בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Dorset Perception שמתחילה ב "שאלה בקשר לאפקט בצילום"
חשיפה ארוכה למעשה מכניסה אור לתוך המצלמה במשך זמן הגדול מהזמן הרגיל שלוקח צילום.
תסתכל על הווידאו הבא:
אתה תראה שהמכוניות בסרט נמרחות בתמונה בגלל שכל פריים אורך זמן רב מהרגיל.
ככל שמשך החשיפה ארוך יותר, המצלמה תקלוט את התנועה בסצינה ותמרח אותה.
מצד אחד - אם הדבר שנמרח הוא בהיר משמעותית מהרקע, אתה תקבל את הצריבות שאתה רואה בפריים שלי עם המכוניות.
מצד שני, אם האובייקטים שזזים בפריים, הם יחסית כהים מהסצינה או בערך באותה רמת בהירות - הם עלולים להעלם כמעט לחלוטין.
בקיצור - הטכניקה פשוטה... העמדת המצלמה על חצובה להמנע מרעידות) מול סצינה המורכבת מנוף סטטי (כמו מגדלי עזריאלי) ותנועה עם אורות (למשל מכוניות בכביש או גלגל ענק מסתובב), כיוון המצלמה לחשיפה של X שניות (כמה שיותר - האפקט יצא יותר חזק [צריך לשחק כדי להגיע לתוצאה אופטימלית - ניסוי ותהיה]) וזהו...