לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 18-05-2011, 13:55
צלמית המשתמש של stomer
  משתמש זכר stomer stomer אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.04.07
הודעות: 2,060
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי shruki שמתחילה ב "וחשוב לזכור- אולי מתמימות..."

אז זהו שמושג ההתחייבות קצת השתנה בעקבות התקנות החדשות.
מה זאת אומרת?
פעם שהיינו מתחייבים, זה היה אומר שאם היינו עושים משהו "רע" כמו לעזוב את החברה, היו קונסים אותנו.
היום זה עדיין קיים, אך במקרה של מכשיר, כמו שהזכרת.
ההתחייבות היא שכל עוד אתה בחברה, אתה יכול להנות מזיכויים על המכשיר.
כלומר, קנית מכשיר בתאריך מסויים, נאמר לשם פשטות 01/01/2012.
ולסלקום יש מבצע על המכשיר שאתה יכול לקבל זיכוי כל חודש על סכום מסויים למשך 3 שנים.
אז מה שיקרה, לא משנה מתי תציג לסלקום את החשבונית, תוכל לקבל את הזיכוי מתאריך הרכישה של המכשיר.
כלומר, שאם תגיע לסלקום ב 01/07/2012, עברה חצי שנה מרכישת המכשיר, אזי תהיה זכאי לעוד 30 חודשים של זיכוי, כמו שהיית קונה אצלם.
אחרי חצי שנה עזבת את סלקום ועברת לאורנג'? אין בעיה, מציג את החשבונית וממשיך לקבל זיכוי באורנג, לעוד 24 חודשים.

מה גם שבכל מקרה החברת סלולר צריכה לתת לך זיכוי גם אם אין ברשותה את המכשיר.
במקרה כזה, יש לכל חברה (לפחות אמורה להיות) רשימה של דרגות של מכשירים, בדר"כ לפי מחיר,
שאומרות כמה זיכוי אתה צריך לקבל.

בקיצור הקלו לנו על החיים...

קח בחשבון:
1. חשוב מאוד לשמור את החשבונית רכישה של המכשיר במקרה הזה, לרוב דורשים עם השם של בעל המנוי עליה.
2. רמת השימוש אליה מתכוונות החברות השונות, משתנות מחברה לחברה,
כלומר חלקן כוללות למשל חבילת גלישה וחלקן כוללות רק שיחות בפנים, חשוב לבדוק מה בדיוק נחשב.
3. אם המכשיר משווק סביר שרמת השימוש שלו תהיה גבוהה, לדוגמה אייפון.
4. לפעמים בלי קשר לנאמר לעיל יש התחייבות שקשורה לתוכנית (לקוח עסקי לדוגמא) ואז יש חוקים גם בנוגע לכך.

מידע רשמי תוכל למצוא כאן (יש שם דוגמאות)
טבלת מכשירים שנמכרים בכל מפעיל תוכל למצוא כאן
(למרות שכמובן עדיף לבדוק ישר מול המפעיל).

מקווה שעזרתי ולא סיבכתי יותר...
_____________________________________
תומר
תפעול מכשירים, סלולרי וגאדג'טים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 18-05-2011, 23:50
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי stomer שמתחילה ב "אשמח להבין מה ניסו לעשות לו..."

דווקא היה להם חומר מקורי למקרה שלו.

הם אמרו שהגירסה של הטלפון מתקדמת מדי ולכן צריך להכניס ציפ ו"לעדכן" לגירסה ישנה יותר של ה gps שלהם ובסוף החליטו שזה יעלה לו 100 ש"ח בלבד אחרי ויכוחים ושקרים מהצד שלהם... התשובה שלו הייתה: "תודה רבה" והלך בלי שירות פעיל של gps ואין לו gps פעיל עד היום עם המכשיר החכם החדש. אה הם חייבו אותו גם בחשבון האחרון ב gps שהוא לא יכול להפעיל עם הגירסה המתקדמת של הטלפון שלו,אבל זה הולך לפניות הציבור ואולי לתביעה נגדם.

מעניין מה עוד הם מבטלים או "משדרגים" במכשירים שהם מוכרים, שאין או יש במכשיר מקורי מיבואן פרטי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google


נערך לאחרונה ע"י linuxsboot בתאריך 18-05-2011 בשעה 23:56.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 20-05-2011, 18:35
  משתמש זכר alonmore28 alonmore28 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.09.06
הודעות: 11,268
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אתה מחשיב התייבשות של כמה..."

אבל זה הכל יחסי. יחסי בין מה שאתה מקבל מהספקית לבין מה שאתה מקבל מהחנות הפרטית, ופעמים רבות הספקית עדיפה - מבחינת השירות הטכני.
בסופו של דבר, אתה יכול להתייבש כמה שעות אצל הספקית - אבל בתור אחד ששם את המכשיר שלו לא אחת אצל אורנג' לטיפול, זכיתי לשירות דיי טוב. המכשיר הגיע מהר יחסית (יום-יומיים לכל היותר) והתקלות טופלו, למרות שפרצתי את המכשיר ושיניתי קוד שפה ואני יצרתי את התקלה - הם תיקנו.
יכול להיות ששירות כזה לא תקבל בחנות כמו ELINE, אולי תלך לחנות ויגידו שהם לא מתקנים כי זו אשמתך שהתעסקת בדברים שלא היית אמור להתעסק בהם, או שייקח להם הרבה מאוד זמן (הם טוענים לעד 7-14 ימי עסקים) להחזיר את המכשיר, וגם זה לא תמיד חוזר מתוקן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 21-05-2011, 03:05
  משתמש זכר alonmore28 alonmore28 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.09.06
הודעות: 11,268
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי בן אור שמתחילה ב "בחנויות הפרטיות אתה קונה..."

אני לא מסכים שהשירות מחורבן. נכון שיש הרבה מאוד מקרים של בעיות עם הספקית, אבל מהחוויה שלי - דווקא לא היו לי בעיות של שירות. כשהיו לי תקלות שמתי את המכשיר בתיקון וקיבלתי אותו בזמן, כמו שסוכם, והדברים תוקנו. כשהיו לי שאלות התקשרתי למוקד וקיבלתי תשובות.
אמנם יכולים להיות אנשים שנדפקים עם מוקדן דפוק, או טכנאי שלא באמת מבין, ולא מקבלים את השירות שמגיע להם. לפעמים אנשים הורסים את המכשיר ברמה שכבר ממש בעיה לסדר אותו וכל מיני סיבות. אבל בסופו של דבר, הסיכוי שלך לקבל דגם חדש של המכשיר בחנות פרטית לעומת הספקית הוא כמעט אפסי. הספקיות מחזיקות סטוקים של מכשירים שיצאו ממכירה ושימוש למקרה ויהיו לקוחות שמחזיקים את המכשיר ויצטרכו עזרה. (לדוגמא עם הסמסונג גלקסי הראשון, לאורנג' יש סטוקים של המכשיר ללקוחות נוכחיים).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:27

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר