לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-05-2005, 22:54
  ג'ינג'י ג'ינג'י אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.02.05
הודעות: 44
פרשת הרב עמאר: גרסת המשפחה


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.inn.co.il/data/images/2005/05/15/rav_amar.jpg]



הערב בתכניתו של יאיר לפיד התראיין בפעם הראשונה בן משפחתו של הראשון לציון, הרב שלמה עמאר והתייחס לפרשת חטיפת הנער ש' על ידי בנו של הרב.



הרב אליהו עמאר, בנו ויד ימינו של הרב אמר בראיון כי בני המשפחה מצרים על מה שקרה לבחור שנחטף. "אין לנו כל רצון שהוא ייפגע", אמר, "מעולם לא פגענו באדם, אנחנו נגד אלימות, צר לנו על הבחור וזה סיפור קשה למשפחה".

לדבריו, האח מאיר אכן גדל עם בדואים. "יש בינינו קשר חם ואוהב ויש בינו לבין אבי הרב קשר חם של אהבה", אמר הרב אליהו עמאר ולשאלת לפיד ענה כי יתכן וחש צורך לבצע את המעשה כדי להתקרב למשפחה. "לא מדובר במעשה על מנת לרכוש אהבה כי הרב אוהב אותו וקשור אליו", הדגיש. "אנחנו לא יודעים מדוע הוא עשה את המעשה. עד עכשיו לא התבררה לנו הסיבה האמיתית".

באשר לנסיבות האירוע לפרטיו סירב בנו של הרב להתייחס כיוון שמדובר בפרטים המצויים תחת חקירה.

לפיד התעכב במהלך הראיון בסוגיית גודלו של הבית על מנת לברר את האפשרות שבחדר אחד יוכה אדם ללא ידיעת אחרים שבבית. הבן, הרב אליהו, אומר שמדובר בבית גדול מאוד שקשה לדעת את המתרחש בחדר אחר. הוא אף סיפר שבשבוע האחרון נכחו בבית למעלה מעשרה מנכדי הרב ואלה התבקשו לשחק באחד החדרים ומשנכנסו לשם נדמה היה כאילו הבית ריק.

הרב התייחס למצבה הנפשי הקשה של הבת אילה לנוכח המציאות המורכבת אליה נקלעה ואמר כי המשפחה מחבקת אותה בחום רב בימים האחרונים על מנת לסייע לה להתמודד עם המצב.

"משנודע לרבנית על הקשר בין אילה לאותו בחור שוחחה עימה בנועם על אופיו של הקשר, ובאופן זה ביקשה לפתור את הפרשה", אמר הרב אליהו והבהיר שבאשר לקשר עם הבן מאיר, מזה מספר שבועות לא היה קשר ישיר בין בני המשפחה לבינו. כראיה סיפר ששבועות לפני חג הפסח ניסתה רבות להשיגו על מנת להזמינו לליל הסדר אך לא הצליחה ליצור עמו קשר.

נגד אשתו ובנו של הראשון לציון יוגשו כתבי אישום ככל הנראה ביום שלישי, בעקבות חטיפת מחזרה של בת המשפחה, אילה. הרב עמאר עצמו ובתו בת ה-18 לא יועמדו לדין.

http://www.inn.co.il/news.php?id=111875
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:30

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר