טכנאי הוט מאשים אותנו בחיבור פיראטי - לך תוכיח
שלום רב,
אתמול דפק על דלתנו בשעה 19:30 לערך נציג הוט, שאלנו מי זה והוא ענה בשקט שבקושי מבינים מיהו ומהו, הוא היה צמוד לעינית, 6 פעמים נאלצנו לשאול מי זה עד שהוא אמר אני מהוט יש לכם כנראה בעיה בכבלים, הלכתי לראות אם הטלפון או האינטרנט לא עובד והכל היה בסדר, לכן עלה חשדי מיהו והשבתי לו שאין לי שום בעיה, בשלב הזה הייתי בטוח שאם הוא באמת מהוט אז הוא בטח נציג מכירות, אמרתי לאשתי את רוצה כבלים? כי חבל על הזמן, והיא השיבה לו מבעד לדלת שאנחנו משפחה דתית עם שימוש מוגבל בטלוויזיה ואנחנו לא צריכים כבלים, עכשיו הוא אמר יש בעיה בכבלים אני טכנאי תפתח, שאלתי את אשתי אם אולי היא תיאמה שרות כלשהו או משהו כזה והיא השיבה שלא, התעקשתי והשבתי לו שלא הזמנו טכנאי, התקשרתי להוט לשאול אם האיש בחוץ הוא אכן טכנאי, בשעה זו ענה המשיבון כי אין שרות רק תמיכה טכנית ולהתקשר למחרת, אמרתי לו שאני לא פותח כי אני לא מבין מה הוא רוצה ושהוא מפריע לארוחת ערב. אמרתי לו שהוא מוזמן לתאם ביקור דרך הטלפון מהוט ובכל מקרה שיפסיק להפריע עד לאחר האוכל. ואז הוא אמר אני מנתק אותכם מהטלוויזיה כי אתם מחוברים פיראטית, מיד השבתי לו תנתק מה שאתה רוצה לי יש רק אינטרנט וטלפון, בשלב זה ראיתי בעינית שהוא ניגש לארון במסדרון, הצטיידתי באקדח שלי (על כל מקרה שהוא איזה פורץ או פושע אחר -אני שוטר מתנדב) ומייד יצאתי אליו למסדרון לראות מה קורה פה לעזאזל!, הוא אמר אתה רוצה להתחבר בתשלום לכבלים או שאנחנו נתבע אותך, יש לי פה מכתב מעו"ד. אמרתי לו לתבוע על מה? אין לי כבלים ואני לא פיראטי, יש לך טעות אמרתי לו החיבור שאתה מחזיק הוא של האינטרנט והטלפון - חוט אחד בלבד וחוקי למהדרין שטכנאי הוט חיבר, אנחנו משפחה דתית שחזרה בתשובה זה מכבר, את הילדים שמנו בגנים דתיים, והוצאנו את כל הטלויזיות מהבית מזמן למעט אחת שהשארנו בסלון, לא חיברנו שום כבלים ואין לי כבלים, אנו שולטים בתכנים של הילדים ושלנו, והטלויזיה היא בשימוש ה-DVD וחיבור נוסף למחשב שם אני מציג את התוכניות, הסדרות והסרטים של הילדים ושלנו ע"פ בחירה. הוא שאל אם הוא יכול לראות ואמרתי לו בבקשה אך אני רוצה תעודה המעידה כי הוא מהוט, הוא הציג לי והוא ערך סיור בבית ונוכח כי יש טלויזיה אחת,
הוא אמר טוב כנראה שאתה מחובר אנלוגי, השבתי שאין לי ממיר לא אנלוגי ולא אחר, הוא בחן את החיבורים לטלויזיה והראיתי לו שהיא מחוברת ל-DVD, ולמחשב קבוע יחודי לה, זהו. בשלב זה הוא עבר לאפשרות נוספת, אני רואה שאין ממיר וגם לי רשום שאין לכם ממיר והוא האשים אותי שניתקתי כבל משקע כבלים בפינת הסלון. אמרתי לו שזו האשמה חמורה הייתי איתו בדלת ואח"כ במסדרון, הטלויזיה היא בשימוש ללא הוט, אמרתי לו ראה בעצמך למה היא מחוברת, ראה בעצמך שהשקע היחיד המחובר הוא בפינת העבודה לאינטרנט וטלפון. אגב אמרתי לו שאם אנחנו מסכימים שאין בדירה זו שימוש בממירים, ברור לו שאני לא יכול לחבר סתם כבל לתקשורת ההברגות היחודית של הוט, הוא אמר לי טכנאי עזר לך או שקנית את החלקים היחודיים. לאט לאט הבנתי שהנציג / טכנאי איינו תמים ומנסה להפעיל עלי לחץ כאילו משפטית אני באיזה בעיה ולסחוט ממני התחברות. שוב התעשתתי וביקשתי ממנו להבין מדוע הוא מאשים אותי ועל סמך מה? הוא אמר בנקודה זו היה שימוש, טכנאי שהיה בביניין בדק תדרים וככה אנחנו חושבים שהיה בדירה שימוש. ברוך השם אמרתי לו על מה אתה מדבר הנקודות בבית אפילו לא מחוברות, בו בדוק בעצמך תראה אם יש חיבוריות אם יש תקשורת, איזה כבל יעזור לי אם אין בכלל תקשורת, בעצמך ראית שמחובר רק הטלפון אינטרנט, אני הרי ביקשתי במקור לחבר רק את נקודת העבודה ובוודאות אני יודע עוד מיום החיבור שהנקודות האחרות לא חוברו ולא פעילות לכן גם טענתו זו מופרכת. הוא הבין שנקלע לבעיה ואמר אני לא רוצה לבדוק, שאלתי למה? הרי תוך דקה תדע אם בכלל יש תקשורת בנקודות אחרות מלבד הטלפון! לא זה לא התפקיד שלי, אתה רוצה להתחבר או שאני מנתק, אמרתי לו שוב אתה יכול לנתק אין את מה. ואז הבחור חושב שיש לו עסק עם אידיוט ומנתק את הכבל היחיד בארון שמחובר לדירה שלי, אני אומר לו מה אתה עושה! אין לי טלפון להתקשר לשרות הוט (גם אם יענו לי מתמיכה ולא מהשרות לפחות שיתעדו את זה שהוא בכלל לא רוצה לבדוק) תשובתו היתה אאהה רגע..אני מתחיל קודם בתשתית וחיבר חזרה את אותו כבל שניתק של הטלפון והאינטרנט! לפיכך שוב התעקשתי איתו במקום איומך אתה רוצה לבדוק אם הבית מחובר או לא כי את אותו כבל שניתקת גם חיברת. הוא לא הסכים ואמר אני לא הולך עכשיו לאוטו ומתחיל לבדוק עם מכשיר. התחמק מזה אז אמרתי אוקיי תביא רק כבל הרי אם הנקודה בסלון מחוברת ואתה טוען שהיה שם כבל מיוחד של הוט שאיתו ראינו טלויזיה, הלואי והיה לי כזה להראות לך שאין שם תקשורת אפילו, בו נחבר אחד שלך ונראה טלויזיה. שוב הבין שהוא בבעיה וסירב - זה לא התפקיד שלי אמר. בשלב זה כבר הבנתי שאין לו רצון לבדוק אם כל העניין הוא טעות אחת גדולה, התחננתי שיתעד במסמכיו שלא בוצעה בדיקה לחיסוריות, קישוריות, שאותו כבל שנותק גם חובר, הוא חזר על המנטרה "לטובתך שנינו יודעים שראית כאן טלויזיה, ערוץ 10 בו תתחבר לכבלים בנוסף לאינטרנט ולטלפון, לטובתך..."ושאר הפחדות ואיומים. ואני שבתי על דברי בצורה גלויה בפניו יש שימוש בטלויזיה אבל לא בכבלים, הטלויזיות בארץ אינן שמורות רק לכבלים, ראית את החיבורים שלה, ראית ששני מחשבים מחוברים אליה אחד קבוע ומחשב שני עם כבל מחשב יחודי, ראית שאת ערוצי הטלויזיה אני מציג מהמחשב, רציתי גם להדגים לו אבל הוא לא רצה, רציתי גם להראות לו את כל אלפי התכנים השמורים במחשב שאותם אני מציג לילדים ולנו, אבל הוא לא רצה. לסיכום אמרתי לנציג לפיכך עתה שאני מתעקש להישאר בשרות האינטרנט והטלפון בלבד, מה מונע ממכם לטעון תמיד שאני משתמש כבלים ולבקש עוד כסף לשרות שאייני לוקח ממכם,הוא אמר נכון אתה לא יכול להוכיח אז למה שלא תגמור את הסיפור לפני שיהיו לך כאן בעיות ותתחבר בצורה חוקית. הראיתי לו שפעם שרצינו אפילו טלויזיה השתמשנו בצלחת פרטית מחוץ לדירה שמנותקת אז אני בטח לא צריך את הוט, אני יכול לחבר את הצלחת שוב.
הוא אמר עזוב עשו לך כאן בדיקת עוצמות וראו שהממיר שלך מושך עוצמות של טלוזיה, איזה עוצמות שאלתי אותו יש כאן איזה אי הבנה, וחוץ מזה אין לי ממיר בכלל, אז הוא התפלפל שהוא נאמן להוט ולא לי ויש להם בדיקה למערכת העוצמות.
אמרתי לו אני מוכן לקיים איתך דיון טכנולוגי, אני מהנדס תוכנה, אין לי שום יכולת לשלוט על מה שאתה משדר עוצמות וכולי. הוא אמר אנחנו יכולים לבדוק אם ממיר משך עוצמות, שוב אבל אין ממיר, אז אולי הטלויזיה לבד משכה. הוא לא רצה להסביר את השטויות שלו. (הערה בבירור שלי עם אנשי מקצוע מדובר בסלט שלם שהוא עשה, לגבי דיגיטלי אפשר לראות ערוץ חזור אך הבית לא מחובר דיגיטלית ואין גם ממיר דיגיטלי, לגבי אנלוגי אפשר לבדוק עוצמות יציאה, אין דבר כזה עוצמות משיכה של טלויזיה, והיות והוט מחברת ומגדירה את העוצמות שידור שלה בחוץ, אין לי כל שליטה על כך, יתרה מכך אם התפתחה טכנולוגיה של בדיקת ערוץ חזור אנלוגית הרי שחייבים ממיר, שאין ויכוח שכמובן אין לי, בכל מקרה גם בדיקה כזו לא מוכיחה את האשמה המעליבה של הטכנאי שהיה שאני את הטלויזיה שלי רואה ממכשירים זולת הוט!!!)
בקיצור או שלימדו אותו לחזור על האשמות בעיקביות ולנסות לערער את הלקוחות, או שאין לו סמכות מהחברה להפעיל שיקול היכן קיים ספק, או שאין לו אמון באף אדם, או שנפלתי על אדם שאין עם מי לדבר.
אני מאד כועס, וכבר השלמתי עם העובדה שאני הולך להילחם בגדולים ממני. השקעתי מאד בכדי שהבחור יוכל לראות לבד את גודל אי ההבנה בכל פרמטר במיוחד שאין בכלל תקשורת לנקודות בבית.
להפתעתי הבחור נכנס למעלית והולך, אני רודף אחריו ואומר לו - נו מה עם המכתב שאמרת שתיתן לי, על הפיראטיות כביכול ועל הליכי משפט של העו"ד על הבדיקות שהטלויזיה משכה ושאר דברים, הוא אמר החלטתי שמהחברה או העו"ד ישלחו לך אותו, אני עכשיו לא נותן לך כלום. אמרתי לו אז בו נרשום מה ראית, מה עשית, מה בדקת ומה לא בדקת. לא אני לא רוצה ולא אעשה את זה, "ככה" הוא אמר לי מבחינתי אני נאמן להוט ולא אעשה משהו שישרת אותך, ומבחינתי אתה רואה טלויזיה בכבלים ואני ניתקתי אותך כי אתה לא רוצה לחתום על חיבור חוקי לטלויזיה ואתה רוצה להישאר רק באינטרנט ובטלפון.
אני לא צריך כבלים אם אני רואה את ערוצי החינם של ישראל ורק לתכנים הראויים, ובטח לא בשבת וחג.
הבחור הלך.
מה אתם אומרים מה עלי לעשות? כאמור הבחור הלך בלי להשאיר מכתב או התראה בשלב זה.
|