לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-08-2009, 11:51
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
IQPC - מתחילים לזייף?

ראשית אומר שבשנתיים האחרונות זו היתה חנות ברירת המחדל שלי.. הייתי אחראי באופן ישיר ועקיף למאות מחשבים שנרכשו מהחנות הזו, ולעולם לא קרה מקרה דומה כפי שאפרט בהמשך. אני מקווה שזו היתה מעידה חד פעמית, אך מעתה אחשוב פעמיים לפני שאמליץ לרכוש בחנות הזו.

הסיפור הוא כזה: הזמנתי עבור חבר מחשב מהחנות, תוך בקשה לקבלו באמצעות משלוח בתוספת תשלום. למחרת התקשרו אליו מהחנות, ואמרו שהם קיבלו את ההזמנה ובערך תוך שבוע הוא יקבל את המחשב. כעבור שבוע וחצי, כשלא היתה שום פנייה מהחנות והמחשב לא הגיע, הוא התקשר אל החנות, שם נאמר לו שהם ניסו לתפוס אותו במייל, אך ככל הנראה המייל שלו נרשם לא נכון. הבעיה היא שאין את המעבד שרצינו במלאי, וצריך להרכיב עם מעבד אחר. לשאלתו, מדוע הם לא התקשרו כשהם ראו שהמייל לא תקין, נאמר כי הם לא עובדים עם טלפונים, אלא במייל בלבד. טוב, בחרנו מעבד אחר, והובטח שיעשה מאמץ להוציא את המחשב כמה שיותר מהר. כעבור יומיים, כשלא היתה שום פנייה מהחנות, שוב החבר התקשר אליהם, אז נאמר לו שיש בעיה עם הזכרונות, ושצריך להחליף אותם. זה היה ביום רביעי, כשנאמר לו במפורש שבכל מקרה, בשישי-שבת הוא יוכל לעבוד על המחשב ושהוא לא ידאג. בשישי בבוקר, שוב הוא התקשר אל החנות, אז נאמר לו, שאין מה לדאוג, שהמחשב כבר ברכב, והוא מקבל אותו עוד היום. הוא לא קיבל אותו. בשבת בערב הוא קיבל מייל עם התנצלות על כך שלא היתה אפשרות להביא לו את המחשב מסיבות משפחתיות, ושביום ראשון הוא יקבל את המחשב עם משלוח מהיר מיוחד כולל פיצוי קטן. ביום ראשון בבוקר, שוב טלפון לחנות שם נאמר לו שהמחשב אכן יצא היום במשלוח מהיר ויגיע היום. באותו יום בערב, כשהמחשב לא הגיע, שוב טלפון לחנות. יאיר, שטיפל בהזמנה לא היה פנוי לענות, והפקידה אמרה ששום מחשב לא יצא היום.
למחרת, שוב טלפון. נאמר לו שהמחשב יצא היום במשלוח, ויגיע אליו למחרת.
למחרת, טלפון לחנות, שם נאמר לו שהמחשב נמצא באביב שיגור. טלפון לאביב שיגור, אכן המחשב אצלם אך אין להם שליחים זמינים, והמחשב יתקבל רק מחר. למחרת אכן הגיע בשעה טובה המחשב, שבועיים וחצי לאחר ההזמנה, תוך הרבה משיכת זמן וחצאי אמיתות מצד החנות. דרך אגב, אביב שיגור ידועים כבעייתיים, בIQPC יודעים את זה ובעבר אף טענו שיש כוונה לעבוד עם חברה אחרת.

בקיצור, טעם מאוד מר מהרכישה הזו... כפי שאמרתי, מקווה שזו מעידה חד פעמית.
_____________________________________
ירון

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 06-08-2009, 18:36
  avihil avihil אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.10.08
הודעות: 461
ירון.. אני חושב שראוי יהיה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "IQPC - מתחילים לזייף?"

לנסות להשיג את תגובת החברה.. אם זכורני נכון, נציג מהם היה חבר כאן בפורום וענה לשאלות רבות ונענה לפניות..
(זה פשוט מציק לי מאוד מאז שקראתי את האשכול לראשונה הבוקר.. וזה נשמע כמו שירות של אחת ה"חברות" האחרות)

יש סיכוי למשהו בסגנון?
_____________________________________
ציטוט:
"אבל אני חושב שאם האיסלאם ימשיך להתחזק בחברה שלנו החברה שלנו תשתנה לגמרי. אפשר כבר לראות את זה במדינות שבהן האחוז של המוסלמים באוכלוסייה גדל. בבריסל, למשל, אנשים מקבלים מכות משום שהם שותים מים ברחוב בתקופת הרמדאן. אני לא מאמין בקשקושים של הפוליטיקלי קורקט - לא כל התרבויות שוות. אני חושב שהתרבות שלנו טובה יותר".


חירט וילדרס

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 06-08-2009, 20:37
  bikeoholic bikeoholic אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.07
הודעות: 149
מידע התייחסות לאביב שיגור
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "IQPC - מתחילים לזייף?"

אמנם לא קניתי מהם עשרות מחשבים - רק לי ולאבא שלי, אך אין לי משהו רע להגיד על IQPC.

על אביב שיגור לעומת זאת - יש ועוד איך.
בזמנו כשקניתי את המחשב הפרטי שלי עוד עבדתי משמרות לילה באבטחה.
לאחר שיצרתי קשר עם אביב שיגור (המתנה ארוכה וניווט במבוך של ניתוב שיחות אוטומטי) נאמר
לי שהמשלוח יגיע ביום מסויים לקראת השעה 16:00.
יצא המזל ובאותו היום חזרתי ממשמרת לילה אז כיוונתי שעון מעורר עם מרחב בטיחות ל-14:00.
אני מתעורר בזמן ועד 17:00 אין שליח בדלת.
שיחה למוקד של אביב שיגור ונאמר לי שהשליח היה כבר והאם בדקתי שאין חבילה מחוץ לדלת....
אני פותח את דלת הכניסה ואיזה פלא - כל הארגז , בשווי כ-6000 ש"ח , נח לו בחוץ.

אמנם שמחתי שהכל הגיע , אבל איזו חברת משלוחים המציגה את עצמה כמקצועית , לא דורשת משליח
להחתים את מקבל החבילה ?
אם השליח הקדים - מדוע לא העירו אותי ? (לא היו שיחות שלא נענו בנייד ובפרטי המשלוח יש את המספר שלי)

מסקנה - עדיף להגיע ל-IQPC אישית מאשר לסמוך על השיגור.
(וכך גם יעצתי לאבא שלי כשהוא קנה את המחשב שלו)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 07-08-2009, 10:00
  YAIR PERETZ - IQPC YAIR PERETZ - IQPC אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.10.06
הודעות: 43
תגובת החנות !
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי bikeoholic שמתחילה ב "התייחסות לאביב שיגור"

שלום לכולם !

תודה שהארתם את תשומת ליבי לעניין הנ"ל.

בכל מקרה הנה התגובה שנשלחה ללקוח :

.......

שלום ..!



לצערי לא יצר לי לראות את המייל הנ"ל בזמנו ככשלחת אותו, פשוט היתה לי תקופה של שפעת קשה במשך שבועיים - אז לא הייתי מסונכרן בצורה טובה עם הנעשה בחנות.
קודם כל באמת התנצלות מעומק ליבי על כל ההרגשה הרעה שאתה מסתובב עקב כל המקרה הנ"ל. רוב הטעויות היו לא מחויבות המציאות ובוצעו אך ורק באשמתי. לקחתי דברים על עצמי שלא דאגתי לקיים כפי שהובטח.
מס' לקחים רב נלמד מהמקרה שלך ! אני באופן אישי דואג לעשות בימים אלו מס' רב של שינויים בסדרי החנות והעבודה כדי שמקרים כמו שלך לא יחזרו עוד !
זה שנעשים טעויות - זה תמיד יקרה. המטרה שלנו לצמצם אותם עד כמה שניתן.
אנחנו כרגע בביצוע של מס' פרויקטים במקביל כדי לקדם את נושא השירות ומהירות התפעול ושיפור תהליכי העבודה בארגון :
1. ריענון כ"א
2. נהלי עבודה תחת "איזו 9002".
3. מעבר לעבודה עם חברות שילוח נוס', כגון : FEDEX/UPS - כך שההתקשרות מול הלקוח תהיה יותר נוחה.
4. נוהלי עדכונים חדשים ללקוח.

מההתנהלות איתך בטלפון ובמייל הבנתי שיש לי עסק עם בנאדם טוב - ומה שחורה לי הוא הוצאת האנרגיות המיותרות מצידך, ועל כך אני מצר. מדובר בעסק משפחתי עם אנשים טובים וישרים.
אנחנו חברה ותיקה מאד בשוק (מאז 1987), עם חברה צעירים - תחת מטרה אחת שהיא להעניק ללקוחות חווית קנייה נוחה ובטוחה באווירה נעימה, עם שירות איכותי ומקצועי לפני ואחרי הרכישה.
מקרה אחד כמו שלך, שבו אתה נשאר עם הרגשה כזו מאד מפריעה. מה שעוד, אם התקשורת היתה יותר טובה לא היינו מגיעים לידי זה. במיוחד אם היית מכיר אותנו, וקורא ושומע ביקורות מאחרים - היית מבין שזהו מקרה חריג.

........


אני אדאג להיות בקשר עם חברי הפורום אחת לשבוע לשם עידכונים לגבי השינויים שאנחנו מבצעים, ועדכוני חומרה רלוונטיים.

בכל מקרה עוד הפעם התנצלות, והבטחה שנעשה עבודה קשה כדי להעלות את רמת השירות והחוויה הכוללת לרמות גבוהות חדשות .

אנחנו נשמח לשמוע כל ביקורת לגבי כל נושא שקשור בחנות ובאתר.
כל תגובה תלקח ותשקל ברצינות - והמסקנות יופקו בהתאם. . .

הנה המייל הישיר שלי - yairperetz@gmail.com

שיהיה סוף שבוע נעים !


יאיר
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:30

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר