16-07-2010, 16:52
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
תסלח לי, אבל אתה טועה. בציוד המעפאן שחברות התקשורת מחלקות בישראל (זול...), ניתוק מהחשמל וחיבור מחדש בהחלט יכולים לפתור בעיות חיבור, בגלל שהם מאפסים דברים מסויימים בציוד.
זה לא אמור להיות ככה, אבל זה ככה.
לכן כן צריך לבדוק את זה.
לא תמיד זו תהיה הבעייה.
מה שכן, הנציגים שדורשים ממני לעשות דבר כזה אחרי שכבר עשיתי אותו לפני שהתקשרתי (שהרי אני לא צריך להמתין על הקו רבע שעה בשביל שיגידו לי להוציא ולהכניס כבל...), ולפני שהם ניסו לעשות שינויים בציוד בצד שלהם או לעשות דברים משמעותיים כמו בדיקת SnR, ואני מבהיר להם שוב ושוב שכבר עשיתי את זה ואין צורך לעשות כלום - זה - זה כבר גובל בסוג של טמטום. כמובן שבשלב זה וכי אני מעדיף להיות חכם מאשר צודק, אני אומר "בסדר, אני עושה את זה", מחכה טיפה בסבלנות, ואומר "הנה הוא נדלק מחדש, וזה עדיין לא עובד...". באופן מפתיע הם מצליחים לסדר את הבעייה מאוחר יותר מבלי שבפועל המודם נותק שוב מהחשמל. מדהים...
על איזה קבצים אתה מדבר אני לא יודע - אתה מדבר על המחשב שלך? על Windows? כן, שם בהחלט יכולה להיות בעייה. אבל גם במקרה זה, לא סתם בכל המוקדים הטלפונים של כל ספקי האינטרנט, ישנה, בזמן ההמתנה (שלדעתי מכוונת להיות בערך פרק הזמן שלוקח להפעיל את חלונות מחדש), את ההודעה: "בזמן ההמתנה, מומלץ להפעיל את המחשב מחדש".
אבל ללא ספק הכי כיף זה להתקל בתומכים שמבקשים, אחרי עניין חיבור המודם מחדש, שאני אפעיל את המחשב שלי מחדש. וכשאני אומר להם שאני לא משתמש בחלונות, ובמה שאני משתמש - דברים עובדים פשוט, במשך חודשים ואפילו שנים, בלי הפעלה מחדש... אז הם נהיים חסרי אונים. אבל יש כאלה שלא מוותרים: "אולי תפעיל בכל זאת מחדש?" ברר...
|