לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 10-02-2010, 03:07
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "רוצים לעבוד בנתב"ג? (מודעת דרושים)"

מדובר בתפקיד שזכה לשלל שמות ובהם: קצין מבצעים, פקח רחבה, סוכן רחבה, מתאם רחבה או בקיצור אחד שעובד ברחבה (רמפה) ביום בליל ובערפל, בחום ובקור, כשיבש ורטוב - או בקיצור "רמפיסט"

הגדרת התפקיד:
פקח הרחבה אחראי לתיאום וניהול כל הגורמים במטוס מרגע כניסתו לעמדה (PIT) ועד ליציאתו לטיסה הבאה. פקח הרחבה מוסמך מטעם חברת התעופה לפקח על כל הגורמים העובדים בסביבת המטוס ולדאוג לכך שיבצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר.

בנוסף לכך, משמש פקח הרחבה גם כאחראי על בטיחות הנוסעים ברחבה ובטיחות המטוס ובאחריותו לעדכן את אחראי המשמרת או כל גורם רלוונטי אחר לגבי כל תקרית או חריגה.

הפקח מהווה איש קשר בין כל הגורמים למטוס. איכות עבודתו נמדדת בערנותו וביכולתו לזהות ולפעול מראש במצבים העלולים לגרום לאיחור ביציאת המטוס או חמור מכך - לסכן את המטוס והסובבים אותו.
תפקידי פקח הרחבה מתרכזים בעיקר (אך לא רק) באחריות על צוותי האוויר, הדלק, הנוסעים והמטען.

מבין תפקידיו לפקח על:
* מכונאים - צוות התחזוקה האחראי לכל הטיפולים המכניים והטכניים הקשורים במטוס וכן לתדלוקו
* ברוב החברות גם לדחיפתו של המטוס למסלול או ממנו.
* מנקים - אחראים לניקוי פנים המטוס (תא הטייס, קאבינה והשירותים), וכן לסידור פנים המטוס בהתאם לאופי הטיסה המבוצעת (החלפת כיסויי הטיסה, החלפת חוברות חברת התעופה, שקיות הקאה וכד')
* קייטרינג - אחראים על זיווד המטוס
* משנעים ומפעילים - אחראים על פריקה והעמסה של תאי המטען

בקיצור - אנחנו מחפשים אנשים אחראיים, בוגרים, אסרטיביים ובעלי "ראש גדול", שמבינים שבהיותם מעגל הבטיחות האחרון והקריטי ביותר ליד המטוס - בכוחם וסמכותם למנוע תאונה - גם אם כל שאר המעגלים כשלו.

וכמובן - אם אתם אוהבים ונושמים תעופה - זו ההזדמנות שלכם להפוך תחביב למקצוע ולחוות את התעשייה הזו ממקור ראשון. וזאת בהחלט לא עבודה שיש בה שיגרה משעממת...

באשר לעבודה כסטודנטים - זה די אינדיבידואלי ותלוי בעיקר במערכת השעות ועד כמה אתם מבלים בלימודים... (ויש בינינו הרבה סטודנטים וחיילים משוחררים).

צחי
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 10-02-2010 בשעה 03:16.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:52

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר