25-05-2010, 22:26
|
|
|
|
חבר מתאריך: 12.04.06
הודעות: 2,021
|
|
אז איך תסביר את העובדה שאנשים שפותרים את כל המבחנים מהשנים הקודמות [שקיימות] ולא מצליחים במבחן שלהם?
אני לא מדבר על לחץ, בלאק-אאוט וכו'.
אצלנו [לא במתמטיקה] - פתרנו מבחנים (שלמים!) מ13 שנים קודמות. מ97 עד 2010.
במשך 13 שנים השאלות חזרו על עצמן, כמעט אותם ניסוחים, שאלות, תרגילים.
ודווקא במבחן שעשינו, פתאום שינו [ממש!] את הניסוחים של השאלות, שאלו דברים שלא שאלו 13 שנה אחורה.
אם זו היתה בעיה של לחץ מהמבחן וכו' - אז חלק מהתלמידים היו מצליחים וחלק לא.
אבל באופן גורף - כולם ידעו את אותם נושאים, ונתקעו בנושאים האחרים.
אני לא יודע איך היה היום במתמטיקה, אבל אני רק טוען - שזכותם של תלמידים להגיד שהיה קשה וייתכן שזו המציאות, ולא סתם "התבכיינות" של התלמידים.
_____________________________________
|