לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 23-06-2008, 10:03
  elvis1977 elvis1977 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.07
הודעות: 5,056
המלצה לבני: הציבור איבד אמון, הדרך לאנרכיה קצרה

ציטוט:
בנאום באוניברסיטת תל-אביב, אמרה שרת החוץ, ציפי לבני כי "אין ספק שהציבור איבד את אמונו בפוליטיקה, הרווחנו זאת ביושר ולא רק ביושר. מכאן הדרך לערעור יסודות הדמוקרטיה ואנרכיה קצרה"
מורן זליקוביץ'

P{margin:0;} UL{margin-bottom:0;margin-top:0;margin-right: 16; padding-right:0;} OL{margin-bottom:0;margin-top:0;margin-right: 32; padding-right:0;} H3.pHeader {margin-bottom:3px;COLOR: #192862;font-size: 16px;font-weight: bold;margin-top:0px;} P.pHeader {margin-bottom:3px;COLOR: #192862;font-size: 16px;font-weight: bold;}var agt=navigator.userAgent.toLowerCase();var is_major = parseInt(navigator.appVersion);var is_ie = ((agt.indexOf("msie") != -1) && (agt.indexOf("opera") == -1));var is_ie5 = (is_ie && (is_major == 4) && (agt.indexOf("msie 5.0")!=-1) ); function txt_link(type,url,urlAtts) { switch (type){ case 'external' : if( urlAtts != '' ) {var x = window.open(unescape(url),'newWin',urlAtts)} else {document.location = unescape(url);} break; case 'article' : urlStr = '/articles/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'yaan' : urlStr = '/yaan/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'category' : urlStr = '/home/0,7340,L-to_replace,00.html'; url=urlStr.replace('to_replace',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; } } function setDbLinkCategory(url) {eval(unescape(url));}שרת החוץ, ציפי לבני, ממשיכה בקמפיין "טיהור האורוות" הפוליטי ואומרת היום (ב') כי "אין ספק שהציבור איבד את אמונו בפוליטיקה, הרווחנו זאת ביושר ולא רק ביושר". היא הזהירה כי "מכאן הדרך לערעור יסודות הדמוקרטיה ואנרכיה קצרה, לכן עלינו להחזיר משהו שאבד במהלך הדרך".לבני דיברה בפתח יום עיון לזכר האלוף אהרון יריב באוניברסיטת תל-אביב.



"השנה חגגנו 60. היו חגיגות, התענגנו על הזיקוקין, על ה-yes וה-no של הכרזת המדינה, נאום בן גוריון. אני גאה בהישגים בכלכלה וביכולת לתרום לקהילה הבינלאומית בתחומי ההיי-טק, אבל אם תשאל את האדם הראשון שתפגוש ברחוב מה מצב האומה, במילה אחת הוא יגיד שמצבה רע, ובשתי מילים - רע מאוד. זה חשוב, אסור לזלזל בזה, זו התחושה הקולקטיבית שיוצאת מזה שישנו חוסר אמון של הציבור בנבחריו".



היא אמרה כי "כשמתענגים על המובן מאליו של 48' הוא לא כל כך מובן אליו היום. לא בהכרח באשמתנו, אלא בשל תהליכים שונים שקרו ובשל היעדר היציבות השלטונית. חשוב לשמור על היציבות השלטונית. מ-2001 אני מכהנת כשרה בממשלת ישראל. הייתי בשישה משרדים שונים".





בשל אבדן האמון במערכת השלטונית, טוענת לבני כי הציבור מאבד את אמונו במערכות נוספות: "מספיק רגל אחת עקומה כדי שכל הדמוקרטיה תהיה עקומה. הדבר הראשון שצריך לעשות פוליטיקאי כשהוא נבחר, הוא להחזיר אמון לציבור. הנבחר נדרש להכיר את המשרד, לשוחח עם הפקידוּת, לרצות לייצר רפורמות אם חושבים שצריך שינוי, לנהל משא ומתן על התקציב עם האוצר, כי זה השלב שבלעדיו אין רפורמה, הרפורמה נותרת ככותרת בעיתון. בדרך כלל השר הבא אחריו לא רוצה לקיים רפורמות של זה שלפניו, כי מי יקבל את הקרדיט?".



היא הסבירה שהגדרתנו כמדינה יהודית קשה לתרגום לקהילה הבינלאומית, ויש לפעול גם למען גיבוש העם: "אנחנו חיים בעולם אינטרנטי, הכותרת משתנה משתנה משנייה לשנייה ומדקה לדקה וכל הזמן יש ציפייה לחדשות והחזון המשותף הולך ונעלם. צריך להחזיר את המכנה המשותף שלנו, צריך להזכיר לעצמנו מהי האומה". לדבריה, "דווקא הדרישה של הפלסטינים לבית משלהם, היא זו שגורמת לדרישה לבית יהודי להיתפס כלגיטימית. דווקא דרישה זו מקבעת תובנה של מדינת ישראל כבית לאומי לעם היהודי".



בשבוע שעבר אמרה לבני בכנס ירושלים של התנועה לאיכות השלטון כי "לא מקובל עלי שכל מה שאינו פלילי הוא בסדר. כשהציבור לא סומך על האחראים עליו בנושאים של חיים ומוות, הרשויות מאבדות את בסיסן"


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3559033,00.html
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מוות למחבלים!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:17

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר