|
14-11-2006, 00:37
|
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
|
|
לי הם חזירו את כל הכסף על מכשיר DVD. :)
הנה לפניכם ההתכתבות. הסיפור כמובן מתחיל מלמטה (כמו תמיד בשרשור של דוא"ל) אבל את החדשות הטובות נתתי לכם בכותרת...
From: Ortal <Peerless> [mailtortal@elkol.com]
Sent: Monday, September 05, 2005 11:59 AM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
אזור תעשיה ג
ר"ח הצורף 7 נצרת עילית ----- Original Message -----
From: To: ortal@elkol.com
Sent: Monday, September 05, 2005 10:23 AM
Subject: FW: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
לאורטל בוקר טוב,
מחר אני צריך להיות בנצרת עלית. אני חושב שהכי כדאי שאחזיר לכם את המכשיר במקום.
אני תני לי בחוזר את הנכתובת המדויקת ולמי לפנות.
תודה,
From:
Sent: Thursday, September 01, 2005 12:04 PM
To: 'service'
Cc: 'service@wallashops.co.il'
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
Importance: High
אני לא מוכן להתווכח עם אי-מיילים לא חתומים. זה לא היה הסיכום. או שתאשרו בדיוק את מה שסוכם, או ששרית תתקשר אלי, או שאנחנו חוזרים לפאזה של תביעה משפטית.
קצתי בתעלולים שלכם, בכפל הדיבורים, ואי עמידה בסיכום אפילו לחמש דקות.
From: service [mailto:service@elkol.com]
Sent: Thursday, September 01, 2005 12:54 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
יוסף שלום,
כפי שנכתב בפנייתינו הקודמת היה סיכום השיחה.
התבקשת לשלוח אלינו את המוצר בצירוף מכתב ע"מ שנדע לשייך את הפניה ולטפל בה.
בברכה,
פירלס----- Original Message -----
From:
To: 'service'
Cc: service@wallashops.co.il
Sent: Thursday, September 01, 2005 10:43 AM
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
נא להעביר בדחיפות אל שרית!!!!!!!!!!!!!!!
From: ]
Sent: Wednesday, August 31, 2005 6:54 PM
To: 'service'
Cc: 'service@wallashops.co.il'
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
צר לי שהשיחה הנעימה והאינטליגנטית עם שרית משתבשת כאשר זה מגיע לאישור בכתב.
לא סוכם ש"פנייתי תבדק" ולא סוכם שאני צריך לצרף עוד מכתב, אחרי כל מה שכתבתי לכם בימים האחרונים, המצב ברור ואני לא צריך להכין בשבילכם "עבודות" נוספות.
סוכם שאני מחזיר לכם את המכשיר, ואתם תזכו אותי במלוא החיוב (כולל דמי משלוח).
נא לאשר זאת בחוזר כדי שאוכל להחזיר את המכשיר, ללא סחבת נוספת.
From: service [mailto:service@elkol.com]
Sent: Wednesday, August 31, 2005 6:22 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
יוסף שלום רב,
בהמשך לשיחתינו מהיום להלן סיכום הדברים:
המוצר ימסר על ידך בנק' שירות שלנו בת"א ברח' יגאל אלון 126 בצירוף מכתב לגבי הטענה.
עם קבלת המוצר פנייתך תיבדק ובהתאם לזאת תבוטל הזמנתך.
בברכה,
פירלס----- Original Message -----
From:
To: 'service'
Cc: service@wallashops.co.il
Sent: Sunday, August 28, 2005 5:54 PM
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
לחברת פירלס האוטיסטית!
שום דבר לא טופל !!!!!
עכשיו אין ספק שיצאתם מדעתכם. אתם לא רק רמאים אתם גם משחקים אותה מטורפים או אנאלפביתים. (אפילו לא קראתם את הודעתי הקודמת)
אנחנו נפגש בבית המשפט, ושם תנסו לחזור בפני השופט על "פנייתך טופלה טלפונית".
אני מבין שאין לי צורך להמתין שבוע שלם כפי שנתתי לכם, כי אתם רק תמשיכו לפלוט תשובות חסרות שחר.
From: service [mailto:service@elkol.com]
Sent: Sunday, August 28, 2005 7:26 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
יוסף שלום רב,
תודה על פנייתך.
מבדיקה בהזמנתך נמצא כי פנייתך טופלה טלפונית.
נשמח לעמוד לשרותך בעתיד.
בברכת יום טוב,
פירלס----- Original Message -----
From
To: 'service'
Cc: service@wallashops.co.il
Sent: Sunday, August 28, 2005 4:12 PM
Subject: RE: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
א"נ
אתם יצאתם מדעתכם, או שחושבים אותי למטומטם. אינני יודע מה מצבכם. אך אני לא מטומטם. במכתב שלי יש עובדות ברורות ודרישות ברורות. הן אינן יכולות להיות "מטופלות ע"י נציג טלפוני" ואכו לא טופלו. מלבד טלפון קצר של גב' שלא היה לה מושג על מה מדובר לא נעשה דבר.
אני חוזר ומזהיר אתכם שאם לא יוחזר כספי בהתאם לדרישה שקיבלתם תוגש תביעה ללא דיחוי. מכיוון שאני יוצא לחו"ל בעוד שבועיים, אני מבטיחכם נאמנה שלא אשלים עם שום סחבת.
From: service [mailto:service@elkol.com]
Sent: Sunday, August 28, 2005 4:42 PM
To:
Subject: Re: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
שלום רב,
תודה על פנייתך.
ע"פ בדיקה בהזמנתך נמצא כי טופלת ע"י נציג טלפוני.
נשמח לעמוד לשרותך בעתיד.
בברכת יום טוב,
פירךלס
1599500250. ----- Original Message -----
From:
To: service@wallashops.co.il ; service@elkol.com
Sent: Wednesday, August 24, 2005 1:07 PM
Subject: הזמנת ואללה מס 712786 הזמנת פירלס מס 117798
מבלי לפגוע בזכויות
א"נ,
ביום 6/8/2005 רכשתי באמצעות וואלה שופ, מכשיר DivX מותג UPXUS דגם DVP-602. (אישור הזמנה מצורף).
בשיחת טלפון עם נציג מכירות שדרגתי את הקניה לדגם DVP-608, בתוספת של 150 ש"ח. השידרוג נעשה כי המכשיר המשופר ניתן לעדכון גרסאות של DIVX.
ביום 19/8/2005 קבלתי את המכשיר בדואר. (וזאת לאחר שחשבוני בחברת האשראי חויב בתשלום ראשון כבר ב-8/8/2005 בניגוד לחיוב ביום המשלוח שמקובל בחברות הגונות). מיד התברר לי כי המכשיר אינו עומד במה שהוא אמור לעשות, ונפלתי בפח של מצג שווא. אין במכשיר זה שום אופציית שדרוג. התוצאה המתבקשת היא כמובן שתקליטורים שבידי, עם סרטים בפורמט DIVX אינם נשמעים או נראים במכשיר. כיוון שהיה יום ששי נאלצתי לחכות ליום ראשון כדי להתחיל בסאגה השל התקשרות לפירלס.
ביום ראשון, ה-21/8/2005 ניסיתי במשך שעות ליצור קשר עם שרות פירלס. רק לאחר שהתלוננתי וואלה, ושלחתי פקס חריף - קבלתי אחר הצהרים טלפון מבחורה שלא היה לה קצה חוט לענות לי.
ביום שלישי ה-23/8/2005 הצלחתי לאחר כמה שיחות "אלימות" להגיע לאיש תמיכה שבעצם אישר לי כי אין שום שדרוג. תשובתו הסתכמה במלים: "נכון שבחוברת של המכשיר אין על זה כלום, אבל באשר יהיה שדרוג הוא יופיע באתר של פירלס". לדרישתי לקבל שדרוג מידי כיוון שיש בידי תקליטורים שאינם נקראים ענה שאין...
לאור זאת אין צורך בהסברים נוספים. מדובר מכשיר שאינו מסוגל לספק את מה שהובטח בכל הפרסומים, או בלשון פשוטה משפטית מצג שווא.
אתמול דברתי עם נציגת שרות שהסבירה לי כי אוכל להחזיר את המכשיר במשלוח על חשבוני - ולשלם "דמי ביטול" בסך 5%.
הריני להודיעכם איפוא, כי לאור ההונאה שבצעתם, עליכם להיות שבעי רצון אם לא תתבעו לדין פלילי או אזרחי, ואני עומד על כך ביטול העסקה הזה יסתיים ללא אגורה אחת של הוצאה עבורי. (למעט הזמן הרב שבזבזתי)
אשר על כן אתם נדרשים:
1. לזכות מיד את חשבוני, ולהחזיר לחברת האשראי את התשלום הראשון.
2. להודיע לחברת האשראי כי התשלומים הבאים שלי מבוטלים.
1. לשלוח נציגכם לביתי לקבל חזרה את המכשיר.
באם לא תענה דרישתי זאת תוך שבוע - תוגש תביעה מיידית לבית הדין לתביעות קטנות. במקרה זה תכלול התביעה אלמנטים נוספים.
בכבוד רב
_____________________________________
|
|