לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-05-2005, 16:39
צלמית המשתמש של זעמן
  זעמן זעמן אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.04.04
הודעות: 3,295
הממשלה אישרה את הדחת בראל

יום שני, 2 במאי 2005, 15:01 מאת: ענת באלינט, הארץ

13 שרים תמכו בהדחת מנכ"ל רשות השידור, בהם ראש הממשלה. השרים שטרית ואיציק התנגדו. נתניהו, בן אליעזר ונוה נמנעו

מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, יודח מתפקידו. כך החליטה היום הממשלה ברוב של 13 תומכים, בהם ראש הממשלה, אריאל שרון. להחלטה התנגדו 2 שרים - דליה איציק ומאיר שטרית, ו-2 נמנעו - בנימין נתניהו, דני נוה ובנימין בן אליעזר. מוקדם יותר היום דווח, כי גם המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, תומך בהדחה. בקול ישראל דווח, כי בתוך שבוע ימונה ממלא מקום למנכ"ל רשות השידור, בהתייעצות עם השר הממונה אהוד אולמרט. על פי בקשת השרה לימור לבנת, מינוי המנכ"ל הזמני, יובא לאישור הממשלה.

ראש הממשלה אמר, כי למרות שהוא מתנגד להדחות באמצעות הממשלה, לא היה אפשר להתעלם מהמלצתו הנחרצת של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בעד ההדחה. "היועץ הוא יועץ שלי, של כל הממשלה", אמר שרון.

שעות לפני ההצבעה בממשלה פירסם היועץ המשפטי חוות דעת, שלפיה השרים צחי הנגבי וסילבן שלום לא יוכלו להשתתף בהצבעה בשל ניגוד עניינים. זאת מכיוון שאמו של השר הנגבי, גאולה כהן, ואשתו של השר שלום, ג'ודי ניר מוזס, מגישות תוכניות רדיו בקול ישראל.

חוות הדעת של היועץ מני מזוז הוגשה בעקבות פנייה של התנועה לאיכות השלטון ואיגודי הבמאים והתסריטאים. הארגונים החליטו לפנות אל מזוז בעניין, לאחר שדרשו מהשרים לפסול את עצמם אך נענו בסירוב.

גורמים במשרד התמ"ת אמרו אתמול: "אולמרט נחוש להביא להכרעה בממשלה. השר לא יסכים לשום הצעת פשרה זולת החלטה חד משמעית, בהתאם לחומר הרב שהצטבר בנושא, ולאור המלצתו החד משמעית של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז".

למהלך ההדחה אין תקדים ברשות השידור. לצידו של אולמרט עמדה חוות דעתו של היועמ"ש, שנחשפה ב"הארץ" בשבוע שעבר, בה נקבע כי "אין מנוס מאישור ההצעה על ידי הממשלה".

בין הנסיבות המצדיקות את ההדחה, לפי מזוז: דו"חות מבקר המדינה קבעו כי בראל פעל בניגוד לחוק ולמנהל התקין; הוא הנהיג מינוי מקורבים, קידם עובדים ללא מכרזים והתקשר עם מפיקים חיצוניים ללא אישור כדין.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.hydepark.co.il/hydepark/upload07/050502_160518-16_e.c.0205.10.1.9.jpg]


_____________________________________
"...שיאים של התמדה, נאמנות ומסירות נפש." יגאל אלון "מסך של חול"
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:26

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר