לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 09-05-2005, 17:54
צלמית המשתמש של kukURIku
  kukURIku kukURIku אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.02
הודעות: 17,302
שלח הודעה דרך MSN אל kukURIku
אירופה לרגלי מכבי

התקשורת בעולם: "אירופה לרגלי מכבי"



עיתוני אירופה ממשיכים לפרגן למכבי תל אביב. ה'מארקה': "טאו הוציאה את הנשמה ונפלה בגאווה מול המנצחים", העיתון 'ABC': "לא ניתן להתגבר על מכבי" ואפילו בסין דיווח "china view" על הגביע השני של הצהובים
תומר גנור

"שאראס ניפץ את חלום האליפות של טאו". זוהי הכותרת ב'אס' הספרדי, יממה לאחר ההפסד של טאו ויטוריה 90:78 למכבי תל אביב בגמר היורוליג במוסקבה. עוד נכתב: "בטאו מאשימים את חוסר הניסיון, מכבי ת"א הביאה לידי ביטוי את היכולת שלה, שלטה במשחק וזכתה בזכות בגביע אירופה".





בעיתון נכתב: "טאו מדוכאת, אבל עם פרופורציות. יש להתחשב בהופעה המרשימה בפיינל פור. בלי לתת משחק גדול טאו היתה מסוגלת להישאר במשחק הגמר עד הסיום. בשביל הקבוצה מויטוריה, העליה לפיינל פור היא הישג ואחרי שהדיחו בחצי הגמר את המארחת והמועמדת לניצחון אפשר להרגיש מרוצים. חבל רק שטאו היתה איטית ולא קלעה יותר מ-80 נקודות. בסך הכל טאו לא היתה טאו ולא הציגה את המשחק הקבוצתי שתמיד רואים ממנה".



על הצהובים נכתב: "מכבי הציגה הגנה משובחת, הקבוצה של פיני גרשון נראתה כמעט חסרת ליקויים, שאראס ובאסטון הפציצו את הסל בלי רחמים וקומאטוס זרה מלח על הפצעים. מכבי נראתה כמו מכונת יריה". ה'גאזטה דלה-ספורט' מאיטליה יצא בכותרת: "אירופה לרגלי מכבי".







ה'מארקה' מספרד כתב: "השחקנים של דושקו איבנוביץ' לא היו מסוגלים נגד מכבי. טאו הוציאה את הנשמה ונפלה בגאווה מול המנצחים. מכבי הציגה יעילות כשהיא בשיאה ונהנית ממהירות, השראה ואינטלגנציה. מכבי ראתה את עצמה אלופה כבר מההתחלה וזה הרבה בשביל כל אחד. הניסיון הוא מעלה גדולה עבור הקבוצה היהודית ושחקניה ידעו שהלחץ יכביד על רגלי שחקני טאו. אותם אלו שהיו מסוגלים 48 שעות קודם לכן נגד צסק"א הכל יכולה נעלמו הודות למכונה הצהובה. טאו איבדה כדורים שהיא אף פעם לא מאבדת והחטיאה היכן שהיא אף פעם לא מחטיאה".

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/01082004/554868/XMJ115_wa.jpg]


מכונת הירייה בתצלום משותף (AP)



ה'אל מונדו דפורטיבו': "טאו נתקלה בשאראס. הקבוצה של איבאנוביץ' נאלצה לקפל את הברכים מול הכישרון של שחקן ברצלונה לשעבר. שחקני טאו ניסו, אבל לא היו מסוגלים לעצור את ההתקפה של מכבי ולא הצליחו להגיע לסל".





העיתון 'ABC': "ההתקפה הקטלנית של מכבי ניצחה את ההגנה של טאו. השחקנים של איבאנוביץ' נתקלו בקיר שלא ניתן היה להתגבר עליו". העיתון תיאר כיצד רחובות ויטוריה נותרו מיותמים מאדם, מכיוון שהכל התיישבו בבארים ובבתים על מנת לצפות במשחק כשהם עטופים בצעיפים ודגלים של הקבוצה המקומית. בסיום נראו תושבים עם דמעות בעיניים מרב אכזבה כשהם צועקים: "עכשיו נילחם על אליפות הליגה".





העיתון 'דיאריו באסקו' היוצא בחבל הבאסקים: "טאו גדולה, מכבי הטובה ביותר ללא עוררין. טאו לא היתה מסוגלת להשלים את ההישג. פיני גרשון למד היטב את היריבה שלו והכין הגנה שעצרה את מאצ'יאוסקאס".





הסנטר לואיס סקולה: "אי אפשר לחשוב עכשיו על זכיה בעונה הבאה. צריך זמן כדי לעכל את ההפסד הזה ולהתרכז במשחקי הליגה".



גם במקומות אחרים בעולם נכתב על גמר היורוליג. אתר האינטרנט של העיתון "usa today" ציין כי לאחר המשחק נפגש המאמן פיני גרשון עם נשיא המדינה ולאחר מכן שוחח בטלפון עם ראש הממשלה. הכתבה התמקדה בתגובות האמוציונליות סביב המשחק, ופחות בתיאור המשחק עצמו, ונכתב בה כי אלפי אוהדים נהרו ל"כיכר המרכזית בעיר, ועל מגדלי עזריאלי, שהפכו לדומיננטים בקו הרקיע של העיר, הודלקו נורות בצורת המילים "מכבי אלופה".



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/01082004/554900/XMJ121_wa.jpg]


פיני גרשון והגביע (איי.פי)



"לה ז'ורנל" הצרפתי ציין את נסטור קומאטוס, שכמו דרק שארפ במשחק מול פנאתנייקוס עלה מצוין מהספסל והיה מהבולטים במשחק. זאת "על רקע הופעה מאכזבת של אנתוני פארקר", טרח העיתון לדווח לקוראיו.



וגם בסין הרחוקה דיווחו על משחק הכדורסל. העיתון "china view" דיווח לקוראיו על זכייתה של מכבי באליפות שנייה ברציפות וסיפר ששאראס הפך לשחקן הראשון מאז 1991 שזכה בשלוש אליפויות אירופה. ולצד זה, הקדיש העיתון חלק זהה בגודלו לתיאור הפסדה של צסק"א מוסקבה הרוסית לפנאתנייקוס במשחק על המקום השלישי. העיתון הסיני התמקד בקבוצה הרוסית והצניע את היוונית, סיפר שצסק"א אירחה את הפיינל פור ונחשבה פייבוריטית, הגיעה לפיינל פור עם מאזן 1-21 באירופה אך בפעם השנייה ברציפות כשלה וסיימה במקום הרביעי.

(09.05.05, 11:07)


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3083189,00.html
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:33

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר