לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-03-2009, 21:25
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
שאלה בענין התחממות מהירה, בלתי מוסברת ו..חולפת

רכב דיזל ידני אשר עבר החלפת משאבת מים וראש מנוע [שנפגע מדליפת המים] בחודש האחרון.

הוצא מן המוסך מחוייך כשמובטח שהכל בו תקין וכך הוא מתנהג:

עם תחילת חלק מן הנסיעות - מזנק מד החום תוך כ30-60 שניות ולאחר לא יותר מ200-300 מ' מישוריים למרב האפשרי. החום אינו יורד גם אם האוטו נעמד במקום. בכבוי המנוע והותרת סוויץ פתוח נשמע רעש מכני כלשהו [זמזום? מאוורר?]. עם ההנעה המחודשת כעבור דקותיים ותחילת נסיעה - יורדת הטמפרטורה חדות וניתן לסוע ברכב ב2300 סל"ד גם מאה ק"מ ללא התחממות כלשהי.

הקפיצה במד החום מתרחשת רק בתחילת נסיעות. בסיטואציה בה לא יכולתי לעצור לאחר שהתחלתי לסוע ונאלצתי להמשיך להדרדר עוד כ500 מ' בירידה עם קלאצ' לחוץ ובניוטרל - לא התקרר האוטו. 3 דקות אח"כ עם הנעתו מחדש - ונסיעה בהילוכים גבוהים, לא היו כל בעיות.

מאחר וחודשיים טרם החלפת ראש המנוע והמשאבה הבאנו את הרכב למוסך המורשה [והחביב, באמת]בעילת אובדן מים והוסבר לנו כי הכל בסדר - אודה על רעיונות לגבי התקלה המרגיזה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 30-03-2009, 17:00
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,897
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "שאלה בענין התחממות מהירה, בלתי מוסברת ו..חולפת"

כל עוד יש בעיה של איבוד מים עדיין הבעיה קיימת, יתכן ואטם ראש נפרץ, או שהראש מנוע הורכב לא נכון/לא שופץ כהלכה.
יכול להיות גם שצינור מים לא מהודק מספיק וכו..

במוסך כניראה "מנפנפים" אותך סליחה על הביטוי, אם הם אומרים לך שהכל תקין וכשבעצם יש בעיה. שיש איבוד מים זה אומר שיש בעיה כלשהיא במערכת הקירור, אסור שיהיה איבוד נוזל קירור!.

כשהמנוע חם ופועל, הוצא את מדיד השמן ובדוק אם השמן ניראה נקי או אם יש עליו קצף לבן/שמן עכור בצבע אפור, אם יש בעיה כזאת אז הנוזל קירור מתערבב בשמן מנוע.

לגבי הבעיה שהחום מנוע מזנק עם התנעת הרכב כמו שהבנתי ממך, יתכן והחיישן טמפ' מנוע מזייף, או שיש בעיה עם הלוח שעונים.

תציין את סוג הרכב,נפח מנוע ושנת יצור, בלי זה לא אוכל לעזור לך.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 30-03-2009, 21:44
  משתמש זכר yakir1111 מנהל yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,897
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "תודה על המענה"

השסטום עליו את מדברת ניקרא "טרמוסטט".

בדיקת מערכת הקירור בעזרת קיטור היא בדיקה לא אמינה בכלל!.

מערכת קירור בודקים באמצעות לחץ, מחברים משאבת לחץ במקום פקק הרדיאטור מנפחים לחץ לפי הוראות היצרן, ואם יש נזילה חיצונית היא תיראה בבירור.

אם אין נזילה חיצונית לאחר הבדיקת לחץ יש ממה לחשוש שיש בעיה באטם ראש, בעיה בראש מנוע/בלוק מנוע, סדק ועוד..

למערכת הקירור במצב תקין לא צריך להוסיף נוזל קירור אף פעם, אם את מוסיפה זה אומר שעדיין יש בעיה.

כמות הנוזל קירור שאת מוסיפה היא גדולה! כניראה יש בעיה רצינית, או נזילה או שהמנוע שורף את הנוזל קירור דרך האטם ראש/סדק.

יקיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:07

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר