לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 07-07-2005, 19:18
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
כללי אורלב: "התרגול על יבש בג'וליס עלול להטעות שמדובר באויבים"

אורלב: "התרגול על יבש בג'וליס עלול להטעות שמדובר באויבים"
18:30, 7 יולי 2005 / ל' בסיון תשס"ה

יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב מזהיר כי תרגול "ביום אויב" שמבצעים היום צה"ל והמשטרה בג'וליס עלול לצרוב בתודעתם של החיילים והשוטרים המפנים את המחשבה שהם נערכים לקרב מול
אויבים ולא מול אחים. תרגול על "מודל", הדומה להכנה לקרב, עלול גם לצרוב בתודעת המתיישבים כי צה"ל והמשטרה רואים אותם כאויבים, על כל המשתמע מכך. קיים חשש כבד שכתוצאה מכך נחישותם
של המפנים תגבר על רגישותם ושהנבואות השחורות יגשימו את עצמן. אסור להתייחס לתושבי גוש קטיף כמו אל פרחחי המואסי" אמר אורלב.


http://www.a7.org/news.php3?id=117303
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 07-07-2005, 20:50
  SplndidTorch SplndidTorch אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.04.02
הודעות: 684
קח דוגמה לשלהוב יצרים
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי יוסי בכינור שמתחילה ב "תן לי מנהיג אחד ששילהב יצרים לנהוג באלימות"

מדינת משטרה במשטר סדום ואבדון

ככל שעוברים הימים, גם מי שסבר כי מלחמת אחים היא חזיון תעתועים, הולך ומפנים כי דם רב עומד להישפך במוצאי תשעה באב התשס"ה – 15 באוגוסט 2005 – 1935 שנים בדיוק לחורבן הבית השני. ומה יעלה בגורלו של הבית השלישי?


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://yesha.org.il/bullet_arrow.gif]
כותב יוסי בלום הלוי תאריך: 2/5/2005
ככל שעוברים הימים, גם מי שסבר כי מלחמת אחים היא חזיון תעתועים, הולך ומפנים כי דם רב עומד להישפך במוצאי תשעה באב התשס"ה – 15 באוגוסט 2005 – 1935 שנים בדיוק לחורבן הבית השני. ומה יעלה בגורלו של הבית השלישי?


הרבה קברים ייפתחו בארצנו הדוויה, כך מנבא ליבו של חה"כ הפרופסור אריה אלדד, וכולם יהיו באשמתו של אריאל שרון, האיש היושב על כיסאו של ראש ממשלת ישראל אשר בירושלים.

האומנם ישראל היא המדינה שעומדת לשפוך דם בניה? ואולי חלום רע חלמנו, ובו אנו מצויים בארץ אחרת, ובדור אחר, והמגלבים המכים בנו, האם לא מגלבי הצוררים המגרשים את היהודים אל מחנות ההסגר המה?

די לקרוא את כותרות העיתונים והכרוניקה, המכריזות לנו יום-יום בצהלה ובשמחה לאיד: עוד 100 ימים, 99 ימים להתנתקות! וכך יום-יום נתקע עוד מסמר בארון המתים של מדינת ישראל העומדת לגורלה ערב מלחמת האחים היזומה - מלחמת "שבת-אחים".

ראו את הצבא המכין עצמו למלחמה, את המשאיות, הדרכים הנפרצות, את הכוחות הנפרסים לקראת מלחמת החמאס במתנתקים, ואת מאבק הנעקרים במגרשים, את הספינות העתידות לנחות בחוף קטיף לגרור כפותים, אישה זקן ונער, להובילם מביתם בכוח אל מחנות העקורים ואל בתי המעצר ההמוניים. ואולי שם ניתן לחוף קטיף: "חוף-אומשלאגפלאץ"?, "רציף המכות"?, "מעגן העקורים"? ומי שמע על הזוועה הזו ושתק? בית המשפט העליון לסדום בעיר הצדק ירושלים.

והשנאה של העוקרים לכל דבר יהודי, ציוני, לערכים של אהבת ישראל, אהבת ארץ ישראל הישנה והטובה, מובילה ראשי מועצות וישובים בנגב לסייע לפשעים אותם מכינים מגרשי היהודים בפקודת רוה"מ אריאל שרון - אלה העוסקים בהכנת הקרקע לטרנספר של בני עמם – שכניהם בגוש קטיף – אלה המסייעים בהרחבת דרכים שיובילו את משאיות-הטרנספורט של המתנחלים היישר אל מחנות המעצר, "מתקני-כליאה" בהם ייכלאו מתנגדיו של אותו משטר אימים שהקימה ממשלה יהודית, בעזרתה של כנסת המורדת בייעודה, להיות נאמן ושומרת אדמותיו של העם היהודי לדוד ודור.

ארורה תהיה כנסת זו, וארורים יהיו מחוקקייה לעולם ועד, על שפרסמה ברשומותיה חוק-מנואץ המורה לגרש יהודים ולמסור את בתיהם ולמסור את רכושם לרוצחיהם ולרוצחי ילדיהם. ארורה תהיה הממשלה, שבחסות בית המשפט העליון עשקה, רצחה-הנפש, והורישה את רכוש אזרחיה לרוצחים! גרועה ממשלה זו מסדום, ומרושעת מעמורה, על שהפכה את אדמת ארץ ישראל לארץ גירוש, ואת חיילה ושוטריה לקלגסים רומסי זכויות אדם, המגרשים אל בתי סוהר בני אדם המפגינים נגד הטרנספר, כמותו ערכו הצוררים לבני עמם, אך לפני ששים שנה.

ועוקריו של שאול מופז בפקודת אדונו שרון, מכינים גדרי תיל, כלי נשק, גז, אלות, כלובים וקצף, נשק חם וקר למכביר, ושאר כלי משחית אותם הכנו, אנו ובנינו, לשמש אותנו ולהגנה נגד אויבנו ומבקשי נפשנו ולא נגד אוהבנו. ואנשיו של מופז מתכוננים, לירות ברובי צלפים אל המתנגדים מקרב תושבי השומרון וחבל עזה, לפרוץ לבתים להכות, לגרור לספינות ולמשאיות אנשים שלא חטאו, אנשים שרכושם הפך להפקר במחי הצבעה בכנסת נפשעת וחסרת מצפון. ויש מביניהם האומרים: " כן! יישפך דם, למען ילמדו אלה לקח, כי את הדמוקרטיה שלנו לא ניתן לסכן, ומי שיפגע בדמוקרטיה היקרה שלנו – דמו בראשו"! ומוסיפים אחרים ומסיתים: "דמיהם של נרצחי אלטלנה, יהיו כזרזיף דם דק אל מול ים הדמים שנשפוך מכם, מתנחלים ארורים, אנשי ימין קיצוני, כובשים, גזענים ופשיסטים! ההתנתקות, היא הדמוקרטיה, ההתנתקות היא השלום, ובלעדי ההתנתקות יתמוטט הצבא כמגדל קלפים ולא יהיה לנו עוד צבא". האומנם, ראוי צבא של מדינה כזו שנשבע לו אמונים? האם הצבא הוא המטרה, או מדינה יהודית-ציונית והומניסטית היא ייעודו ומטרת קיומו של הצבא?

כל הכותרות בעולם זועקות – ישראל מתפרקת מרצון, ישראל לא תשלים 100 שנים לקיומה כמדינה יהודית! למי מזיז הדבר משהו? לשרון שמרסק את אחדות עם ישראל לרסיסים? למופז שמפקיר את ביטחון מדינת ישראל ומוסר את אבטחת גבולות הנגב ואת ציר פילדלפי לשליטת הצבא המצרי, 4 אחרי מלחמות עקובות מדם בהן גרשנו אותו משם?


57 שנים לאחר הקמתה בה' אייר תש"ח, דומה כי 43 שנים נוספות הן בגדר הגזמה פרועה שהמדינה הזו תמשיך ולשרוד!

ומה תעשו ישראלים יקרים שלנו, ביום שאחרי מלחמת שבת-אחים – בערב ראש השנה תשס"ו, 3 באוקטובר 2005?

תיסעו לבלות באירופה, כשאלפי פליטים יהודים ישכנו עניים מרודים ומנושלים מרכושם בעיר האוהלים של יונתן בשיא?

טוב יעשה כל איש במקומותינו אם יבדוק בציציות מנהיגי המדינה וישאל את חברי כנסת, ושרי הממשלה, ושופטי בית המשפט העליון שועים, מנהלים וראשי ציבור: – האם הדרכונים הזרים שרכשתם לגלותכם החדשה כבר הוחתמו לקראת בריחתכם מהארץ?

האם הדירות שרכשתם בגלות החדשה נושנה של האיחוד האירופי בפולין, הונגריה גרמניה, צ'כיה, ואוסטרליה, כבר ערוכים לקליטתכם, מנהיגינו היקרים? הכבר שיניתם את שמות ילדיכם מיכאל למייקל או מישל?

ביום הזה קם איש יחיד בממשלת הזדון, ממשלת אריאל שרון, שהתפטר ממנה באומרו- ציטוט:

"כמה אבסורדי וכואב, שדווקא מדינת ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, היא זו אשר ממשיכה לסרב להאמין בכוח החרות לשנות את העולם!

אך עם כל הסכנות הקשות שאני רואה בנסיגה מרצועת עזה באופן חד צדדי, הסכנות הטמונות באופן ביצוע תוכנית זו לחברה הישראלית מטרידות אותי אף יותר. אנו הולכים לקראת קרע נורא בעם ולדאבוני, איני חש שום מאמץ רציני מצד הממשלה על מנת למנוע קרע מסוכן זה".

נתן שרנסקי לוחם החירות ללא חת, אדם נערץ בכל רחבי תבל, קם ואמר דברו, וכל יהודי נאמן, לבו ורוחו עם האיש - מנהיג אמיתי, ענק הרוח אל מול מלך עכברוש, בצדם של השפנים, הקרנפים והכבשים שנאספו בממשלת חוות השקמים.

וכל אחד מכם צריך לשאול את עצמו האם מוכנים אנו לשואה חדשה ולהתמוטטות המפעל הציוני כולו? מי שמשלה עצמו שחורבן הבית יחול רק על נווה דקלים ושאנור טועה – יום יבוא והוא לא רחוק, ומדינת המשטרה, במשטר סדום ועמורה שהקים עלינו אריאל שרון, תתמוטט על ראש כולנו כשהיא מחריבה את מדינת ישראל כולה. חורבן בית שלישי קרוב יותר ממה שניתן להעלות על הדעת. עצרו את תוכנית התנתקות! הפילו את משטרו של שרון ויהי מה!

נערך לאחרונה ע"י SplndidTorch בתאריך 07-07-2005 בשעה 20:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 08-07-2005, 07:52
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
אין טעם לקיים דיונים איתך - השנאה שלך לימין מחסלת כל טיעון שאולי היה לך בהתחלה...
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי SplndidTorch שמתחילה ב "כשתלמד לקיים דיון אינטלגנטי יהיה לנו על מה לדבר"

משעשע לקרוא שאתה מסזפר על שתילת מלים בפי האחר, אחרי שהאשמת אותי במה שאתה תומך בו
(מלחמה והרג היריב הפוליטי) - מעניין מי כתב "במלחמה כמו במלחמה". מעניין מי טען כאילו יריבו הוא
שרוצה "שישכימו יהרגו את הקם לגרשם". קח את הזמן לחשוב על זה. בדר"כ כשאתה עונה מהר,
יוצאות לך פאדיחות (אני, למשל, עדיין תמה על מה עלי להתבייש, בעקבות אותו אשכול הסטורי שבו
טענת שעלי להתבייש בעקבות משהו שרק אתה יודע מהו...).

אגב, אני מתרשם שקראת לאחרונה ששמים אתרוגים בקופסאות מהודרות - בהחלט מחמם את הלב לראות
שזה מה מה שידוע לך אודות חגי ישראל-סבא...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 08-07-2005, 08:05
  SplndidTorch SplndidTorch אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.04.02
הודעות: 684
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "אין טעם לקיים דיונים איתך - השנאה שלך לימין מחסלת כל טיעון שאולי היה לך בהתחלה..."

אתה מתקדם. קורא את הנכתב אך לא מבין את הכתוב....
איפה האשמתי אותך במלחמה והרג היריב הפוליטי ??? (זה שאתה לוקח את פרסומי הרבנים וטופל אותם עלי מלמד על מערכת חינוך לקויה בה למדת)
מעניין איפה קראת שאני שונא את הימין ??? (שוב מחשבות קלוקלות שלך).

ולגבי העניין ההוא שאתה עדיין ממשיך להיתמם כלא מבין, הרשה לי לא להאמין לך לחלוטין. אתה יודע שעשית מעשה שלא יעשה באותו אשכול עליו אתה מדבר (רמז: ניצול יתרונך היחסי כאדמין...). במקרה זה היית נוהג בחוכמה אם היית נותן לזמן ולזיכרון האנושי החלש לעשות את שלהם.

ושוב אני מבקש, אל תגרור אותי לדיונים בהם אתה מדבר בשמי. אם תרצה לטעון את טיעוניך ולתת לי לטעון את טיעוני, אז ברוך הבא. אחרת חבל"ז מזמ"ז.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 08-07-2005, 08:38
צלמית המשתמש של ori
  ori ori אינו מחובר  
אדמין לשעבר
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 42,600
שקרים מטופשים הם פתרון חלש: אתה כתבת בשמי, כאילו אני תומך בהריגת מפני גוש קטיף.
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי SplndidTorch שמתחילה ב "[indent]אתה מתקדם. קורא את..."

הציטוט המדוייק המתועב שלך הוא: "שיהיה כמו שאתה רוצה: שילחמו, שישכימו ויהרגו את הקם לגרשם,
שישרפו את המדינה ויקיימו את מאמרו של שמשון הגיבור: תמות נפשי עם פלישתים....".
אין שום מקום לטעות בפירוש דבריך המבחילים - אתה האשמת אותי כאילו הבעתי איזשהו רצון לפגוע
בחיילי צה"ל. זה שקר מטופש להחריד, בעיקר משום שהוא מופיע למעלה...

לא יעזור לך לשחק במשחקי רמזים: הסיבה היחידה שעלי להתבייש בעטייה, היא שאני מגיב לשטויות
הירודות שלך, וזה ש"תרמוז לי" במה עלי להתבייש, רק מחזק את התחושה שאתה מבלבל את המוח
גם פה...

מכיוון שאתה הוא זה שדיבר בשמי (ועוד הרשה לעצמו להאשים אותי בתמיכה בהרג חיילי צה"ל),
בקשתך לא לדבר בשמך היא שיא מרשים של צביעות, שרק מפאת יכולת ההתדיינות הירודה שלך,
אפשר לקבלו בלא תמיהה גדולה מדי...
ברגע שבו תטען את טיעוניך (ולא, הסיסמאות על הרבנים, שקראת באיזה סטיקר, אינן בגדר טיעונים,
כנ"ל לא ייחוס שקרי של דברים שלא טענתי), אפשר יהיה לקחת אותך ברצינות. עד אז, אסתפק בתיקון
הסילופים שטופי השנאה שלך, ובהבעת תמיהה על ששון הקרב המגעיל שלך, שמופנה רק נגד בני
עמך, ולא, נאמר, נגד האוייב החיצוני...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 08-07-2005, 08:58
  SplndidTorch SplndidTorch אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.04.02
הודעות: 684
אתה כנראה מתקשה לעקוב אחרי הרצף
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "שקרים מטופשים הם פתרון חלש: אתה כתבת בשמי, כאילו אני תומך בהריגת מפני גוש קטיף."

ובנוסף אתה פראנואיד הרואה צל הרים כהרים.
לנוחיותך שירשרתי את השתלשלות הדברים על מנת שתנסה להבין מה קרה. אפילו הדגשתי באדום כמה משפטי מפתח שיעזרו לך להתמודד עם הטקסטים.... יותר מזה אני לא יכול עליך.
אני די סקפטי לגבי הבנתך אבל כניסיון נוסף זה כדאי.

