לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 15-07-2009, 11:31
  מושקו מושקו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.07.04
הודעות: 57
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי guygabay4 שמתחילה ב "אם אתה רוצה לדעת עוד משהו אתה..."

מאוד רוצה לדעת!! גם אני מתגייס ב3 לאוגוסט בגבעת התחמושת בירושלים.
הייתי רוצה לדעת מה עושים בשבועות הראשונים של הטירונות, משם נראה לי כבר שאני אקלוט את הראש ואצליח להסתדר..
אבל הייתי מאוד רוצה לדעת לתוך מה אני נכנס -- לפני שאני נכנס!
כמה שיותר פירוט, יהיה יותר טוב..
ותודה רבה.
נ.ב- אם אני רוצה לצאת לקורס מכ"ים, הנשק משתנה? או שאני נשאר איתו עד שאני מסיים את הקורס ואז משנים לי? ובטח גם הכוונת תהיה יותר רצינית מהרגילים, לא?
קצינים מקבלים נשקים שונים או M4 פלטופ כמו הקלעים? כי אני די בטוח שאני רוצה ללכת לקורס קצינים (כמובן שזה במידה ואני אתאים ואצליח..!) אבל ברור שאני לא רוצה ללכת לקורס קצינים בשביל הנשק......

בכל מקרה, תודה רבה ובהצלחה באימון המתקדם..!

מוש.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 15-07-2009, 13:31
צלמית המשתמש של guygabay4
  guygabay4 guygabay4 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.02.08
הודעות: 191
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי מושקו שמתחילה ב "מאוד רוצה לדעת!! גם אני..."

בלי לפגוע באף אחד פה אבל אני מציע שתפסיק לקרא דיונים בפורום על סיירות ,נשקים ,כוונות והקצאות כי הטירונות שלך הולכת להיות רחוקה מאוד מהפורום הזה ומהדיונים האלה ואתה מהר מאד תבין את זה ... זה פשוט לא אמור לעניין אותך כרגע ואתה תראה שאלף דברים אחרים יעניינו אותך לפני הכוונת או הנשק איתו תיצא הביתה.
ולשאלותיך , בקורס מכ"ים כולם חוזרים חזרה בזמן לאמ 16 מקוצר בלי כוונות בלי כלום , מלבד קלעים ( לפעמים אין הקצאות אז הם פשוט מקבלים אמ16 ארוך עם טריג'- כל הזין) , קצינים עם אמ4 ומאפרו.
אני מציע שתשכך לגמרי מעניין הנשק כי בסופו של דבר כל לוחם בקו חייב להיות מצויד עם מינימום מאפרו ולרוב גם אמ 4 , אבל עד הקו יש לך באמת המון זמן וכל המנטליות שלך תשתנה עד אז אני מבטיח לך - הייתי בדיוק כמוך בגיוס..שאלתי את אותן שאלות.. בסוף נתנו לי קלע אבל אני מבטיח לך שגם אם לא הייתי מקבל זה לא היה מעניין אותי כל עניין הכוונות ונשקים.
מציע לך להתרכז בשאלות על הטירונות ופחות נשקים/כוונות...

roko man כמעט שכחתי אותך... לגבי הטירונות בבהל"צ -חם מאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווד, זה לא נורמלי , בטח הנפיצו לכם כל מיני שטויות על בהל"צ וכמה שמגעיל שם , חכה לאמצע הטירונות שתהיה זרוק בשטח שבוע ... אתה תתגעגע לבהל"צ יותר מלבית שלך ..אתה לא מבין איך כולם שמחים לחזור מהשטח לבסיס ..ממש בית מלון
מבחינת אוכל..בפעם הראשונה שנכנסתי לחדר אוכל קבלתי שוק רציני וכמעט התחלתי לבכות ..אבל שוב אני אומר לך כל כך מהר מתרגלים לזה שגם לזה אתה כל כך תתגעגע כשתחזור מהשטח אחרי מנות קרב שבוע שלך בוקר צהריים ערב..אז חשוב שתזכור שלהכל מתרגלים אבל פשוט להכל אז תהיו חזקים בשבועיים הראשונים כי השבועיים הראשונים של ההסתגלות למקום הם באמת מאוד קשים..אני אישית קיבלתי שוק לא נורמאלי כל השבועיים הראשונים..כמעט חתמתי 55 ...אבל אמצע הטירונות אתה תסתובב בבסיס כמו בבית... חוץ מזה שהבסיס ענק ונראה די טוב הפלוגות של הטירונים נראות אחלה , מזגנים בחדרים ובאמת שסבבה פשוט צריך להתרגל ולהחזיק מעמד רק שבועיים ראשונים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 15-07-2009, 14:20
  מושקו מושקו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.07.04
הודעות: 57
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי guygabay4 שמתחילה ב "בלי לפגוע באף אחד פה אבל אני..."

חבל שלא הבנת.. השאלות שלי הן שאלות ספציפיות סתם לידע אישי ולא כי אני איזה טמבל שמתלהב מהנשק.
השאלה העיקרית שלי הייתה מה קורה במהלך השבועות הראשונות של הטירונות..
והאמת..? עדיין לא קיבלתי תשובה. כן, אמרת שקשה וצריך לעבור את השבועיים הראשונים.. אבל.. לא ראיתי משהו ספציפי אחד! אני באמת אשמח לדעת, למשל, מה לומדים בשבוע הראשון? אני מתכוון שאני יודע שזה שבוע ההסתגלות ולמידת ערכי הצבא, אבל מה ספציפית לומדים? להיכנס לעומק עם כל הפרטים יהיה ממש טוב.
לאחר מכן, אני יודע שיש שבוע קליעה או משהו כזה, שבו עושים מטווחים מהבוקר עד הערב, דווקא על זה קראתי ואני מבין בערך מה יהיה.
השאלה הרצינית שלי היא יותר מה יהיה בשבוע הראשון.....
ועוד שאלה אחרונה, לאיזה גדוד (במקרה שאני לא אצליח ביהל"ם) הכי היית ממליץ לבחור?

מוש.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 15-07-2009, 17:15
צלמית המשתמש של guygabay4
  guygabay4 guygabay4 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.02.08
הודעות: 191
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי מושקו שמתחילה ב "חבל שלא הבנת.. השאלות שלי הן..."

אוקיי, שבוע שבועיים ראשונים אצלי לא היה כמו טרום טירונות כמו בשאר החיילות (בשאר החיילות זה כמו קייטנה) , יש כל מיני סידורים שצריך לעשות רישומים אצל הרופאים משקיות ת"ש זה לוקח איזה יומיים בשביל להכניס את כולם לרישום הזה , חוץ מזה יעשו לכם איזה סיור בבסיס , שיחות מפה ועד מחר עם מפקד הבא"ח ועד המכ"ים שלכם , חוץ מזה במהלך השבועיים האלה המפקדים יתחילו לשבת לכם על הווריד ..לאט לאט בלי שתשימו לב אתם תצעדו בשלשות הליכה כאשר כולם נותנים שמאל ימין שמאל , תמצאו את עצמכם צ'יק צ'ק מקודרים ויורדים למצב 2 ...עדיין לא נורא כל כך
לגבי השבוע מטווחים..זה לא שבוע זה בערך יומיים של איפוס ועוד ירי פה ושם.. זה רק ירי ראשוני אז זה לא קריטי יותר מדי..אצלנו זה היה בערך 3 שבועות אחרי תחילת הטירונות..אם אתה רוצה להיות קלע תשקיע בשבוע אמ 16 בסיסי שזה באמת ירי כל היום.. בכל אופן מטווחים זה לא כזה כיף נכנסים לירות בערך 12 ,כאשר כל השאר עושים יבשים עם הסמל שזה קאדר לא נורמאלי וזה בשיא החום.
לגבי הגדודים *שכחתי לומר אבל יום יומיים אחרי שתגיעו יחלקו את כולם לגדודים שלהם,זה מסדר ענק של כל המחזור בח' גדולה וכל גדוד קורא את השמות שלו... אני מציע לפני שאנחנו מדברים על גדודים לקחת בחשבון שייתכן שתגיע לאב"כ ...לא רוצה להפחיד אותך פשוט תקח בחשבון שזה אפשרי שתיפול לאב"כ .. אצלנו היו כמה חבר'ה שממש אקראית הגיעו לאב"כ והם היו בהלם רציני.
בכל אופן כל הגדודים אותה איכות של אנשים באמת שאותה הרמה, הגדודים היותר מבוקשים בקרב הטירונים הם 605 ו603 (אומרים של605 יש יותר הקצאות מלכולם)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:17

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר