14-07-2011, 20:31
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
ממש איני יודע
מי נמצא מהצד שלך של המקלדת. יתכן שמדובר באדם בעל ניסיון רב בשיווק, אולי בעל מקצוע לתחום התרבות העסקית ההודית ואולי במאי מומחה לסרטים שיווקיים. אז לא אביע דיעה.
מצד שני, כאשר גוף שיווקי של מפעל בטחוני עושה סרט כזה, הוא מוציא עליו הרבה כסף. בין היתר על ידי מחקרי שוק, שכירת אנשי מקצוע מתאימים וסדרת דיונים על המסרים אותם רוצים להעביר. בד"כ משולבים בכך אנשי השיווק המתאימים לאותו אזור וכאלה בעלי ניסיון שיווקי אדיר.
אז מקררים לאסקימוסים לא הצליחו למכור, אבל המכירות הגואות של כלל התעשיות הבטחוניות בהודו והמיליארדים שמגיעים משם כנראה מוכיחים שלא טמבלים גמורים עשו את הסרטים הללו.
דרך אגב, סטטיסטית, בלי לדעת במה אתה עוסק, אין לי ספק שחלק מהכספים הללו הגיע בדרך זו או אחרת גם אליך.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.
|