26-03-2009, 13:19
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
מאחר ואני מכיר, אולי, קצת יותר ממך
אני מאד חולק עליך. מספר רב של בנים לטייסי קרב בכירים (מאד) משרתים כטייסי תובלה. יחד עם זאת כדאי לזכור שמערך התובלה בחיל האוויר קטן ממערך הקרב ולכן יש גם יותר טייסי קרב ולכן סטטיסטית גם מספר בניהם גדול.
אני דווקא ראיתי לא פעם "רמזים" אחרים שבהם אומרים שבנים של בכירים שאינם ברמה מועברים לתובלה ולו רק כדי לתת להם לסיים....... הבל הבלים. מהיכרות אישית - הם ברמה גבוהה והגיעו לדרגות בכירות - בזכות עצמם ולא בזכות שמם. (בטח לא תרצה כאן פרוט שמות, אם כי כבר עלו שמות אחדים בפורום מעת לעת) עובדתית, הרבה בנים של טייסים בכירים הודחו מקורס טייס. איני חולק על כך שהסטטיסטיקה נוטה לטובת כאלו שאבותיהם טייסים - אבל חשוב להבין את הרקע התרבותי, החברתי, ההשכלתי והערכי של האדם כדי להבין את מקורות הצלחתו בקורס.
כנראה שאף אחד לא יבצע בדיקה ומחקר מעמיק על כך, כי זה באמת לא מעניין. הנקודה העיקרית היא שמי שלא טס ברמה הנדרשת - לא נשאר בקורס טייס. לא מסכנים מטוס (ולעיתים איש צוות נוסף ונוסעים) בגלל שמישהו הוא "הבן של".
|