25-06-2005, 10:24
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
אז ככה
כאשר בואינג סרבה למסור את הקוד הפתוח לתוכנת השרף - הופיעה ידיעה כזו בבטאון ח"א:
מחירו של הלונגבאו גבוה מדי. אנו בוחנים במקביל גם את מסוק הסופר-קוברה
"ראינו בתכנית הלונגבאו יתרונות גדולים. מצד שני, בכל פעם שביקשנו עוד נתונים, העלויות קפצו. לאור התפתחות זו, החלטנו לבדוק אופציות נוספות לשיפור מערך מסוקי הקרב, ביניהן מסוק ה-AH-1Z, גירסה משופרת של מסוק הסופר-קוברה", אומר תא"ל אבנר נווה, ראש מטה חיל-האוויר"....
http://www.iaf.org.il/Templates/Jou...510&docID=18951
מה משותף ל-F-35 ל- C-130J ל-C-27 ?
נכון! כולם מתוצרת לוקהיד-מארטין שמאד רוצה לשמור את ישראל כלקוח עיקרי.
לא נראה לכם מוזר שפתאום, אחרי שבואינג ניסתה לקבל הזמנות 'רעם' בשיניים והציעה כל טוב לשם כך (החל בייצור חלקים מקומי, דרך מטוסי נוסעים וכלה במטוסים למוזיאון ח"א) ותמיד השיבו לה (ולציבור) שמלבד כושר נשיאה - מטוסי ה'סופה' מסוגלים לאותו הדבר בדיוק ולכן גם הועדפה הסופה על רכש מטוסי רעם נוספים?
פתאום, אחרי ההצהרה האמריקאית - ישראל "מודיעה" על התעניינות גוברת במוצרים של בואינג כתחליפים לאלה של לוקהיד ש"במקרה" אחראית על פיתוח ה-F-35?!?
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|