24-12-2008, 21:51
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
|
|
תשמע ידידי
בגדול יש שלושה סוגי לקוחות.
לקוחות טובים, לקוחות רעים ולקוחות בלי מזל.
אינני יודע מה הנסיון המסחרי שלך בחיים, או מה הנסיון של הרציונליסט.
אבל אני יודע מה הנסיון שלי, ואיש לא ייקח ממני אותו באמירות כמו זבל, נוכל ורמאי (לא עלי, על המוכרים בחנויות שציינת).
הנסיון שלי אומר דבר פשוט:
לקוח טוב לרב יקבל שרות טוב.
לקוח רע יקבל שרות רע.
לקוח בלי מזל יקבל פעם כזה ופעם כזה ולא תמיד באשמתו.
אני מכיר הכרות אישית לא מעט חנויות בארץ.
מרמת הבעלים, ועד רמת המחסנאים והנהגים שלהם, כולל המוכרים שבאמצע.
כמו שטענתי רובם גם מכירים אותי לכן זו הסיבה שאינני נחשף, וגם מעוד סיבות כמו שלך קוראים לינוקס.
אם תכנס לאודות של של נעה מחשבים תקרא רק דברי אמת.
האדון יובל יריב הבעלים של נעה מחשבים (זה שמה של ביתו) איננו חבר שלי, אנחנו לא מבלים ביחד, היו ביננו יחסים מסחריים בעבר ומכאן יחסים חבריים.
זה בשביל שלא אחשד בעניין כלשהו.
לרב לקוחות לא מרוצים כותבים בישראל את הביקורות.
בארה"ב במערכות תומכות פידבקים כמו EBAY למשל תמצא הרבה יותר ביקורות טובות מרעות בגלל שהסוחרים הרעים פשוט עפים כי לא יקנו אצלהם.
בארץ אין שום מערכת פידבקים מסודרת, לכן הרבה ביקורות טובות הן של בעלי עניין, והרעות של מתחרים או לקוחות לא מרוצים.
אני מאד מאד מקווה שאינך לקוח רע אלא לקוח בלי מזל.
אבל עד כמה שאני זוכר נעה הואשמו בנוכלות, ברמאות, בנסיון לעבוד על לקוחות, לתקן במחסן האחורי עם בדיל את הלוח, באמירת דברי שקר ועוד.
הכל יכול להיות, ויכול להיות שלא.
עם כל הכבוד לשניכם, אני בקיא יותר מכם בתחום המסחרי הישראלי ותחום ה RMA ואני מכיר יותר חנויות ומוכרים ממספר הכותבים כאן בפורום.
קלות הדעת שבה מפזרים השמצות על גבול לשון הרע לא הוגנת.
עשרות ומאות לקוחות מרוצים לא כותבים פה, לכן כמו שטענתי קודם, האור תמיד יראה כביכול שלילי.
זכותך לבחור ברציונילסט כבעל המקצוע שלך, ולהתנגד לדבריי.
אני לא נפגע אני פשוט מצטער.
בערך כמו שאני מצטער שרב חברי צפו באדיקות באח הגדול ועד היום מדברים את השפה הזו אחד עם השני. איש איש ובחירותיו, סגנונו והדרך שהוא בוחר.
קראתי תגובה אחת של הרציונליסט לגבי אופן דרישת השרות שלו מבזק (או חברת האינטרנט או משהו דומה). בעיני הוא מוגדר לקוח רע ואני מכיר לא מעט כמוהו.
כאלה שמגיעים מראש עם טענות, דורשים דרישות מוגזמות, ובדרך כלל אם יש תקלה היא תקרה אצלהם. זו דרכו של העולם להעניש לקוחות שכאלה.
אני משתדל לא להתנשא, אבל לפעמים פשוט אין ברירה.
אתה מקבל את דבריו בגלל שהוא צדק לגבי נועה, אבל מתעלם מדבריי לגבי WD.
עוד כותבים בכירים מצדדים בדעתי או להפך אני בדעתם לגבי WD, ובכל זאת, אתה בוחר להקשיב למי שנגע ב כמה עשרות-מאות דיסקים בחייו, לעומת מי שנגע בכמה מאות אלפים.
מכיוון שאינני רוצה להעליב אותך, לא אגיד מה אני חושב על הבחירה שלך.
תעשה מה שאתה רוצה, ותבחר למי להקשיב.
ואני אמשיך בשלי, ומי שרוצה להקשיב וללמוד דברים חדשים שילמד.
יש לא מעט סודות מסחריים חלקם לא נעימים בשוק המחשבים. הישראלי והעולמי.
חלקם סודות מוכרים, ועל חלקם אני מניח לא כולם שמעו.
חלק מהלקוחות המהוללים פה קונים באותם מקומות את אותה הסחורה, לכן הבעייה היא שירות בלבד. ויותר מזה, חלק מהלקוחות המהוללים פה קונים אחד אצל השני, וחלקם אפילו אצל נועה מחשבים. כך שאותה סחורה, באותה רמת השרות והחזרות יוצאת מנעה ללקוחות אחרים.
מה שבטוח זה שאני צריך לחזור לעשן, מאחר ודי מחרפנת אותי הגמילה הזו........
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx
'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese
|