13-03-2010, 12:07
|
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 16,971
|
|
|
הפניות המוזרות לשירות לקוחות: "מייעצת לכם להתחיל לייצר דאודורנטים בניחוח דלק מרענן"
כולם יודעים שלא פשוט לעבוד בשירות לקוחות של חברות מסחריות, כאלה שמוכרות מוצרי צריכה. ללקוחות יש נשק נגד חברות גדולות: תלונות ותהיות והם לא מהססים להשתמש בו, אפילו שלרוב מדובר באקדח מים.
בין התלונות הרגילות על הבטחות שווא, חוסר טריות, מחסור במוצר ומציאת חפץ חד או אורגניזם חי בתוכו, נתקלים אנשי השירות בתלונות שכאילו באו מעולם ההזיות.
זה מתחיל מצרכנים תמימים שבטוחים שפרסומת מבטיחה להם אמיתות שחקוקות בסלע. בקמפיינים לדיאודורנטים של AXE, נעשה שימוש בסלוגן: "אקס מסייע במשחק החיזור".
מאז, מידי פעם מתקבלות במוקד השירות בארץ של החברה תלונות, כמו זו של עו"ד, שהתלונן בשם מרשו כי הבחור משתמש ב-AXE, אך לא מצליח להשיג בחורות, בניגוד למה שמבטיחה הפרסומת.
בהודו, צרכן אפילו תבע את החברה, בטענה שלמרות שכבר 7 שנים שהוא משתמש במוצרים, הוא עדיין לא הצליח למצוא לעצמו כלה.
זה כלום לעומת מה שסיפרה לנו ליאת, שעבדה לפני מספר שנים כסטודנטית בשירות הלקוחות של אחת מחברות המזון. "אנשים היו מתקשרים אלי, סתם כדי לשאול מה השעה", היא נזכרת.
"או לומר לי שיש להם בעיה - הכלבה שלהם לא אוהבת את המזון (לבני אדם!) שאנחנו מוכרים. האדם שהתלונן על כך שאל אם אפשר לדאוג שהמזון יהיה יותר טעים לכלבים, משום שזו הנפש הכי קרובה אליו, והחברה שלנו תרוויח מזה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3861555,00.html
_____________________________________
-----------------------------
S e g m a n y
|