שתהיה לך שבת שלום עם הרבה ריח אתרוגים ...

HummerH1 תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה vbmenu_register("postmenu_421918", true);
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 15,837





[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.fresh.co.il/vBulletin/images/freshicons/new_icon_general.gif]
אורלב: "התרגול על יבש בג'וליס עלול להטעות שמדובר באויבים"
אורלב: "התרגול על יבש בג'וליס עלול להטעות שמדובר באויבים"

18:30, 7 יולי 2005 / ל' בסיון תשס"ה

יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב מזהיר כי תרגול "ביום אויב" שמבצעים היום צה"ל והמשטרה בג'וליס עלול לצרוב בתודעתם של החיילים והשוטרים המפנים את המחשבה שהם נערכים לקרב מול
אויבים ולא מול אחים. תרגול על "מודל", הדומה להכנה לקרב, עלול גם לצרוב בתודעת המתיישבים כי צה"ל והמשטרה רואים אותם כאויבים, על כל המשתמע מכך. קיים חשש כבד שכתוצאה מכך נחישותם
של המפנים תגבר על רגישותם ושהנבואות השחורות יגשימו את עצמן. אסור להתייחס לתושבי גוש קטיף כמו אל פרחחי המואסי" אמר אורלב.


http://www.a7.org/news.php3?id=117303
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.




תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

HummerH1 תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילההצג פרופיל כללישלח הודעה פרטית אל HummerH1מצא את כל ההודעות של HummerH1הוסף את HummerH1 לרשימת החברים שלך


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה #2

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
07-07-2005, 20:04
SplndidTorch תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה vbmenu_register("postmenu_422026", true);
חבר מתאריך: 04.04.02
הודעות: 506


במלחמה כמו במלחמה...


בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי HummerH1 שמתחילה ב "אורלב: "התרגול על יבש בג'וליס עלול להטעות שמדובר באויבים""
מי מכריז כל הזמן שתהיה מלחמה ???

מי כתב ספר ואיים שהקיץ תהיה מלחמה ???
למה ציפה אורלב ? שהצבא יתאמן לפיקניק ????

אולי יש עוד זמן שמנהיגי הציבור המהלך על כולנו אימים ירגיעו קצת את היצרים ????








2005, 21:00

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/image.php?u=248&dateline=1099093306]
oriתמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה vbmenu_register("postmenu_422166", true);
אדמין
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 20,679


בדיוק - שיישבו בשקט, יסתמו ת'פה ויגורשו למחנות קראוונים כמו ילדים טובים...


בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי SplndidTorch שמתחילה ב "להרגיע את היצרים זה בדיוק ההיפך מלשלהב את היצרים"
הרי כ-ל מי שמתנגד להתקפלות הוא בעיניך "משלהב יצרים". אתה נגד כל מי שלא תומך בגירוש-למען-האתרוג.

ייאמר לזכותך שאצלך לפחות התמיכה בגירוש אינה קשורה באתרוג, ותמכת בו עוד קודם, לפני שפתחו
בחקירות נגד האתרוג, והוא ראה את האור...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

ori הצג פרופיל כללישלח הודעה פרטית אל oriמצא את כל ההודעות של oriהוסף את ori לרשימת החברים שלך


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה #14

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
07-07-2005, 21:18
SplndidTorch תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה vbmenu_register("postmenu_422226", true);
חבר מתאריך: 04.04.02
הודעות: 506


אורי, אין עליך ואין לי כוח למניפולציות שלך


בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי ori שמתחילה ב "בדיוק - שיישבו בשקט, יסתמו ת'פה ויגורשו למחנות קראוונים כמו ילדים טובים..."
שיהיה כמו שאתה רוצה:

שילחמו, שישכימו ויהרגו את הקם לגרשם, שישרפו את המדינה ויקיימו את מאמרו של שמשון הגיבור: תמות נפשי עם פלישתים....

העיקר שתהיה מרוצה. אפילו תקבל קופסה מהודרת של אתרוגים.




תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:17

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר