לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 12-07-2009, 12:59
צלמית המשתמש של chatulim
  chatulim chatulim אינו מחובר  
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
 
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
משרד התמ"ת אישר הקמת 3 חברות סטארט-אפ בעלות 5 מליון ש"ח

משרד התמ"ת אישר הקמתן של 3 חברות הזנק חדשות בחממות הטכנולוגיות, בהיקף מענק כולל של כ-5 מליון ₪.

סיון כהן

ועדת החממות הטכנולוגיות, בראשות המדען הראשי בתמ"ת, ד"ר אלי אופר, אישרה בישיבתה האחרונה שלושה פרוייקטים חדשים, שניים בתחום האינטרנט ואחד בתחום טכנולוגיית המים.
מנהל תכנית החממות הטכנולוגיות יוסי סמולר: המיזמים אושרו לתקופה של כשנתיים בתקציב של 1.976 מליון ₪ כל אחד. 85% מהתקציב הנו מענק ממשלתי והיתרה היא השקעה פרטית של החממות הקשורות במיזמים שאושרו

להלן הפרויקטים שאושרו לפיתוח בחממות:

תוכנה ותקשורת

· מערכת להגנת ילדים מפני חשיפה לעבריינות מין ותוקפנות באינטרנט

o חממת לאב וואן, תל אביב.

חברת "קרדינט" תפתח מערכת התרעה להורים על מצב חשיפה של ילדיהם למערכת יחסים מסוכנת עם פדופילים ו/או משתמשים מסוכנים אחרים באינטרנט. המערכת תתריע בשלבים מוקדמים של תהליך השידול, ותאפשר להורה להתערב ו/או לקטוע את הדיאלוג עוד בטרם נגרם נזק. בניגוד למוצרים אחרים שנותנים התרעות בשלבים מאוחרים מאד (ולאחר שכבר נגרמה פגיעה נפשית בילד), קרדינט תאפשר מתן הגנה המתקדמת מסוגה בעולם, ובשלב מוקדם מספיק. רכיבי המערכת כוללים מודולי תוכנה שונים, אשר אוספים את שיחות הילדים ומאחסנים אותן במקום מרכזי ברשת, שם מתבצע ניתוח הנתונים, הן ברמה האישית (של השיחה הבודדת ושל השיחה כחלק ממכלול שיחות) והן ברמת הקהילה, כלומר בניתוח והבנת השיחות תוך התייחסות, עיבוד סטטיסטי והבנה שהן חלק ממכלול רחב של שיחות.

· מערכת להפקת שירותי ערך מוסף מתוך תעבורת תקשורת אינטרנט

o חממת לאב וואן, תל אביב.

חברת "ביהביוריל" תפתח מערכת במטרה לאפשר לספקיות תקשורת אינטרנט לנצל את העובדה שכמויות אדירות של מידע עוברות דרכן, על מנת להפיק מודיעין שיווקי ולייצר מקורות הכנסה חדשים. המערכת תותקן אצל ספקיות תקשורת רחבת פס (,ISP's או ספקיות גישה כגון ADSL או כבלים) ותתחבר לרשתות התקשורת שלהן. המערכת תנתח את תעבורת הגלישה ותזהה את תחומי העניין של כל גולש בכל רגע ורגע. המערכת תאפשר למפרסמים, לרשתות הפרסום ולאתרי האינטרנט להגיש לכל גולש את הפרסומות המתאימות לו ביותר בכל רגע נתון, וכך להעלות משמעותית את האפקטיביות והרווחיות שלהם. המערכת מבוססת על חומרה מיוחדת (Appliance) על מנת להתמודד עם רשתות בקצבים גבוהים, ועל אלגוריתמים חדשניים המנתחים את המידע בזמן אמת ומונעים את הצורך לאגור מידע אישי של הגולשים. מכיוון שהפתרון איננו משתמש ב-Cookies, ואיננו מתבסס על מאגרי מידע ופרופילים ארוכי טווח, הוא מגן על פרטיות הגולש. קונספט המערכת הוצג בחודשים האחרונים לספקי אינטרנט גדולים, והתקבלה חוות דעת חיובית מאד.

טכנולוגיית המים


· סריגים מונופילמנטים לנשיאת ביו-מסה לטיפול ביולוגי של מים

o חממת ל.נ. יזמות, חיפה.

חברת "אקווניט" תפעל בתחום הכללי של טיפול בשפכים, ובתחום הפרטי של ריאקטורים ביולוגיים. אקווניט תפתח מטריצה תלת ממדית חדשנית, שתשמש כמצע גידול למיקרואורגניזמים בריאקטורים הביולוגיים. המצע הוא בעל שטח פנים גדול במיוחד עם תכונות מתיחה-הרפיה הפיכים המאפשרות ניקוי מהיר של המצע וחידוש פעילותו ללא סתימות וללא צורך בהפסקת פעילות הריאקטור.

סמולר מבהיר כי המדינה לא מקבלת אחוזי בעלות בחברת המיזם, והמניות מחולקות בין היזם לחממה במשא ומתן ביניהם. עם זאת, מבטיחה המדינה את החזר המענק אליה, על ידי כך שהיא משעבדת לטובתה את מניות החממה במיזם. על מנת לשחרר את השעבוד מעל מניותיה, על החממה להחזיר את המענק שקיבלה עבור המיזם, תוך תקופה שמוגדרת מראש. במידה שהחממה לא מחזירה את המענק שקיבלה עבור המיזם תוך התקופה שהוגדרה, למדינה יש את האופציה לממש את השעבוד שיש לה על מניות החממה.

המדען הראשי, ד"ר אלי אופר, מציין כי בעידן החממות המופרטות שיטת החזרי המענקים היא ייחודית ושונה משיטת ההחזרים בשאר תכניות התמיכה של המדען הראשי. ד"ר אופר מסביר שבעוד שבשאר תכניות התמיכה, חברות המיזם מחזירות את המענקים שקיבלו באמצעות תמלוגים ממכירות, בתכנית החממות, החממות המופרטות הן אלו שאחראיות על החזרי המענקים למדינה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:16

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר