14-01-2012, 18:53
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.05.09
הודעות: 1,454
|
|
עדכון.
ערב טוב ושבוע טוב.
בהשראת מזג האוויר שמפתה להישאר בבית ולא לזוז וגם התאריך המקולל של אתמול שממש מזמין להישאר בבית ולא לזוז ממנו מפחד ש...
אז העבודה המשיכה.
במז"ט ובשעה טובה המטוס עומד על כני הנסע שלו , שוב כרגיל , התאמת חלקים פשוט מושלמת וללא מאמץ בהדבקה ובהרכבה.
התחלתי לעבוד על שפצור הגאי הגובה של המטוס.
ראשית נלקחו מידות , בבדיקה שלי עם סרגל פשוט הוברר כי טמייה גם בשדרוגים עושים חיים קלים. הפין הארוך של הגאי הגובה אשר נכנס עם הדבקה לתוך הגוף האורך שלו הוא בדיוק 2 ס"מ וכמובן האורך של התעלה בגוף היא בדיוק 2 ס"מ , כך שהחשבון פילו בשבילי היה פשוט בעיקרון נותר רק לסמן את ה - 1 ס"מ בדיוק.
לאחר הסימון עם טוש נאלצתי להיפרד בעיניים דומעות ובלב כבד מפין החיבור שעל ההגאים עצמם ולשייף בהתאם , בדיוק לפי הסימון נקדח חור בקוטר 1.4 מ"מ (לפי צינור פיטו ישן וישר של סקייהוק בקנ"מ 1/72 שהסכים לתרומת האיברים הצנועה) , הציר מפלסטיק הוכנס למקומו והודבק כך בשני ההגאים.
בגוף המטוס עצמו העבודה הייתה קצת יותר קשה , בוצעה סתימה מלאה של התעלה המפורסמת ע"י אוורגרין 1 מ"מ עם הדבקה טובה , לאחר ייבוש מוחלט , כלומר היום בבוקר גילפתי תחילה עם סכין ואח"כ ע"י שיוף רגיל את העודפים ולסיום נמרח פוטי בצורה עדינה לסגירה סופית. לפני מסק דקות בוצע שיוף אחרון של האיזור ונקדח בדיוק בצנטרום של הנקודה מאתמול חור נוסף באותו קוטר.
בין לבין התחלתי לעבוד על החימוש של המטוס , הורכבו 2 טילי פיתון 3 ו - 2 טילים פיתון 4 שעדיין לא הסתיימה העבודה.
ולתמונות:
תחילה תמונות של ההגאים לאחר הניתוח:
המטוס עומד על כני הנסע:
ולסיום... טילים:
הטילים כאמור הינם של חברת ישראכאסט של רענן וייס וכמו הדקלים שלו כך גם הטילים - יופי של מוצר כאשר הוא גמור , סיוט להרכיב.
הערות והארות יתקבלו בבכה.
שבוע טוב.
|