרנץ, הארץ


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://wmh.walla.co.il/w/18-200/74957-18.gif]


עד סוף 2006 יותקנו בחמישה ממטוסי החברה, מערכות תקשורת לוויינית אשר יאפשרו גלישה מהירה באינטרנט

קניות הצרכנים דרך האינטרנט תופסות תאוצה גם בענף התעופה. לאתר האינטרנט של אל על נכנסים כ-1.3 מיליון משתמשים בכל חודש - גידול של כ-270% מהשנה הקודמת - כך אמר מנכ"ל אל על, חיים רומנו. לדבריו, עד סוף מאי נמכרו באתר אל על כ-1,200 כרטיסי טיסה בחודש - כפול בהשוואה לשנה שעברה.

"לנוחות נוסעי החברה הגולשים באתר אל על באינטרנט, האתר יעלה הקיץ לאוויר עם פנים חדשות. בגרסת האתר החדשה תשופר התקשורת עם לקוחות מועדון הנוסע המתמיד, יוצגו מבצעי מכירה לקהל וחידושים בשירות לנוסעים. כמו כן יוצע לגולשים מסלול נוח ומהיר ל"שירות עצמי" בהזמנת טיסות, בתי מלון, השכרת רכב, חבילות תיור, בחירת מושב במטוס בעזרת ממשק משתמש גרפי, בידוק עצמי לטיסה מהבית", אמר רומנו.

עד סוף 2006 יותקנו בחמישה ממטוסי החברה, מדגם בואינג 747-400 ו-777 מערכות תקשורת לוויינית אשר יאפשרו לנוסעי אל על התקשרות בפס רחב ובמהירות גבוהה באמצעות המחשב הנישא.

לדברי רומנו "השירות יאפשר ללקוח גלישה מהירה באינטרנט ומגוון שירותים מתקדמים לנוסע העסקי בכל מחלקות השירות במטוס. אל על תהיה בין החברות הראשונות בעולם שיספקו שירות זה. השירות יתומחר בהתאם לאורך הטיסה ולמסלול השימוש שיבחר הנוסע וינוע בין 9.95 דולרים ל-19.95 דולר.



http://news.walla.co.il/?w=/4/741047
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 09-07-2005, 13:14
  Boss11 Boss11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.01.04
הודעות: 4,378
שלח הודעה דרך MSN אל Boss11
...
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי NOTA שמתחילה ב "ואוו... מה שנותנים לי בחברות אמריקאיות כבר יותר מ5 שנים"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NOTA
מה הלאה, דיילות סימפטיות?!


ידידי!
אני לא יודע באיזה מטוסים פרטיים אתה טס... אבל חוץ מלופטנזה אין חברה שיש לה אינטרנט במטוסים ע"י מחשבים ניידים

אני ישמח עם תספר לי על חברות שכבר 5 שנים מפעילים את זה בשותף.

דיילות באל על סימפטיות ואין בעיה. אפשר לחשוב שבחברות האמריקאיות ממש סימפטיות.

בDELTA ו- UNITED AIRLINES זקנות כמו לא יודע מה... אתה מצפה לדיילות שיש מה לראות אתה רואה זקנות שיכולות להיות סבתא שלך!!!!!!!

עד שהולכות עם העגלות אני יכול לישון.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 09-07-2005, 13:26
  NOTA NOTA אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.11.01
הודעות: 9,600
דיברתי על הבחירה במושב דרך האינטרנט
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Boss11 שמתחילה ב "..."

ולגבי שירות אינטרנט במטוס ומחיריו, אני מכיר כבר כמה חברות שהתחילו את זה בשנה-שנתיים האחרונות (JAL לוקחים על זה 30$ בטיסה הטראנספסיפית) - אבל נחכה לאל-על עוד שנה וחצי (בתכנון), זה לא מטריד אותי.

לגבי גיל הדיילות - אתה צודק לחלוטין, אבל זה לא הנושא.
השירות בחברות תעופה אחרות, גם אם הוא מגיע מדיילת שיכולה להיות סבתא שלך, הוא לרוב טוב בהרבה.
המהירות בה לוקח לדיילת לדחוף את עגלת המשקאות מצד אחד של המטוס לצידו השני היא אכן קריטריון חשוב בבחירת חברת תעופה, אבל לי אישית קצת יותר חשוב איך היא מדברת ללקוח אליו היא מגיעה, וכמה מרפקים וגולגלות היא חובטת בדרך (בעיקר כשנפלתי על מעבר ואני מנסה לישון).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:37

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר