26-03-2010, 12:19
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,777
|
|
אוקיי, רק רציתי שתעשה את הבדיקה, כי לפעמים זו הבעייה. וזה ש"זה NGN" זה סתם חרטא - בזק פשוט שדרגה את הרשת שלה למצב של שאר העולם באיחור של כמה שנים... זה לא הופך אותה לחסינה להפרעות/תקלות.
עכשיו נשאר לך לבדוק בלי ראוטר, לוודא שזה לא הראוטר שלך שקורס מנפח המידע שנשלח אליו בהרבה חיבורים (כמו שטורנט יכול לייצר...)
ולבסוף, אם מסתבר שזה כן הספק - מסקנה שאתה צריך ללמוד לחיים: א. עדיף לא להתחייב ב. אם אתה חייב להתחייב, לפחות שיתנו לך כמה ימי נסיון לפני תחילת ההתחייבות, שבהם אתה יכול לבטל בלי תנאים. בבזק בינלאומי, למשל, מוכנים לתת לך לנסות (או לפחות היו מוכנים בפעם האחרונה שהייתי מעורב בתהליך בחירת ספק). מי שלא נותן, לדעתי, הדבר אומר דרשני: עדיף לא לעשות עסקים איתו...
בדיעבד, אתה יכול לרמוז להם שהמהירות לא מקובלת עלייך, ומבחינתך לא קיבלת מה שאתה משלם עליו, ולבקש יפה לבטל את ההתחייבות, כי אתה התחייבת מול התחייבות שלהם, שלדעתך הם לא מקיימים. באם הם יסרבו לבטל לך את ההתחייבות (שאגב, אתה צריך לבקש שישלחו לך עליה אישור בדואר/פקס, כדי שלא יכחישו אח"כ, כמו שחברות תקשורת נוהגות לעשות בישראל תדיר...) - אז אפשר לאיים עליהם בפנייה לערכאות. בין אם תעשה זאת בסוף ובין אם לאו, האיום לא יכול להזיק.
כמו כן, רצוי להקליט את השיחות ואת ה"תירוצים" לשאלה מדוע ההורדות שלך איטיות (תשובה: כי הם עושים QoS ומתעדפים HTTP, כמו כל הספקים בארץ... אבל הם לא יגידו לך את זה ואף יכחישו אם תשאל במפורש...) - כדי שיהיה "נשק" ל"יום הדין"...
|