לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-07-2008, 10:54
  eGod eGod אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
מישהו חשב אחרת? שלטי החוצות חוזרים לנתיבי איילון, למרות התנגדות הדרגים המקצועיים

....
שלטי החוצות חוזרים לנתיבי איילון, ועדת הכלכלה אישרה הבוקר את העלאתו להצבעה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק השילוט, שהוגשה על ידי הח"כים יורם מרציאנו (עבודה) ויואל חסון (קדימה). לפי החוק יהיה ניתן להחזיר את השלטים בעוד שלושה חודשים.



לקראת ההצבעה גייסה הקואליציה ח"כים שיתמוכו בהצעת החוק, למרות התנגדותם של משרד התחבורה והמשטרה להצעת החוק. ש"ס הודיעה לפני כחודשיים על תמיכתה בהצעת החוק, לאחר שחברות השילוט הסכימו לצנזר את שלטי החוצות - ולמנוע פרסומם של דוגמניות מעורטלות. לפי הצעתו של ח"כ מרציאנו, ניתן יהיה להציב שלטים על מבנים ובניינים, הנמצאים בשלב השלד הסמוכים לאם הדרך. במסגרת החוק החדש, נקבע כי היתר לשילוט בתחום רשות מקומית ינתן על ידי הרשות המקומית ובאישור הוועדה המקומית. זאת, בניגוד למצב קודם בו האישור ניתן על ידי הוועדה המחוזית.

משרד הפנים ומשרד המשפטים התנגדו להצעת החוק, אך עמדתם לא התקבלה. שמאי אסיף, מנהל מינהל התיכנון, אמר שעל הוועדה המחוזית לקבוע כללים לגבי גודל השלטים. אסיף סבור שיש לצמצם עד למינימום את שילוט החוצות, כי הוא מהווה מטרד לעין ולנוף. מציעי החוק העלו את האפשרות כי שרי התחבורה ואיכות הסביבה בהתייעצות עם שר הפנים יתקינו תקנות בכל הנוגע לשלטים בנתיבי איילון.

יו"ר השדולה הירוקה בכנסת ח"כ דב חנין (חד"ש) אמר, כי החוק הוא בעייתי כי לרשות המקומית יש אינטרס כלכלי ישיר בקיומו של שילוט. "אנו משאירים את החתול שנהנה מהשמנת לשמור על השמנת".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:19

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר