לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-09-2011, 09:04
  לבני לבני אינו מחובר  
תחמושת בע"מ
 
חבר מתאריך: 09.03.04
הודעות: 27,743
מגעיל הצצה על החיים בעיר מעורבת (לוד)... הצתת רכבים והתנכלות מצד ערבים... למי שתהה.....

בעוד בג"ץ פוסק לטובת משפחות ערביות שמעונינות משום מה להשתקע דווקא בישובים יהודיים...
בעוד ממשלת ישראל מעודדת זוגות צעירים לעבור ולגור דווקא בפריפריה...
כך נראית תמונת המצב בשכונה בעיר לוד: (הכתבה של אסף גולן הועתקה במלואה מאתר החדשות היות ומשום מה לא ניתן היה לערוך קישור אליה)...





המסגדים מסיתים והיהודים מאוימיםטוב שכן קרוב?
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.news1.co.il/Thumbs/200/NEWS1NEW-531490504741669.jpg]
מנכל הגרעין רסן (מיל') שילה אדלר עם בני גנץ
הרב אלעד בן-שלומי: "ליהודים בשכונה יש תחושה של חיים בכפר ערבי בלב ישראל. יש כאן מוזיקה ערבית והזנחה שהיא לעתים אינטרס של התושבים. הם מנסים מאוד להסתגר ולחשוב שאין כאן יהודים. אומנם למבוגרים יש מין כבוד מרוחק כלפינו, אבל את האמת אתה שומע מהילדים שלהם, שמקללים בלי סוף"



כאשר הוצת רכבו של הרב בן-שלומי, עמדו שכניו הערבים וצחקו. ההצתה היא שיא בהתנכלות ממושכת למשפחות היהודיות שעברו להתגורר בשכונת רמת-אשכול בלוד. במכינה הקדם-צבאית שבשכונה עוקבים בדאגה אחר ההסלמה, אך מבהירים: "לא נברח". ראש העיר לוד: "אם האלימות לא תיעצר נפעל בכל הכוח, כולל באמצעות זרועות הביטחון". ובתוך כל המהומה, הגרעין התורני בעיר מסייע לילדים ערבים
>ארדואן זה כאן


>"הגרעין התורני מפחיד אותם"

>להרגעת המצב: מתנ"ס מעורב



▪ ▪ ▪



תגיות: מאיר ניצן עופרת יצוקה רג'פ טאיפ ארדואן
כאשר הוצת רכבו של הרב אלעד בן-שלומי תושב לוד, לפני שבועות אחדים, התגודדו סביב הלהבות שכניו הערבים ולא נקפו אצבע לכיבוי האש. "חלקם היו משועשעים ואפילו צחקו. אבל בגלל שבאתי לא היה להם נעים והם נהיו רציניים, ואחדים אף אמרו לי שהם היו שוברים את העצמות למי שעשה לי את זה", הוא מספר.


ההתנכלויות לרב בן-שלומי החלו לפני כשנה. יחד עם שלוש משפחות נוספות, הוא עבר אז להתגורר בשכונה המעורבת רמת-אשכול בעיר לוד, כחלק מהרחבת הפעילות התורנית במכינה הקדם-צבאית 'מעוז' שפועלת בשכונה. אלא שתוספת הכוח היהודי לשכונה, המאוכלסת בערבים בעיקר, הייתה לצנינים בעיני גורמים עלומים בשכונה, שהחלו להטריד את משפחת בן-שלומי.

"לאורך השנה הזו פרצו לנו לרכב שלוש פעמים. בנוסף, עקרו לנו את אחת משמשות הרכב וגנבו את הרדיו-דיסק. בהמשך מישהו החליט להתנכל לנו יותר וניסה לגרור את הרכב מהחניה שלנו. זה לא כל כך הלך לו, ולכן הוא השאיר את הרכב באמצע הכביש הראשי של השכונה והלך לדרכו", מספר בן-שלומי. לפני עשרה ימים עלתה כאמור רמת ההטרדות. "בלילה שבין שלישי לרביעי, מישהו הגיע בשלוש וחצי לפנות בוקר ופשוט שרף לנו את הרכב".

וזהו אופי הקשרים שלך עם שכניך הערבים ברמת-אשכול?

"ליהודים בשכונה יש תחושה של חיים בכפר ערבי בלב ישראל. יש כאן מוזיקה ערבית והזנחה שהיא לעתים אינטרס של התושבים. הם מנסים מאוד להסתגר ולחשוב שהם חיים בעולם משלהם ושאין כאן יהודים. זה, אגב, מתבטא בכך שהם כמעט לא מדברים איתנו. אומנם למבוגרים יש מין יחס מרוחק של כבוד כלפינו, אבל את האמת אתה שומע מהילדים שלהם, שמקללים בלי סוף"

היו גם רמזים לאלימות פיזית?

"לפני הצתת הרכב שלי הייתה רק אלימות מילולית מצד הילדים והנערים, שנהגנו להבליג עליה ולהתעלם. אבל אחרי ניסיון ההצתה פנינו למשטרה ודאגנו שיופעל כוח כלפי מי שעשה זאת, כדי שאף אחד בלוד לא יחשוב שאפשר לפגוע ביהודים".






אהרון אטיאס, ראש המכינה: "התגברותה של ההתנכלות הערבית נוגעת ישירות לאירועי חודש ספטמבר ולמתח שבין ישראל לטורקיה. אפשר לזהות קורלציה ברורה בין התגברות המתח העולמי סביב מדינת ישראל להטרדות היומיומית בשכונה"
ארדואן זה כאן



מאחורי תגבורה של שכונת רמת-אשכול במשפחות יהודיות, עומדת כאמור המכינה הקדם-צבאית במקום. מייסד המכינה ומנכ"לה, אהרון אטיאס, מספר שבחלק מהמסגדים ניתן לשמוע הסתה קשה נגד היהודים שחזרו לשכונה. "אמנם רק אדם אחד שרף את הרכב של הרב בן-שלומי, אבל יש אנשים רבים שעומדים מאחור, מוחאים כפיים ומסיתים", הוא אומר.

לדברי אטיאס, הפעילות הרבה של המכינה, שכוללת סיוע מסיבי למעט התושבים היהודים בשכונה, מהווה סדין אדום לחלק מהציבור הערבי שעוין את ניסיונות חידוש הנוכחות היהודית במקום. "גם לגרעין ביפו עשו בעיות קשות וגם לנו עושים כעת. האלימות הזו התגברה בעיקר לאור העובדה שהם הבינו שאנחנו לא מתכוונים לברוח. מאז שהתחלנו לחזק את בני העדה האתיופית שבמקום והתחלנו להפעיל גן, מעון יום, מדרשת טיולים ומתנ"ס, הם התחילו להתמקד במכינה ובפעילות שלה. זה מתבטא בין השאר באיומים מילוליים ולעתים גם ביותר מכך, כפי שקרה לרב אלעד".

אטיאס מספר כי התגברות הפעילות הערבית נגד היהודים בשכונה נוגעת ישירות לאירועי חודש ספטמבר ולמתח שבין ישראל לטורקיה. "אפשר לזהות קורלציה ברורה בין התגברות המתח העולמי סביב מדינת ישראל להטרדות היום-יומית בשכונה. למשל, בעת עופרת יצוקה נזרקו מטעני צינור על שכונת רמת-אלישיב, אחת השכונות של הגרעין התורני בעיר. כלומר, בכל פעם שהמתח בין הערבים ליהודים בעולם גובר, זה ישר משפיע גם על המתח אצלנו ומיתרגם למעשים אלימים".

איך נוצר הקשר הזה? למה המתח החיצוני משפיע על הרחוב פה, באמצע מדינת ישראל?

"התשובה לכך היא מאוד ברורה. ראשית, בכל השכונה בכלל לא צופים בערוצים הישראלים אלא באל-ג'זירה. ההסתה הפראית באל-ג'זירה נגד המדינה מותירה חותם, ולכן הציבור כאן משתלהב כל פעם מחדש כשיש מתח. בנוסף לכך יש הסתה במסגדים. הדרשות בימי שישי כאן בלב ישראל אינן עוסקות בציונות. התרעתי על כך הרבה פעמים ודרשתי שלא יעצרו את הפושע המקומי שעשה משהו, אלא שיעלו גבוה יותר ויפעלו נגד מי שעומדים מאחורי כל המקרים הפרטיים האלו".

בעקבות ההתרעות הרבות של אטיאס והפניות שלו לחברי כנסת, לשרים בממשלה ולראש העיר לוד מאיר ניצן, ביקר האחרון במכינה הקדם-צבאית ואמר דברים נחרצים נגד האלימות המקומית כלפי המכינה והתושבים היהודים. בנוסף, ניצן שיבח את אנשי המכינה על פעילותם לפיתוח השכונה.

ניצן, יו"ר הוועדה הקרואה שמנהלת את לוד, גילה לאהרון אטיאס ולראש המכינה, הרב עוזיאל חובב, שהוא כבר פנה לאִמאמים בשני מסגדים בסביבה ודרש מהם לדבר בימי שישי נגד האלימות. "דיברתי על כך גם עם נציגיו הבכירים של המגזר הערבי בעיר", סיפר ניצן, "וציינתי שבכוונתנו לפעול בכל הכוח, כולל באמצעות זרועות הביטחון, אם האלימות לא תיעצר".



"הגרעין התורני מפחיד אותם"
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.news1.co.il/uploadimages/NEWS1NEW-532634913921357.jpg]
חברי הוועד עם רה"ע מאיר ניצן אהרון אטיאס, ראש המכינה: "אני רוצה נוכחות פיזית יומיומית של כוחות סיור בשכונה כדי שיראו מי בעל הבית. אגב, מעבר למשטרה עירבתי גם גורמי ביטחון נוספים כיוון שמדובר כאן בפעילות לאומנית"

מעבר למתח על-רקע לאומי-דתי, בלוד בוחשים גם גורמי שמאל ישראלים, שלפי הטענה מסיתים את הערבים נגד היהודים שמגיעים באחרונה ללוד. "אלה נציגיו של התמנון הגדול שנקרא 'הקרן החדשה'", אומר אטיאס, "שגרורותיו מסיתות ערבים מקומיים גם בלוד וגם ברמלה. הם מקלקלים עוד יותר את היחסים, שגם כך די מתוחים".

בין פעולות ההסתה של השמאל אפשר למנות את ההפגנות המאורגנות מבחוץ בכל יום עצמאות, שמשתתפיהן צועדים וקוראים קריאות אבל על "יום הנכבה". השנה הוסעו להפגנות הללו בלוד פעילים מתנועות שמאל יהודיות, המזוהות עם השוליים האנרכיסטיים.

נראה כי השגשוג של הגרעין התורני בלוד מפחיד לא רק את הציבור הערבי, שחשב שיצליח להבריח את היהודים מהעיר ולהשתלט עליה, אלא גם את תומכיו בשמאל הקיצוני. לדברי אהרון אטיאס, הגידול האדיר של הגרעין התורני בלוד אכן מפחיד את הציבור הערבי. "בכל אזורי החיץ ובכל המקומות שבהם הם רואים שהגרעין גדל, וברוך ה' יש כניסה גדולה מאוד של מאות משפחות לגרעין, הם מאוימים", הוא אומר.

בשנה האחרונה התבטאה "תחושת האיום" הזו בפגיעה ברכבי התושבים היהודים החדשים בשכונת נווה-נוף. לאחרונה נמכרו מאות יחידות דיור חדשות בפרויקט של הגרעין התורני בעיר, ולשכונה נכנסו 64 משפחות דתיות-לאומיות צעירות. כבר בחודש הראשון לכניסתן נופצו שמשות וליד משרדי חברת המכירות פנצ'רה יד אלמונית גלגלים של חמישה כלי רכב.

מעבר לפניות לאישי ציבור, מה המשטרה עושה בנידון?

אטיאס: "אני בקשר רציף עם המשטרה. אנחנו כל הזמן מתלוננים וזה גורם למשטרה להיות מאוד קשובה לעניין. כך למשל, הפעם הם הגיעו מהר מאוד למי שהצית את הרכב של הרב אלעד בן-שלומי. אלא שזה לא מספק אותי. אני רוצה נוכחות פיזית יומיומית של כוחות סיור בשכונה, כדי שיראו מי בעל הבית. אגב, מעבר למשטרה עירבתי גם גורמי ביטחון נוספים כיון שמדובר כאן בפעילות לאומנית. הגורמים הללו בתמונה כל הזמן והם הבטיחו לסייע למשטרה ולמכינה ככל שיידרש".





צור שפיר, יו"ר הגרעין התורני: "כמו שנכנסנו לשכונת נווה-זית וחוללנו מפנה, וכמו שאנחנו נכנסים לנווה-נוף, ככה אנחנו נסייע למפעל ברמת-אשכול. זו עשייה ציונית ממדרגה ראשונה, וכשאנו עומדים על שלנו – האלימות יורדת"
להרגעת המצב: מתנ"ס מעורב
אחד מבעלי המכוניות שגלגליהן נוקרו הוא יו"ר הגרעין התורני בעיר, הד"ר צור שפיר. "במוצאי עיד אל-פיטר מישהו בא ופינצ'ר את כל כלי הרכב שחונים ליד רמת-אלישיב. לא צריך להיות חכם גדול כדי לדעת שזה על-רקע לאומני", הוא אומר.


עם זאת, שפיר מדגיש שבסך הכול, בשכונה ובגרעין התורני בעיר שוררת תחושה של התחזקות וביטחון. "כשנכנסנו לרמת-אלישיב לפני מספר שנים היו התנכלויות, אז הצבנו שמירה ופעלנו בעוצמה יחד עם המשטרה המקומית וההתנכלויות נעלמו. כיום יש לנו תחושה טובה ואנחנו פועלים כל הזמן בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה המקומית. ההתנכלויות הללו נעשות על-ידי אנשים שהגדילה המסיבית שלנו מפריעה להם כנראה, אבל כמו שנכנסנו לשכונת נווה-זית וחוללנו מפנה, וכמו שאנחנו נכנסים לנווה-נוף, ככה אנחנו נסייע למפעל של אהרון אטיאס ברמת-אשכול ונחולל גם שם מפנה. זו עשייה ציונית ממדרגה ראשונה וכשאנו עומדים על שלנו, אז האלימות הזו יורדת. זה הניסיון המרכזי שלנו עם העיר לוד".

לדברים הללו שותף גם מנכ"ל המכינה אטיאס, הקובע באופן נחרץ כי "מהניסיון רב השנים שלי בעיר, וקידמתי כאן כבר המון פרויקטים, רק עמידה איתנה וביטחון בצדקת הדרך שלנו מהווים את המענה הנכון למיעוט הלאומני שפועל נגדנו".

כחלק מהמענה שעליו מדברים אטיאס ושפיר, הקים הגרעין התורני בעיר לפני כחצי שנה סיירת אופניים שפועלת בתיאום עם תחנת המשטרה העירונית. הסיירת, שהיא בעלת סמכויות שיטור, פועלת ברחבי העיר ונכנסת לכל השכונות הבעייתיות כדי להפגין נוכחות. "הסיירת הוקמה כי רצינו לשתף פעולה עם המשטרה ולחזק את אכיפת החוק בעיר. לכן, ביוזמת ראש העיר הקודם אילן הררי, התנדבו מספר חברי גרעין להקים עם המשטרה את כוח השיטור הזה". את הסיירת לקח קצת זמן לגבש כי "רצינו שזו לא תהיה משטרה שמורכבת מחברי גרעין בלבד, אלא גם מתושבי העיר. היא נכנסת גם לרמת-אשכול כדי לחזק את תחושת הביטחון במקום".

למנכ"ל הגרעין התורני, שילה אדלר, חשוב לציין גם את הפעילות של הגרעין למען ערביי העיר. "המתנ"ס שאנחנו מפעילים בשכונת נווה-זית, מתנ"ס דנוור, פתוח לכל האוכלוסיה. אנחנו ממש מתאמצים לקבל לחוגים גם ילדים של משפחות ערביות. זה חשוב לנו דווקא בגלל ההתעצמות של הגרעין. ברור לנו שהעובדה ששלושה פרויקטים שלנו התאכלסו והכניסה האדירה של חבר'ה צעירים מהציונות הדתית לעיר עלולה להפריע, לכן אנחנו מראים שזה טוב לכולם. למשל, בשבוע האחרון ערך המתנ"ס פעילות לילדים שבה השתתפו 500 ילדים, בהם גם ערבים".

אדלר מדגיש שאחד הדגלים המרכזיים של הגרעין בעיר הוא פעילות עם כלל האוכלוסיה. "השנה פתחנו 13 גנים עם העירייה, ואלו לא גנים רק לחברי הגרעין. יש אינטגרציה מלאה. יש לנו גם מעונות שהגרעין מפעיל ללא סלקציה. בכלל, בראייה שלנו, פיתוח העיר כולל את כלל תושביה".






[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.news1.co.il/img/squreColored.gif]
פורסם במקור: יומן, מקור ראשון

והעיקר ש"המשטרה קשובה" ושבונים מתנ"ס מעורב.....

אין ספק שככה הבעיה תיפתר.




_____________________________________
V soncu bo hosta zapela, hosta in pesem vojna:
Brat moj, ne skrivaj lica, danes je vojna, VOJNA!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 30-09-2011, 13:46
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי פלמינג שמתחילה ב "להחזיר לאלתר את המשטר הצבאי לערים הללו"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי פלמינג
הערבים שכחו מי הם בעלי הבית של הארץ הזאת
והממשלה הרופסת הנוכחית מאפשר להם להשכיח מאתנו!

אתה נשמע כמו הגרועים שבהם..
בעלי הבית? זו מדינה דמוקרטית ואני מציע שתקרא את הסיום של הכתבה בדבר האינטגרציה.
הגם שאין לי ספק שלא מעט ממה שנכתב במאמר הוא נכון, הרי שהוא מאוד חד צדדי, אפשר להביא לא מעט דוגמאות דומות לפשע/ חוסר אונים של תושבים וכו' גם בישובים יהודים.
אינטגרציה מצד אחד ואכיפה חזקה מן הצד השני הם הפיתרון לבעיות מהסוג הזה, ולא משנה אם מדובר בשכונה של ערבים/ יהודים או אשכנזים ותיקים/ מזרחיים "חדשים" או כל דבר דומה.
העלאת המודעות היא נושא חשוב, אבל אני מתנגד לכותרת של ידידי לבני שמדגיש זאת בצורה חד צדדית.
הבעיה המתוארת כאן כאמור אינה מייחדת ערבים.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 30-09-2011, 15:41
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי rubber_duck שמתחילה ב "מה לא מייחד ערבים? הסתה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי rubber_duck
מה לא מייחד ערבים? הסתה במסגדים? אלימות כלפי יהודים רק בגלל שהם יהודים?
זה ברור שיש גם יהודים אלימים, אבל אני חושב שיהיה לך הרבה יותר קשה למצוא
אלימות מאורגנת ומכוונת של יהודים נגד ערבים שבאים לגור בתוך שכונות מעורבות
כמו שמתואר בכתבה.

