14-10-2008, 03:04
|
|
|
|
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
|
|
ציטוט:
ושוב, אתה מסתכל על מודל אמריקאי בו הסטודנט נושא בנטל כבד יחסית של שכ"ל. למה לא להסתכל על המודל האירופי?
|
אולי הייתי צריך להסביר את העניין קודם, אני לא לוטש עיניים לשום מודל או מדינה, הבאתי את עניין ההלוואות רק כפתרון לבעיית העלאת שכה"ל והמצוקה הכלכלית אליה עלול להיקלע סטודנט
ציטוט:
נכון, לא היה צריך לקחת מקדמה על שכ"ל, אבל, אם כך, איך ידעו שאכן בכוונתך ללמוד השנה?
|
כי למדתי שנתיים ואני רוצה להמשיך?
העניין הוא אחר טלי, הרי ברור שבכוונתם לשבות, לא היה הוגן לומר זאת _לפני_ דרישת שכה"ל?
בנוסף, לא קיבלתי שום דבר מעבר למסמך הזה, לא מאגודת הסטודנטים, לא מהפקולטה שלי ולא מאף אחד, יתרה מזאת, המזכירות אפילו לא יודעים לומר לי האם נכון לעכשיו שובתים או לא.
זאת לא חוכמה לקחת מקדמה, לשלוח מסמך שמצהיר על כוונות שביתה ולא לענות לסטודנטים.
ציטוט:
למה נזכרו עכשיו? כי כל הקיץ ניסו בדרכים אחרות, והתעסקו עם שביתת הסגל הזוטר
|
מה זאת אומרת? כל המשאבים הופנו לטיפול בשביתת הסגל 24 שעות ביממה כאשר השבתת כל המוסדות האקדמאים לא זכתה להתייחסות?
ציטוט:
שור"ה וארגוני הסטודנטים מודעים יפה מאד למה שהיה בשנים האחרונות
|
במחילה טלי, אל תזכירי את שני הגופים הללו בכפיפה אחת. הם מונעים משיקולים שונים לגמרי.
זאת ועוד, אני לא סומך על ארגון הסטודנטים באותה מידה כמו על ור"ה.
ציטוט:
של אני נפגע אז אני נגד, מראה על מחסור חמור במודעות לסביבה ולמה שיכול להיגרם לדורות שלמים של סטודנטים בעתיד
|
טלי, למה כשאני נפגע אז זה לגיטימי וכשכר המרצים נפגע אז זו עילה לשביתה?
הנזק לעתיד נגרם באותה מידה, כמה סטודנטים עברו או בחרו ללמוד במכללות או בחו"ל בשל השביתות האחרונות? הרי אלו תקציבים שיכלו להיות מופנים לטובת האוניברסיטאות.
טלי, המוסדות בהם אנחנו לומדים לא נקיים.
להם אין שום עניין בסטודנטים. להם יש עניין במחקר וקידומו.
לי יש עניין בלקבל תמורה למה ששילמתי ולסיים את התואר שלי במהירות האפשרית באופן הטוב ביותר.
אם ור"ה, ארגון הסטודנטים או כל מוסד אקדמאי רוצים את התמיכה שלי, שיפתחו את כל הקלפים.
אני לא מכיר את התקציב שמקבל מוסד X, לא מכיר את התקציב שמקבלת פקולטה Y ולא את ההיררכיה וחלוקת התקציבים בארגון הסטודנטים.
אי אפשר לטעון שאין כסף בלי לעשות בדק בית קודם לכן.
_____________________________________
|