הגדרות "טלפון אינטרנט" בנוקיה N95 לעבודה ב- SIP מול מרכזיית PBX של אסטריסק
הגדרות "טלפון אינטרנט" בנוקיה N95 לעבודה ב- SIP מול מרכזיית PBX של אסטריסק
אינני יודע אם זה הפורום המתאים, אבל בכל אופן לא מצאתי מתאים ממנו.
ברשותי מרכזיית PBX טהורת IP מבוססת ASTERISK שגם מחוברת לראוטר אלחוטי
יש לי מכשיר טלפון מסוג Nokia N95 שמזהה את ה- LAN האלחוטי.
ביצעתי רישום ל- SIP בנוקיה בדרך הגדרות המכשיר והוא קיבל זאת וציין "נרשם".
אבל ... איך אני מוציא שיחות דרך ה- SIP ולא דרך הסלולר ?
יש אפלקיציה שנקראת טלפון אינטרנט (נמצאת ב- תפריט, כלים, קישוריות)
אבל אין בה כלום ונראה כאילו נוקיה או סלקום מחקו את האפליקציה.
שוחחתי עם נוקיה ישראל ועם התמיכה של סלקום ואף אחד לא יודע איך לעזור
יש מספר מאמרים בנושא ... אבל באף אחד מהם לא הצלחתי להבין איך משחזרים
את האפליקציה "טלפון אינטרנט" ואיך מוציאים שיחות דרך ה- WLAN
בדקתי גם ממכשיר שהובא מאורנג', ואכן במסך הראשי נראה שאין אפשרות כזו
מה שכן, ראיתי בהגדרות חיבור, שכשמגדירים שלוחת SIP, ניתן להגדיר את אמצעי החיוג "ברירת המחדל", ולעשות שזו תהיה "שיחת אינטרנט". ואז, אני משער, כשה SIP זמין, הוא ישתמש בו, וכשהוא לא, לא?