אני משער שאתה צודק..אבל זה קצת מחזיר אותי לדיון שהיה כאן על הניסיון לאונס (נושא שונה אבל עיקרון אולי דומה).
שם כולם יישרו קו על ההבדל בין אנסים יהודים לערבים, ולא הצליחו להביא אפילו חצי מסמך שתומך בזה, יש שם לדעות הללו לגבי זרים וקבוצות אתניות שנמצאות בראש שלנו אבל אין להן הוכחות במציאות, קוראים לזה דעה קדומה.
עכשיו לרגע אני לא טוען שכאן המצב זהה, כאן יתכן שיש את המידע ולכן הדעה מוצדקת, אבל שם לצערי התבססות היתה על דעה קדומה, לא יותר. וזה חבל.
וחזרה לעינניו..או קי, אז יש הבדל במניעים ובצורה. אז מה עושים עכשיו?
בהיבט הזה אני מסכים עם הכתבה, יותר אכיפה ויותר אינטגרציה.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 30-09-2011, 15:22
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
כל אימת שמוזכרת התנהלות כזו או אחרת של בני המיעוטים
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=פלמינג]הערבים שכחו מי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
אתה נשמע כמו הגרועים שבהם..
בעלי הבית? זו מדינה דמוקרטית ואני מציע שתקרא את הסיום של הכתבה בדבר האינטגרציה.
הגם שאין לי ספק שלא מעט ממה שנכתב במאמר הוא נכון, הרי שהוא מאוד חד צדדי, אפשר להביא לא מעט דוגמאות דומות לפשע/ חוסר אונים של תושבים וכו' גם בישובים יהודים.
אינטגרציה מצד אחד ואכיפה חזקה מן הצד השני הם הפיתרון לבעיות מהסוג הזה, ולא משנה אם מדובר בשכונה של ערבים/ יהודים או אשכנזים ותיקים/ מזרחיים "חדשים" או כל דבר דומה.
העלאת המודעות היא נושא חשוב, אבל אני מתנגד לכותרת של ידידי לבני שמדגיש זאת בצורה חד צדדית.
הבעיה המתוארת כאן כאמור אינה מייחדת ערבים.


תמיד יש את אלה שצצים ומזכרים שגם בצד שלנו יש. ההבדל הפעוט בין שני המקרים - המניע שמאחורי ההתנהגות הזו. בעוד שאצל היהודים המניע הוא עבריינות טהורה, אצל בני המיעוטים היא לאומנית טהורה.

כל פשע שמתבצע על ידם - המניע הוא קודם כל להזיק יהודי ואחרי זה לצפצף על החוק.

ואני גם בעד להשליט משטר צבאי. כדי שניתן יהיה להגיב באמצעים צבאיים. ובעוצמה צבאית. וכן, אני מדבר גם על משפחות הפשע הישראליות. אם היום קיים מצב שהמשטרה לא יכולה להכנס למקומות מסוימים, בינהם התחנה המרכזית מרוב פחד - אז אני הייתי מארגן שם פשיטה ממוכנת של גדוד או שניים של צנחנים.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 30-09-2011, 15:36
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "כל אימת שמוזכרת התנהלות כזו או אחרת של בני המיעוטים"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי רועי AZ
תמיד יש את אלה שצצים ומזכרים שגם בצד שלנו יש. ההבדל הפעוט בין שני המקרים - המניע שמאחורי ההתנהגות הזו. בעוד שאצל היהודים המניע הוא עבריינות טהורה, אצל בני המיעוטים היא לאומנית טהורה.

כל פשע שמתבצע על ידם - המניע הוא קודם כל להזיק יהודי ואחרי זה לצפצף על החוק.

ואני גם בעד להשליט משטר צבאי. כדי שניתן יהיה להגיב באמצעים צבאיים. ובעוצמה צבאית. וכן, אני מדבר גם על משפחות הפשע הישראליות. אם היום קיים מצב שהמשטרה לא יכולה להכנס למקומות מסוימים, בינהם התחנה המרכזית מרוב פחד - אז אני הייתי מארגן שם פשיטה ממוכנת של גדוד או שניים של צנחנים.

פייר.
רק תיקון אחד, אצל בני המיעוטים זה לחלוטין לא לאומנות טהורה, יש שם ארועים על בסיס לאומנות טהורה ויש שם ארועים על הבסיס הפשע והעוני כמו שיש בכל מקום בעולם.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 30-09-2011, 15:48
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
הרוב המוחלט זה לאומנות..
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=רועי AZ]תמיד יש את אלה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
פייר.
רק תיקון אחד, אצל בני המיעוטים זה לחלוטין לא לאומנות טהורה, יש שם ארועים על בסיס לאומנות טהורה ויש שם ארועים על הבסיס הפשע והעוני כמו שיש בכל מקום בעולם.


ימי כיפור ברמלה עד שנת 96 התקיימו תחת משטר של טרור על אופניים, כולל מכות למי שעומד בדרכם, הפחדות, ומעשי ונדליזם. משנה זו ואילך, משהחלו כוחות בילוש (בשפתם "מדורניקים") לנסות לעצור את התופעה בפריקה מהירה מן הרכב, סטירה לונדל והעפת האופניים לאם הדרך ולקינוח העמסה מהירה לרכב לאחסון של 24 שעות - המקרים ירדו בצורה דרסטית.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 30-09-2011, 17:55
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
אוקיי אז אני מעריך שהרבה יותר.. מעל 80 אחוז.
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=רועי AZ][/QUOTE] אני..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
אני מעריך שזה חצי חצי.
כן, להסתה באל- ג'זירה ובמסגד יש השפעה...אבל גם לעוני ולחינוך (או חוסר חינוך) בבית.


אין ספק שהחינוך שהם מקבלים בבית הוא הקובע. החינוך שם הוא לשנוא אותנו, כי אנחנו הכובשים, כי גזלנו את אדמותיהם , כי אנחנו מקור כל הרע ובגלל הפער העצום שבין התרבויות. פערי התרבויות - שהם חברה פטרנלסטית סגורה, עם מנהגים קדמוניים (עצור! אתה בטח תקפוץ ותגיד שגם החרדים אותו דבר - אני אומר שאתה צודק, רק שהם לא מהווים סכנה קיומית)
ואי רצון מחד וחוסר יכולת מאידך, להדמות לנו ולהיות כמונו. ביום שהם ישאפו להתקדם, ולחתור לחופש אמיתי ולשיווין מלא בתוכם, וביום שיתחילו לשנות פאזה ולזכור שבלעדינו הם חלק מעוד מדינה ערבית לא מפותחת - או אז, יחל עידן חדש בחייהם.

אתה חושב שאינטגרציה זו מילת קסם - רק שאנו נשנה גישה והדברים יסתדרו מאליהם.. לא כך הדבר ועלייך לקחת בחשבון את המשתנים שציינתי לעיל.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 30-09-2011, 18:02
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "אוקיי אז אני מעריך שהרבה יותר.. מעל 80 אחוז."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי רועי AZ
אין ספק שהחינוך שהם מקבלים בבית הוא הקובע. החינוך שם הוא לשנוא אותנו, כי אנחנו הכובשים, כי גזלנו את אדמותיהם , כי אנחנו מקור כל הרע ובגלל הפער העצום שבין התרבויות. פערי התרבויות - שהם חברה פטרנלסטית סגורה, עם מנהגים קדמוניים (עצור! אתה בטח תקפוץ ותגיד שגם החרדים אותו דבר - אני אומר שאתה צודק, רק שהם לא מהווים סכנה קיומית)
ואי רצון מחד וחוסר יכולת מאידך, להדמות לנו ולהיות כמונו. ביום שהם ישאפו להתקדם, ולחתור לחופש אמיתי ולשיווין מלא בתוכם, וביום שיתחילו לשנות פאזה ולזכור שבלעדינו הם חלק מעוד מדינה ערבית לא מפותחת - או אז, יחל עידן חדש בחייהם.

אתה חושב שאינטגרציה זו מילת קסם - רק שאנו נשנה גישה והדברים יסתדרו מאליהם.. לא כך הדבר ועלייך לקחת בחשבון את המשתנים שציינתי לעיל.

לא ברור לי למה את הקופץ למסקנות לגבי מה אני אגיד..
לא קלעת כלל..לא הייתי אומר כלום על החרדים, ואני לא חושב שאינטגרציה זו מילת קסם.
אני חושב שמבין האלטרנטיבות אינטגרציה בצד אחד ואכיפה בצד השני יגיע הפיתרון הכי סביר לבעיה..לא טענתי שזה מושלם ולא מילת קסם.
לגבי האחוזים, שמע שנינו כאן יורים בלי מידע ועל סמך תחושות בטן (גם אני)..לכן זה לצערי חסר משמעות...אבל כן, אני חושב שזה נמוך יותר...אין לי כוונה להתווכח איתך על זה כי באמת שכל מספר אפשרי.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 30-09-2011, 18:09
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
אני, שומע על מקרים מגורמים מוסמכים (אכיפה ומשפט). ואני חי ומעורה במה שקורה מסביבי.
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=רועי AZ]אין ספק..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
לא ברור לי למה את הקופץ למסקנות לגבי מה אני אגיד..
לא קלעת כלל..לא הייתי אומר כלום על החרדים, ואני לא חושב שאינטגרציה זו מילת קסם.
אני חושב שמבין האלטרנטיבות אינטגרציה בצד אחד ואכיפה בצד השני יגיע הפיתרון הכי סביר לבעיה..לא טענתי שזה מושלם ולא מילת קסם.
לגבי האחוזים, שמע שנינו כאן יורים בלי מידע ועל סמך תחושות בטן (גם אני)..לכן זה לצערי חסר משמעות...אבל כן, אני חושב שזה נמוך יותר...אין לי כוונה להתווכח איתך על זה כי באמת שכל מספר אפשרי.


ואני רואה את הדברים כהוויתם. אלו לא טענות - אלו עובדות שהרבה במדינת ישראל מתמודדים איתם ביום יום.

איש איש באמונתנו יחיה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 30-09-2011, 18:11
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "אני, שומע על מקרים מגורמים מוסמכים (אכיפה ומשפט). ואני חי ומעורה במה שקורה מסביבי."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי רועי AZ
ואני רואה את הדברים כהוויתם. אלו לא טענות - אלו עובדות שהרבה במדינת ישראל מתמודדים איתם ביום יום.

איש איש באמונתנו יחיה.

כן, אבל זה לא אומר כלום על האחוזים..כך בדיו נוצרות דעות קדומות (ראית אמריקן X?)
בקיצור, אין לי בעיה עם התחושות ואני גם לא טוען שאין בעיה.
אבל אם רוצים לפתור את הבעיות צריך להבין את השורשים שלהן (אל תבין אותי לא נכון, גם אני לא יודע מה הנתונים ומה המניעים המדויקים).
בקיצור- כתבת שהרוב המוחלט הוא לאומני, ואין לכך סימוכין. נכון היה לכתוב שזו הערכה שלך בלבד, זה הכל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 30-09-2011, 19:21
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
אני חושב שכמות המעורבים בטרור, והלאומנים מקרבם שמתבטאים בגנות מדינת ישראל
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=רועי AZ]ואני רואה את..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
כן, אבל זה לא אומר כלום על האחוזים..כך בדיו נוצרות דעות קדומות (ראית אמריקן X?)
בקיצור, אין לי בעיה עם התחושות ואני גם לא טוען שאין בעיה.
אבל אם רוצים לפתור את הבעיות צריך להבין את השורשים שלהן (אל תבין אותי לא נכון, גם אני לא יודע מה הנתונים ומה המניעים המדויקים).
בקיצור- כתבת שהרוב המוחלט הוא לאומני, ואין לכך סימוכין. נכון היה לכתוב שזו הערכה שלך בלבד, זה הכל.


והם בעלי השפעה, מלומדים ובעלי תפקידים (סטונדטים, חברי כנסת, שחקנים, עיתונאים, אנשי רוח) - זה מדד גדול לכך שהשנאה היא לא בגלל האפליה והקיפוח, אלא פשוט שנאה בין שני לאומים שלא מצליחים לגשר על הפערים והאמת היא שהצד השני הכי לא מעוניין בכך.

ונניח ובבואך לפתור את הבעיה - הבנת את השורשים לה. והסתבר לך שזו לאומנות לשמהמה אז תעשה, איך תפתור את הבעיה?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 30-09-2011, 20:05
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "אני חושב שכמות המעורבים בטרור, והלאומנים מקרבם שמתבטאים בגנות מדינת ישראל"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי רועי AZ
והם בעלי השפעה, מלומדים ובעלי תפקידים (סטונדטים, חברי כנסת, שחקנים, עיתונאים, אנשי רוח) - זה מדד גדול לכך שהשנאה היא לא בגלל האפליה והקיפוח, אלא פשוט שנאה בין שני לאומים שלא מצליחים לגשר על הפערים והאמת היא שהצד השני הכי לא מעוניין בכך.

ונניח ובבואך לפתור את הבעיה - הבנת את השורשים לה. והסתבר לך שזו לאומנות לשמהמה אז תעשה, איך תפתור את הבעיה?

דברים כאלה מטעים מאוד לפעמים ולכן אני אשית לא הייתי קופץ למסקנות לגבי הכמויות.
גם לבעיה הזו שתיארת וגם לבעיה הקודמת (סתם פשע) אני יודע שאין פתרונות מלאים וקלים (לא רק בארץ אלא בעולם).
אני לא מבין בזה מספיק אבל בכדי להגיד לך מה הפיתרון הנכון...
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 30-09-2011, 20:21
צלמית המשתמש של רועי AZ
  רועי AZ רועי AZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.01.05
הודעות: 13,766
אמיל.. אין פה עניין לסטטיסטיקות.
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[QUOTE=רועי AZ]והם בעלי..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי emile-a
דברים כאלה מטעים מאוד לפעמים ולכן אני אשית לא הייתי קופץ למסקנות לגבי הכמויות.
גם לבעיה הזו שתיארת וגם לבעיה הקודמת (סתם פשע) אני יודע שאין פתרונות מלאים וקלים (לא רק בארץ אלא בעולם).
אני לא מבין בזה מספיק אבל בכדי להגיד לך מה הפיתרון הנכון...


הסכסוך פה לא מתבסס על ניתוחים סטטיסטיים כאלו ואחרים, אלא הלכי רוח. מעשים.
אגב, גם אי מניעה, מבחינתי זה שותפות למעשה.

הכי קל להיות סקפטי ו(לנסות) לחיות עם המצב הקיים, שכנראה די רחוק ממך (אתה מודע ומצר על קיומו - אבל הוא רחוק ממך). זה מחזיר אותנו להצעה שהעלינו פלמינג ואני. אולי זה לא יהיה פתרון מלא, אך לאורך זמן התוצאות יראו בשטח.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 30-09-2011, 16:35
  משתמש זכר פלמינג פלמינג אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
כדי לרענן את זכרונך, אלה היו דבריך.
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "לא ברורה לי השאלה ולא ברור לי..."

אתה נשמע כמו הגרועים שבהם..
בעלי הבית? זו מדינה דמוקרטית ואני מציע שתקרא את הסיום של הכתבה בדבר האינטגרציה.
הגם שאין לי ספק שלא מעט ממה שנכתב במאמר הוא נכון, הרי שהוא מאוד חד צדדי, אפשר להביא לא מעט דוגמאות דומות לפשע/ חוסר אונים של תושבים וכו' גם בישובים יהודים.
אינטגרציה מצד אחד ואכיפה חזקה מן הצד השני הם הפיתרון לבעיות מהסוג הזה, ולא משנה אם מדובר בשכונה של ערבים/ יהודים או אשכנזים ותיקים/ מזרחיים "חדשים" או כל דבר דומה.
העלאת המודעות היא נושא חשוב, אבל אני מתנגד לכותרת של ידידי לבני שמדגיש זאת בצורה חד צדדית.
הבעיה המתוארת כאן כאמור אינה מייחדת ערבים.


מבלי לנקוט בהכללות, בכל מקום שנוצר חיכוך בין יהודים לערבים על רקע שכנות, מתברר כי יש פשע מאורגן כלפי היישוב היהודי (הנגב מוצף באירועים כאלה).
התנכלויות ליישוב היהודי הן מנת חלקו מאז תחילת ההתיישבות היהודית בארץ. כנופיות חמסו, רצחו והתעללו ביישוב היהודי.
אני רואה קו רציף החוזר על עצמו ומכנה משותף על רקע לאומני/דתי.
אזלת ידה של המשטרה ושל השלטונות לאכוף סדר ומשמעת מביאים לריבוי העצום של חיכוך פלילי.
צריך לשמוע זאת מפי תושבי באר שבע למשל, כדי להבין עד כמה המשטרה חוששת מלשים ידע על המבצעים.
לוד היא סימפטום לכך, עכו - (האירועים ביום כיפור), כרמיאל ועוד.
אם אתה מצביע על אירועים דומים של יהודים, הם בטלים בשישים בהשוואה למה שקורה ההפך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 30-09-2011, 20:31
  משתמש זכר פלמינג פלמינג אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.01.09
הודעות: 5,552
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "או קי אז אולי דברי לא..."

מאחורי המילים "בעל הבית" עומדת הכוונה כי יש ריבון וכי סמכותו לאכוף חוקים, גם אם הם דראקוניים ובלבד שיקויים הבטחון, בדוגמה לחוקים שנחוקו מייד אחר קום המדינה, ביחס לאוכלוסיה הערבית שבחלקה היה עויין.
העניין הוא, שהבעיה מתברר שלא באה על פתרונה, אלא שככה במידה רבה, בשל הן בשל אדישות השלטון, הן בשל חשש והן בשל ביקורת ציבורית עויינת (בעיקר מקרב חוגי השמאל).
מתחת לשטח רוחשת כוורת של צרעות ואף אחד לא יכול להכחיש או להתעלם ממנה לאורך זמן. הנגיעה היא כמעט לכל תחום, הפקעת קרקעות, בנייה בלתי חוקית, התפשטות טריטוריאלית ועוד.
כל זאת בשל התעלמות מוחלטת והתעסקות ב"כאילו אכיפה".
כדי להחזיר את השקט והשלווה צריך לנקוט ביד תקיפה יותר, גם המאמר מציין זאת ומשתמש במילה "נחישות".
הדרך הנכונה היא הפגנת נוכחות והתעצמות במקומות הללו.
למה לדעתך תושבי יפו הערביים חוששים ואינך רואה כמעט התנכלויות (באופן יחסי). הסיבה היא, ייהוד
הם חייבים להפנים כי רק שקט אצלם, צייתנות לחוק תביא ליחס גורר יחס, אחרת זה מה שיקרה גם להם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:18

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר