22-02-2012, 14:54
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.06
הודעות: 254
|
|
אלו מנגנוני הגנה/תלונה קיימים נגד חנויות בחו"ל
שלום.
לפני זמן רב קניתי בחו"ל מוצר-עזר לראייה.
המוצר הינו Eschenbach Monocular Microlux 6x18 ושם החנות: nimax GmbH, גרמניה.
לינק למוצר:
http://www.optics-pro.com/eschenbach-monocular-mic...
סיכמתי עם החנות שישלחו לי את המוצר לאנגליה, ומשם יבאתי את המוצר בכוחות עצמי.
לאחר שימוש של כשבוע בלבד, התגלתה תקלה במוצר. אי אפשר היה לסגור את המכשיר.
לאחר התכתבות ארוכה עם החנות, בה הובטח לי מפורשות שאם אשלח להם את המוצר - ישלחו לי תחליף לישראל ללא עלות נוספת, ואף בהחזר של דמי המשלוח שלי - שלחתי את המוצר לגרמניה.
המוצר התעכב שם זמן רב, כאשר אני מקבל מדי פעם מיילים מתנצלים על כך שיש להם 'תקלות' בדואר.
אתמול קיבלתי מייל מהחנות, המבשר לי שאם ברצוני לקבל את המוצר לישראל - עלי לשלם עוד 32 יורו נוספים. לאנגליה הם מסכימים לשלוח חינם שוב.
שלחתי להם מייל נזעם, ובו ציטוט של נציג שלהם שכתב לי מפורשות שהם ישלמו דמי משלוח לישראל, אולם הם פשוט התעלמו ממנו, ושלחו לי שוב כי האפשרויות העומדות בפני הן - או לשלוח את המוצר לאנגליה בחינם, או לשלוח לישראל בתוספת של 32 יורו, או לבטל את ההזמנה.
אין לי מושג מה הכוונה 'לבטל את ההזמנה' כאשר המוצר עדיין אצלם, וכמובן שאת דמי המשלוח שאני שילמתי כדי לשלוח את המוצר לגרמניה לא קיבלתי חזרה.
התשלום נעשה באמצעות כרטיס אשראי שלי ישירות לחברה (למרות שיש להם שירות PAYPAL).
השאלה שלי - אילו אמצעים עומדים בפני? איך אני יכול לעמוד על זכויותי במקרה כזה?
תודה מראש על כל בדל אינפורמציה.
|