לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-01-2011, 12:07
צלמית המשתמש של gilAF
  gilAF gilAF אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.12.08
הודעות: 107
אני כנראה לא הכוכב שלהם(סלקום)

רציתי לשתף אותכם במסכת הבזויה שסלקום החליטו להעביר אותי בימים האחרונים..
לא ייאמן לאיזה שפל הם מגיעים.


אני גיל, חייל משוחרר בן 21 ממרכז הארץ, עובד במשרה חלקית ולומד. גדלתי בבית טוב ונורמטיבי.
לפני כחודש ימים בעודי שוהה בבית חולים, גלשתי ממכשיר הסלקום שברשותי, המכשיר לא מתוחכם מדי, אבל מאפשר לקבל מידע בסיסי מ YNET, וואלה, פייסבוק ועוד אתרי צריכת תוכן שונים.
לאחר כמה דקות גלישה, קיבלתי סמס כדלקמן "חרגת מחבילת הגלישה שברשותך, אנא פנה לסלקום במספר *123 על מנת לסדר את הבעיה", אמרתי לעצמי בסדר מה כבר יכול לקרות? יש לי חבילת 100 מגה WAP, אני משלם עליה כל חודש 25 שקל(כי בלי זה אי אפשר לקבל חבילה בסלקום), אז בסדר עוד כמה שקלים על זה שחרגתי לדקה, יהיה בסדר!
בעודי מתקשר לסלקום אני מעביר את הדקות הארוכות אותם אני מחכה, בשמיעת פרסומות, ושירי הרגעה כביכול של סלקום, כבר יוצרים לי אווירה לא נעימה.
לאחר כ 20 דקות המתנה ענו לי בסלקום והודיעו לי שהגעתי לשלוחה הלא נכונה ושכרגע יעבירו אותי לשלוחה המתאימה.
לאחר עוד 20 דקות, הגעתי לשלוחת סלקום המטפלת בבעיות של לקוחות עם האינטרנט(כבר רמז עבה לזה שאני הוא לא היחיד שעבר תהליך אותו אני עומד לעבור, הרי למה צריך צוות שלם שמטפל בבעיות אינטרנט, אם סלקום לא מתכננים דברים אלו מראש?).
על הקו עונה בחור בשם ערן שלאחר כמה בירורים מבשר לי שעלות הגלישה(5 דקות) אותה ביצעתי היא 500 שקל, לפני מע"מ.
ואני שואל אותם על מי ולמה? לא יכול להיות, אני גולש מזה שנתיים בסלקום באתרים שונים ובחיים לא הייתה לי בעיה דומה לזו.
פה כבר עלתה הסוגיה, מסתבר שגלשתי על גבי DATA, ולא WAP, ומסתבר ש DATA, עולה המון כסף, 14 שקל למגה, סתם בשביל הפרופורציה מגה זה תמונה+- בפייסבוק.
בהמשך השיחה הנציג במוקד שלהם אפילו אמר, "בוא נדבר תאכלס אתה לא גלשת דרך הפלאפון אתה עובד עלינו.".
היום הגעתי לסניף על מנת לברר את כל העניין, מולי עמדה נציגה חביבה בשם שני.
הסברתי לשני את טענותיי כלפי החברה, אני חשבתי שאני שהחברה טועה, אבל לא – מסתבר שאני טועה.
"זה טעות שלך, אתה מבין, אתה במעמד החתימה היית צריך לברר את כל הדברים האלה, כולל גלישה בחבילת DATA, וזה בכלל לא משנה שהמחיר הוא 14 שקל למגה, אתה אשם".
אני אשם?? במה אני אשם??? שחתמתי איתכם על חוזה? בזה שלא הסתכלתי על כל האותיות הקטנות??? ואפילו אם הייתי מסתכל עדיין לא הייתי מגיע לגביה המוזרה הזאת!?
אני אשם? אני הצרכן\הלקוח\האזרח הקטן אשם???
לא אתם המגה תאגיד שבאמתחתו מונח הצ'ק שלי כל חודש?

האם מנסים לעבוד עליי כשאני חותם על חוזה? הרי אני לא הלקוח הראשון וגם בטח לא האחרון שגלש בטעות על DATA במקום על WAP, ונאלץ לשלם סכומי עתק!
"אבל תקשיבי זה לא יכול להיות ביום שנרשמתי לסלקום לא הודיעו לי על זה, וגם לא גלשתי לשום אתר זר, סה"כ קצת פייסבוק", ניסיתי להסביר לה.
"כן אבל תקשיב אם אתה גולש לכל אתר שהוא, שלא שייך לסלקום אתה גולש בו על DATA(מה שלא ידעתי) והתעריף מתחדש כל הזמן, יכול להיות שהוא הייה נמוך יותר ועכשיו הוא גבה(איך זה עוזר לי בדיוק? את עוד אומרת לי שזכותכם להעלות ולהוריד תמחיר איך שבא לכם, ואני עוד בהתחייבות אליכם, מי אמור להגן עליי? הצרכן הפשוט מול התאגיד המולטי מליארדרי הזה????).
איך יכול להיות דבר כזה? אם אני נרשם לחבילה בסלקום, משלם X על דקת שיחה, Y על סמסים ו Z על חבילת גלישה, האם יש עוד נעלמים? אני בן אדם מאוד רגוע בדר"כ, אבל הנימה המזלזלת בה היא דיברה אליי, אל לקוח, לקוח מאוד מתוסכל, לקוח שמיומו הראשון בסלקום הייה מתוסכל ועד יומו האחרון בסלקום(התחייבות ל 18 חודשים) יישאר מתוסכל.
"תבין אתה טעית אנחנו מנסים לבוא לקראתך, להוריד לך 20% מהמחיר, סה"כ אנחנו לא חייבים לעשות את זה, הכל מטוב לב באמת.)".
וואלה תודה לך שני, אני כבר 18 חודשים משלם כל חודש 500 שקל לסלקום, ועכשיו אתם לארג'ים איתי, סחה עליכם.
האם הבעיה באמת בי שאלתי את עצמי? האם אני באמת לא ביקשתי את כל המידע כשחתמתי? האם אני כמו שהיא הסבירה לקוח לא טוב? יכול להיות שאני הבעיה פה?
אחרי זה היא עוד אומרת לי "תקשיב אני מבינה שאתה מנוי ל WAP, אבל אם היית רוצה היית צריך לבקש שלא נספק לך חבילת DATA.", עכשיו אמרתי לה אבל זה מה שאני רוצה רציתי רק WAP לא רציתי בכלל DATA, "אבל אין אי אפשר לעשות חבילת WAP בלי DATA.",
"רגע ואני אמשיך לשלם על ה WAP עדיין?????", "כן, אתה תמשיך לשלם אבל לא תוכל להנות מהשירות".
המשכתי בבירור, ביקשתי ממנה את החוזה עליו חתמתי במעמד הרכישה, היא הוציאה בפני תדפיס, והראתה לי את התוכנית עליה אני מנוי
"חבילת גלישה WAP – במסגרת השתייכותך להטבת(רגע זה הטבה זה?) גלישה הנך זכאי להצטרך לחבילה זו, במסגרתה הנך זכאי לגלוש באינטרנט הסלולרי WAP(לא כולל יישומים קוליים לרבות יישומי VOIP) ללא עלות עד למגבלה של 100MB במחזור החיוב(להלן: "חבילת גלישה"). בשימוש מעבר לחבילת הגלישה תחוייב בסף של 0.99 אג' עבור כל 1KB גלישה."
עכשיו אמרתי לה, הנה רואה, לא רשום פה שום דבר על חבילת DATA, איך יכול להיות שאתם גובים ממני סכום לא נורמלי, על משהו שלא קיים בתוכנית ומעבר לזה אפילו לא הוסבר לי בע"פ, אני לא משפטן, אבל אני תוהה אפילו אם הוא יצליח להבין את נוסח החוזה הדרקוני שלהם.
"לא אתה כנראה לא הבנת, תסתכל פה בצד יש פה עוד תוכניות, עכשיו כל השאר עם DATA, שלך הכי זולה בלי DATA,
היית צריך להבין, שבחבילה שלך יש אפשרות גלישה על DATA, זה כבר בעיה שלך שלא הבנת."
באמת אני עוד לא מדען גרעין, או רופא ואפילו לא טייס, אבל יש לי יכולות הבנה בסיסיות ופסיכומטרי לא רע.
אני לא מצליח להבין איך הם רוצים שאני אנחש על מה הם יחייבו אותי. בשביל מה יש חוזה, ולמה לא מספרים על זה במעמד הרכישה???

חוזה לא אמור להיות מפורט? סלקום לא צריכה להיות החברה של המדינה?
חברה שאתה נהנה משירות טוב, ולא מנסה לעשוק אותך, כי גם ככה היא עושה עליך הון תועפות?
על מי ולמה אני היום במדינת ישראל, שגם ככה מלאה בבעיות כלכליות רבות, צריך להוציא 500 שקל, על שירות אותו לא רציתי מלכתחילה?
עד מתי סלקום ימשיכו לעשוק לקוחות תמימים? עד מתי שירות הלקוחות יאשים אותנו הלוקחות בבעיות החברה?
לי נמאס, אני לא אשב בשקט, פרינציפ, ממני לא תוציאו כסף על שקר, אני אעשה הכל בכדי להראות את תאבת הבצע שלכם.
אני כנראה לא הכוכב שלכם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 06-01-2011, 13:06
צלמית המשתמש של Samantha
  משתמשת נקבה Samantha Samantha אינו מחובר  
מנהלת פורום קולנוע וטלוויזיה ...•*•●✩●•*•... המקסימה של הפורום =^◡^= ♡
 
חבר מתאריך: 03.10.06
הודעות: 7,080
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gilAF שמתחילה ב "אני כנראה לא הכוכב שלהם(סלקום)"

כל מה שאני יכולה לנסות להציע לך זה להגיע לשימור לקוחות.
אצלי הייתה בעיה דומה באורנג' (רק לא עם גלישה, אלא עם הורדות מהפורטל שלהם).
"למזלי" אחרי שיחה של 27 דקות (+18 דקות המתנה= 45 דקות שבה האוזן כמעט נשרה לי) הצלחתי לפתור זאת עם הנציגה,
שקודם התעקשה לברבר לי במוח כאילו זו אשמתי (מה אני, ילדה בת 12 שמורידה תכנים מהפורטל?!),
אחרי 8 דקות לתת לי 100 שקל כפיצוי, אחרי 20 דקות לתת לי זיכוי של 50% מהעלות, ואחרי 27 דקות תודה לאל היא הביאה לי זיכוי מלא.
אין מה לעשות חוץ מלהמשיך ולדבוק בגרסה שלך (רק אל תצעק על הנציגים. זו לא אשמתם, והם פחות ישושו לעזור למישהו שמתייחס אליהם מגעיל),
ובמידה ולא, פשוט תבקש להתנתק או לדבר עם שימור לקוחות. להם בדרך כלל יש יותר כוח מלנציגים רגילים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

09.07.00-16.07.12


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 06-01-2011, 14:50
צלמית המשתמש של sheep
  sheep sheep אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.01.06
הודעות: 22,587
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי gilAF שמתחילה ב "אני כנראה לא הכוכב שלהם(סלקום)"

זה קטע מצחיק עם חברות הסלולר.
שירות שאתה קודם צורך אותו ואחר כך משלם עליו,
כשאתה לא יודע בשעת הצריכה מה יהיה המחיר בודאות, והוא יכול לזנק במאות אחוזים כשאתה כמעט לא מקבל שום תמורה מיוחדת עבור הזינוק במחיר.
זה לא שנהנית מהכמה מגה בייטים האלה הנאה ששוות ערך ל-500 ש"ח.

צריך להכניס כאן איזושהי מגבלה שלטונית, זה לא הגיוני לאפשר חריגות כאלה בתשלום.
הם לא יכולים לחסום את הגישה אחרי חריגה של 14 ש"ח? הם חייבים לתת לך להגיע לחריגה של 500 ש"ח שברור שלא רצית להגיע אליה, בגלל כמה מגה-בייטים של גלישה?

מעניין אם יש אפשרות להגיד להם שהחשבונית לא תעבור את ה-X ש"ח בכל מקרה, ושפשוט יפסיקו את השירות לאותו חודש כשמגיעים לתקרה. אפילו לקבוע אותה גבוה יחסית, רק כדי שלא יגיע חשבון אסטרונומי.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
יהיה משהו, כי יש משהו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:11

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר