לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-02-2010, 14:24
  erez yosef erez yosef אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.02.10
הודעות: 2
תביעה ייצוגית כנגד אייבורי, KSP ו CRG

ייצוגית נגד אייבורי ו-KSP: מכרו כוננים פגומים של Seagate


בתביעה בסך 160 מיליון שקל, שהוגשה גם נגד סי.אר.ג'י. אלקטרוניקס, יבואנית מוצרי Seagate, נטען כי במשך כשנה וחצי מכרו הנתבעות כונן קשיח ממותג זה - למרות שידעו כי הוא פגום


נועם שרביט

7/12/2009


לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך 160 מיליון שקל נגד רשתות המחשבים אייבורי ו-KSP ונגד סי.אר.ג'י. אלקטרוניקס, יבואנית מוצרי Seagate, בטענה כי במשך כשנה וחצי מכרו כונן קשיח ממותג זה למרות שידעו כי הוא פגום.

התובעים, עו"ד ארז יוסף ומאיר בן-שבת, טוענים באמצעות עוה"ד אלונה כביר ויצחק לוין, כי באמצע ינואר 2009 הודיעה היצרנית Seagate כי בסדרה מספר 7200.11 של כוננים קשיחים שייצרה נפל פגם בייצור, הגורם לאובדן כל המידע המאוחסן עליו או להיעדר אפשרות גישה למידע המאוחסן בו. הודעת החברה פורסמה באתר האינטרנט שלה, בתקשורת ובכל מקום אפשרי.

התובעים טוענים כי בידיהם ראיות לכך שהפגם בייצור היה ידוע ל-Seagate ולנתבעים לפחות מאמצע שנת 2008, חודשים ארוכים לפני ההודעה הרשמית של חברת Seagate, שכן רוכשים רבים התלוננו על הפגם בפורום הרשמי של היצרנית, אך הודעותיהם צונזרו מהפורום.

4 ימים לאחר ההודעה הרשמית הוציאה Seagate "עדכון קושחה" (firmware) לתיקון התקלה, אלא שהתברר כי הוא הזיק יותר משהועיל, שכן הוא "נעל" חלק מהכוננים באופן הפוגע ביכולת לשחזר את המידע על-ידי מומחה. בחלוף מספר ימים הוציאה עדכון קושחה חדש ותקין, שהיה בו להועיל רק לכוננים שלא ננעלו.

למרות כל זאת, טוענים התובעים, המשיכו היבואן, אייבורי ו-KSP לשווק ולמכור את הסדרה הפגומה במשך שנה לאחר ההודעה הרשמית של היצרנית, ואף לא הזהירו את לקוחותיהם כי יש פעולת מנע של "עדכון קושחה" שבאמצעותה ניתן להציל את הכונן הקשיח הפגום מקריסה.

פגם הייצור גרם לכשל של החומרה ולאובדן המידע ו/או גישה למידע לעשרות אלפי אנשים שרכשו אותו, והכונן שלהם שבק חיים במפתיע כעבור זמן קצר. מעבר לעוגמת-הנפש הרבה שנגרמה לרוכשים, נטען בתביעה, רבים נאלצו לשלם כ-2,000 שקל לחברות שיחזור מידע על מנת לשחזר ולהציל את המידע שאבד בשל הפגם בכונן הקשיח. (ת"צ 4804-12-09).

המקור לכתבה:

http://www.globes.co.il/news/articl...0520270&fid=829

כל צרכן שרכש כונן קשיח של היצרנית סיגייט מסדרה 7200.11 מוזמן לשלוח מייל בעניין לעו"ד ארז יוסף :

erezjosef@gmail.com


print()
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:16

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר