06-10-2009, 21:55
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 21,076
|
|
תבין, זה לא בני אדם או "האנושות", זה התאגידים.
הרי רק אחוז אחד מהאנושות מנהל את כל ההצגה הזו ממילא,
התאגידים הם שמכוונים את ההמונים לכיוון שנוח להם, וכמו שכבר הוכחנו אינספור פעמים,
בני אדם נוהרים אחרי זה בהתלהבות המונית, בגלל כמה סיבות עיקריות:
1. סטנדרט - הכל היום עובד בצורה מסוימת, מה שלא משאיר לי את הברירה להשאר מאחור (ונותר לשאול, מי קובע סטנדרטים?)
2. אנחנו נגיד לך מה אתה צריך - אנחנו "חושבים" שאנחנו יודעים מה אנחנו צריכים, למעשה הכל מוזן לנו בקשית
3. טרנד - אם לכולם יהיה, גם אני רוצה שיהיה לי
נעשו כל כך הרבה מחקרים על הפסיכולוגיה האנושית, כח הסוגסטיה, NLP, תלפטיה,
עד שהיום הפכו את השליטה בהמונים לאמנות של ממש - הרי רק הטלויזיה עצמה מהווה איזה 70 אחוז מזה,
ומדענים כבר חקרו וגילו, שריצוד השידורים בטלויזיה מותאם במיוחד לקצב מסויים שגורם למח להיות במצב דמוי שינה, דהיינו מצב מוחי של גלי בתא.
זה אומר שכשאנחנו רואים טלויזיה, ובמיוחד כשזה למשך זמן ממושך, אנחנו חצי מהופנטים תאמין או לא,
ואז המסרים חודרים הרבה יותר בקלות וביעילות, וזה מבלי להזכיר טקטיקות שיווק מתוחכמות,
כמו שימוש בשתיקות מתוזמנות, בחירת מילים ספציפיות ששוברות חסמים, שפת גוף,
כל הפרסומות הללו, כל הכתבים בחדשות, כל מערכת המדיה העולמית מבוססת על לימוד ויישום הפסיכולוגיה האנושית,
איך לפנות לצופה, איזה הבעה לעשות במילים מסויימות, באיזה מילים לבחור, באיזה מוזיקה להשתמש לאיזה כתבה וכו'..
בני אדם מופצצים בכל רגע נתון באינספור מסרים גלויים וסמויים שמוזנים אליהם בטלויזיה
כתוצאה של עשרות שנות מחקר ופיתוח בתחום הפסיכולוגיה האנושית וההנדסה החברתית.
אז כשאתה תוהה למה ללפטופים שלנו יש זיהוי פנים וזיהוי ביומטרי,
או למה אנחנו מנדבים אינספור אינפורמציה אישית על עצמנו לפייסבוק (דבר שלפני 20 שנה היה בלתי נתפס),
אז הסיבה היא בעיקר חברתית, אנחנו רוצים להיות שייכים, רוצים להיות מקובלים, רוצים להיות שמחים,
ואם מוסיפים לזה את האוקיינוסים של מידע שאנשים פשוט לא יודעים אז...איך אמרו פעם? "מה שלא תדע לא יכול לפגוע בך.."
נערך לאחרונה ע"י Lance בתאריך 06-10-2009 בשעה 21:57.
|